Als je van rally's, peugeot 405 T16's, bergen, gevaar of gewoon mooi camerawerk houdt, moet je echt eens "Course de Pikes Peak (Ari Vatanen).mpeg" downloaden. Echt absurt hoe die kerel op de rand van de afgrond rijdt.
Je kunt 'm van kazaa plukken en er is een website die hem heeft, dan moet je ff zoeken op google (denk niet dat ik vrienden maak met de modjes als ik de url hier post )
Mooiste stukjes: de vlieg , 2 hairpins gefilmd vanuit de helicopter, zandhappen in de hairpin
quote:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Op dinsdag 16 september 2003 21:24 schreef ook_gek het volgende:
PFFFFFF als het tegen zit heb ik aan het eind van deze maand geen internet meer thuis en voor hoe lang weet ik dat nog niet![]()
quote:Omdat ze met casema stoppen in onze wijk dus moet ik over stappen naar ander internet. GEEN probleem word stukken sneller. Jammer alleen dat ze niet snel ter plekken kunnen zijn. Maar ze kennen mij nog niet. Ik ga dat wel regelen hoop ik. Effe wat druk zetten bij dat casema. Maar ik ga van het ergste uit
Op dinsdag 16 september 2003 21:30 schreef ThaFreak het volgende:[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej
waarom???
Maar tot half 6 kan ik lekker op m,n werk internetten dus je moet me alleen maar ''s, avonds missen
quote:* ThaFreak stelt petitie voor
Op dinsdag 16 september 2003 21:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Omdat ze met casema stoppen in onze wijk dus moet ik over stappen naar ander internet. GEEN probleem word stukken sneller. Jammer alleen dat ze niet snel ter plekken kunnen zijn. Maar ze kennen mij nog niet. Ik ga dat wel regelen hoop ik. Effe wat druk zetten bij dat casema. Maar ik ga van het ergste uit
Maar tot half 6 kan ik lekker op m,n werk internetten dus je moet me alleen maar ''s, avonds missen
quote:Waarom stopt een provider met zo'n dienst in een wijk
Omdat ze met casema stoppen in onze wijk dus moet ik over stappen naar ander internet. GEEN probleem word stukken sneller. Jammer alleen dat ze niet snel ter plekken kunnen zijn. Maar ze kennen mij nog niet. Ik ga dat wel regelen hoop ik. Effe wat druk zetten bij dat casema. Maar ik ga van het ergste uit
Het is voor hun alleen maar meer werk om de verbonding weer af te sluiten. De aansluiting ligt er nu eenmaal, dus daar is geen extra werk aan... Ik snap het niet helemaal...
* Metalfreak gaat binnenkort met ADSL weer in snelheid omhoog thuis
quote:Casema ouwe modems gaan er uit dat word vervangen voor breedband. Dus vandaag
Op dinsdag 16 september 2003 22:01 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Waarom stopt een provider met zo'n dienst in een wijk
Het is voor hun alleen maar meer werk om de verbonding weer af te sluiten. De aansluiting ligt er nu eenmaal, dus daar is geen extra werk aan... Ik snap het niet helemaal...
* Metalfreak gaat binnenkort met ADSL weer in snelheid omhoog thuis
Straks nog een filmpje met een prijsvraag vanuit de auto
quote:Nee hoor hij gaat slapen nu
Op dinsdag 16 september 2003 22:34 schreef Ballebek het volgende:
Zo, ik ben terug van mijn tripje naar parijs
Auto heeft weer is 250+ op de A1 parijs -> lille gereden en dat stelt mij gerust
Ja, ik ga ook zaterdag naar de IAA met Ook_Gek om te kijken naar de nieuwe Volvo S40 of het wat is als opvolger van mijn huidige Vulva.Straks nog een filmpje met een prijsvraag vanuit de auto
quote:tot half zes is mooi genoeg
gelukkig doe ik daar zelf niet aan mee
quote:Dan staat de slowchat zo goed als stil als ik er niet ben
Op dinsdag 16 september 2003 22:42 schreef bier2k3 het volgende:[..]
tot half zes is mooi genoeg
... er is al genoeg internetvervuiling
gelukkig doe ik daar zelf niet aan mee
quote:Ik kan je er altijd halverwege uittrappen als er in de straal van 50 km geen benzinepomp is
Op dinsdag 16 september 2003 22:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee hoor hij gaat slapen nu
Ik ga met ballebek naar de IAA. Hij weet niet waar hij aan begint
En slapen doe ik zometeen; eerst filmpje online.
quote:pompidompidom...........
Op dinsdag 16 september 2003 22:44 schreef Ballebek het volgende:[..]
quote:Heheheh ik heb niks gezegt. Maar weet wat ik gezegt heb he boefje. Als je heeeel lief bent. Krijg jij een snoepje van de shell onderweg
Op dinsdag 16 september 2003 22:44 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ik kan je er altijd halverwege uittrappen als er in de straal van 50 km geen benzinepomp is
quote:Wat alleraardigst van u O Ook_Gek
Op dinsdag 16 september 2003 22:53 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heheheh ik heb niks gezegt. Maar weet wat ik gezegt heb he boefje. Als je heeeel lief bent. Krijg jij een snoepje van de shell onderweg
quote:Ik vind 15 euro voor de IAA wel goedkoop eigelijk
Op dinsdag 16 september 2003 22:56 schreef Ballebek het volgende:[..]
Wat alleraardigst van u O Ook_Gek
Is er ook eten en drinken bediening onderweg? En is er optie om dvd te kijken. Het was een limo toch zei u
Mensen; snurkse...
quote:Jammer dat u geen antwoord geeft op m,n vraag met betrekking tot uw limo
Op dinsdag 16 september 2003 23:08 schreef Ballebek het volgende:
Filmpje wordt morgen; ik krijg het geluid niet mee
Zonder geluid is het niet leuk namelijk...Mensen; snurkse...
quote:TV kijken doe je maar thuis
Op dinsdag 16 september 2003 23:10 schreef ook_gek het volgende:[..]
Jammer dat u geen antwoord geeft op m,n vraag met betrekking tot uw limo
quote:My girly is a angel.... .O+
Op dinsdag 16 september 2003 18:27 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb jij wel eens op een engel gereden dan
Ik wil ook wel eens sex met een engel
quote:Heb je nog een engen waar ik op mag rijden dan
Op woensdag 17 september 2003 00:10 schreef Thermo het volgende:[..]
My girly is a angel.... .
Oh en je moet effe een spatie bij je laatste puntje doen. Anders doet je het niet
quote:TV is geen DVD
Op dinsdag 16 september 2003 23:16 schreef Ballebek het volgende:[..]
TV kijken doe je maar thuis
GOEDE morgen vrienden
quote:'ben je toch een schatje hé
Op woensdag 17 september 2003 01:08 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb je nog een engen waar ik op mag rijden dan
Oh en je moet effe een spatie bij je laatste puntje doen. Anders doet je
het niet
quote:tsjonge wat een timing
Op woensdag 17 september 2003 09:15 schreef ook_gek het volgende:[..]
TV is geen DVD