abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_882672
quote:
Op 01 april 2001 00:14 schreef Qarinx het volgende:
Wat doe jij trouwens als je uiteten moet met je familie?
De wardialer inprogrammeren en dan na een half uur net doen alsof ik een stand-by call krijg
quote:
Misschien is het wel een idee om een eetcafé te openen waar ze astronautenvoedsel opdienen in alle soorten en maten.. voor mensen zoals wij..
Dan ben ik nog altijd een half uur kwijt om te eten...
"It's probably something to do with..." I look up today's excuse ".. clock speed"
  zondag 1 april 2001 @ 15:27:51 #27
3878 Vork
Manisch creatief
pi_882681
quote:
Op 01 april 2001 12:03 schreef fokje het volgende:
Nee?????
Weer n stuk over de praktijken van t bedrijf, oplichterij e.d. zitten dezelfde mensen achter als een bedrijf dat toen een paar jaar terug aan het licht kwam, door dezelfde klachten drover enzo.
pi_882688
quote:
Op 01 april 2001 15:10 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik vind het ook nogal rare verhalen eigenlijk.... een hekel hebben aan eten? Je hebt van jezelf toch een aangeboren neiging tot willen eten?

Kan me er nix bij voorstellen iig

Nee waarom een neiging tot eten ??? Zodra jij je maaltijd binnen hebt is de neiging tot eten toch ook tijdelijk weer weg ? Ik vind het gewoon iritant dat die vreetkicks komen op momenten dat het mij niet uitkomt ('s nachts... als alleen het 24 uurs tankstation je van voeding kan voorzien)
"It's probably something to do with..." I look up today's excuse ".. clock speed"
pi_882757
Ow oke op die manier

Ik dacht dat je gewoon per definitie geen zin in eten had, ook niet als er wel tijd voor is

Misschien heb je gewoon een verkeerde levensstijl?

It is much easier to be critical than to be correct.
pi_882766
quote:
Op 01 april 2001 15:51 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ow oke op die manier

Ik dacht dat je gewoon per definitie geen zin in eten had, ook niet als er wel tijd voor is

Misschien heb je gewoon een verkeerde levensstijl?

De levensstijl is het probleem, en astronautenvoer de oplossing.
pi_883870
quote:
Op 01 april 2001 15:27 schreef Vork het volgende:
Weer n stuk over de praktijken van t bedrijf, oplichterij e.d. zitten dezelfde mensen achter als een bedrijf dat toen een paar jaar terug aan het licht kwam, door dezelfde klachten drover enzo.
Anyway, ik heb het dus niet gezien. Toch deugt dat goedje op zich wel, ik heb in mijn omgeving goede resultaten van gehoord, qua afvallen maar ook qua gezondheid.
pi_883890
quote:
Op 01 april 2001 15:54 schreef houseworkx het volgende:
De levensstijl is het probleem, en astronautenvoer de oplossing.
Levenstijl heb je altijd zelf nog in de hand, sterker nog; daar heb je zelf voor gekozen. Dan moet je niet raar opkijken als je op den duur gezondheidsproblemen krijgt. En astronautenvoeding is natuurlijk nooit een oplossing, zolang jij je levensstijl niet fatsoenlijk gaat structureren. (zeg ik , de meine deugt ook niet helemaal hoor.)
pi_883906
quote:
Op 01 april 2001 22:15 schreef fokje het volgende:
Levenstijl heb je altijd zelf nog in de hand, sterker nog; daar heb je zelf voor gekozen. Dan moet je niet raar opkijken als je op den duur gezondheidsproblemen krijgt. En astronautenvoeding is natuurlijk nooit een oplossing, zolang jij je levensstijl niet fatsoenlijk gaat structureren. (zeg ik , de meine deugt ook niet helemaal hoor.)
Klopt ook helemaal... Levensstijl heb ik zelf voor gekozen (werk in 5 ploegendiensten en heb verder geen dicipline als het om eten/slapen gaat). Last van mijn maag heb ik al, omdat ik van kinds af aan altijd binnen 5 minuten klaar ben met eten, met of zonder kauwen.

Maar ik denk dat die voedingspreperaten voor mij gezonder zijn dan waarmee ik nu bezig ben.

zondag 1 april 2001 @ 23:03:04 #34
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_884152
ow houseworkx hebben jij en ik toch een verschillend probleem!..

Bij mij ligt het niet aan mijn levenstijl, maar ik geniet gewoon niet van eten.. of ik nou wel of geen tijd heb.. dus liever niet..

Neiging tot eten heb ik ook eigenlijk niet neej.. ik eet omdat ik zoiets als een maag heb die af en toe eten nodig heeft..maar meestal houd ik het dan bij een snee brood..

Thuis eten we ook al enige tijd niet meer gezamelijk en als m'n moeder erm 's avonds niet is dan bereid ieder z'n eigen eten..dan verwaarloos ik het meestal gewoon..

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_884216
quote:
Op 01 april 2001 23:03 schreef Qarinx het volgende:

Bij mij ligt het niet aan mijn levenstijl, maar ik geniet gewoon niet van eten.. of ik nou wel of geen tijd heb.. dus liever niet..

Neiging tot eten heb ik ook eigenlijk niet neej.. ik eet omdat ik zoiets als een maag heb die af en toe eten nodig heeft..maar meestal houd ik het dan bij een snee brood..

Thuis eten we ook al enige tijd niet meer gezamelijk en als m'n moeder erm 's avonds niet is dan bereid ieder z'n eigen eten..dan verwaarloos ik het meestal gewoon..

Iemand die bij mij op school zat had precies hetzelfde. Die leefde alleen van Mcdonalds en 7up. Dat was iemand die echt serieus over een infuus zat te denken, want dan hoefde hij helemaal niet meer te eten. Hij had het daar regelmatig over, en hij zou het doen ook als de praktische probleempjes er niet waren
Niet nodig te zeggen dat die gozer er extreem mager, bleek en slecht uitzag.

Maar volgens mij heb je een serieus probleem, jongen. Ga eens met je huisarts praten!

Unox, the worst operating system.
pi_885232
quote:
Op 01 april 2001 23:03 schreef Qarinx het volgende:

Ik geniet ook niet van het eten. Soms wordt het me gewoon slecht omdat ik al meer dan een dag niet gegeten heb. Resultaat: Nachtelijke vreetkick en veel maagpijn naderhand.
pi_885849
Misschien wat regelmatiger kleine porties 'gezonde' dingen? Dan hoef je ook niet op te zien tegen een volledige maaltijd. En dan voor zo'n kleine maaltijd eventjes tijd voor uit trekken, al is het maar 10 minuten, dat moet toch kunnen. Het lijkt me wel belangrijk dat je er even rustig de tijd voor neemt en dat je niet wenst gestoord te worden, al is het maar heel kort.
  dinsdag 3 april 2001 @ 17:07:42 #38
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_891143
Een hekel hebben aan eten... vrijwel alle eten "goor" vinden...
Wat een ellendig, miserabel leven moeten jullie leiden. Hebben jullie wel vrienden, of is dat ook alleen maar lastig?

Ik zou toch een therapie aanraden, denk ik. "Hoe deel ik mijn tijd beter in?", "Geniet meer van je leven", "Van ontevreden zeikerd naar gelukkig mens".

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 3 april 2001 @ 18:04:06 #39
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_891422
quote:
Op 03 april 2001 17:07 schreef Ringo het volgende:
Een hekel hebben aan eten... vrijwel alle eten "goor" vinden...
Wat een ellendig, miserabel leven moeten jullie leiden. Hebben jullie wel vrienden, of is dat ook alleen maar lastig?

Ik zou toch een therapie aanraden, denk ik. "Hoe deel ik mijn tijd beter in?", "Geniet meer van je leven", "Van ontevreden zeikerd naar gelukkig mens".

Wat een overbodig gebruik van sarcasme!

Dat ik toevallig geen voldoening haal uit het eten van een maaltijd wil niet per definitie zeggen dat ik een miserabel leven leid.. Sommige mensen roken en voelen zich goed wanneer ze een sigaret opsteken anderen die vinden dat "goor".. smaken verschillen...toch ?!

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 03-04-2001 19:29]

dinsdag 3 april 2001 @ 19:28:22 #40
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_891665
[edit]ging even iets mis [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 03-04-2001 19:29]

donderdag 5 april 2001 @ 14:57:12 #41
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_900948
quote:
Op 03 april 2001 18:04 schreef Qarinx het volgende:
Wat een overbodig gebruik van sarcasme!
Jajaja, iets minder kan ook wel... weet ik, weet ik. Maar je kan toch niet ontkennen dat jij (en houseworkx) met een serieus probleem rondlopen. Jullie hebben last van een bijzonder destructieve eigenschap. Sloopt niet allen je lichaam (zeker op de lange termijn) maar echt gelukkig word je er ook niet van. Wel eens nagedacht waarom je geen zin in eten hebt/er de tijd niet voor neemt? Nonchalance? Ontevredenheid? Ongeluk? Zelfhaat? (ik roep maar wat hoor)
Jullie "afwijking" is meer dan 'smaken verschillen'.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')