Ik denk dat Rooney wel beter gaat worden als dit rijtje spelers.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lineker,Wright,Shearer,Waddle,Ferdinand,Cole
En dat denk ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat Rooney wel beter gaat worden als dit rijtje spelers.
10 scoren bij Everton is al een redelijke prestatie vind ik. Wil hij echt meer gaan scoren dan zal dat toch bij een club moeten gebeuren die wat meer bovenin speelt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat denk ik niet.
Rooney is een gigantisch overschat manneke door zijn doelpunt destijds tegen Arsenal en zijn 4 doelpunten op het EK.
Na dit EK is Rooney weer gewoon Wayne en is ie blij als ie er uiteindelijk 10 inknalt bij de Toffees
Als jij (in potentie) echt zo goed bent dan knal jij er ook bij Everton minimaal 15 inquote:Op woensdag 23 juni 2004 20:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
10 scoren bij Everton is al een redelijke prestatie vind ik. Wil hij echt meer gaan scoren dan zal dat toch bij een club moeten gebeuren die wat meer bovenin speelt.
Ik denk echt dat hij een hele grote kan worden.
Misschien dat hij dat volgend seizoen wel kan halen. Wie weet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij (in potentie) echt zo goed bent dan knal jij er ook bij Everton minimaal 15 in
Is idd netjes maar van dat soort mannetjes heb je er wel meer van gehad/quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Bij het Ek 4 goals maken vind ik overigens ook een puike prestatie voor een 18-jarige.
Klopt ja. Een goed WK is nog geen garantie voor succes. Oleg Salenko is ook een mooi voorbeeld. Alles hangt af van hoe hij om kan gaan met het extreem hoge verwachtingspatroon de komende jaren....quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd netjes maar van dat soort mannetjes heb je er wel meer van gehad/
Remeber Tot Scilachi?
Na het WK ook nooit meer wat voorgesteld
Denk dat het bij op zijn voet staan door verdediger is gebeurd (waarbij zijn schoen uit ging).quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:54 schreef ASSpirine het volgende:
tjah, vind dat hij zijn blessure aan zichzelf te danken heeft
hij ging nog verder voetballen zonder schoen, en het lijkt er toch op dat het op dat moment is gebeurd
jammer, maarjah, wat ga je eraan doen...
Kan uit ervaring vertellen dat dat minstens 6 weken duurt voor je een bal weer fatsoenlijk zonder pijn kan trappenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat het bij op zijn voet staan door verdediger is gebeurd (waarbij zijn schoen uit ging).
In ieder geval voorlopig met middenvoetsbeen-breuk uit de roulatie.
Yup,Scousers staan bekend om...ach ja,vul zelf maar inquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:40 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Laat tie nou juwelen vallen![]()
ik ben niet zo thuis in engelse humor
Ahh battyboysquote:Op vrijdag 25 juni 2004 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup,Scousers staan bekend om...ach ja,vul zelf maar in
Bron: BBC.comquote:Rooney suffers broken bone
Portugal break England hearts
England striker Wayne Rooney will be out of action for up to a month after suffering a broken bone in his foot in the quarter-final defeat to Portugal.
Rooney limped off just 27 minutes into the game after Portugal's Jorge Andrade had stood on his foot.
"It's the same injury as David Beckham had before the World Cup, he will be out maybe a month," said England coach Sven-Goran Eriksson.
Rooney tried to continue but was eventually replaced by Darius Vassell.
The 18-year-old Everton striker had been England's star of the tournament so far, having scored four goals.
He was taken to hospital for an X-ray on his foot immediately after leaving the pitch.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk dat het bij op zijn voet staan door verdediger is gebeurd (waarbij zijn schoen uit ging).
In ieder geval voorlopig met middenvoetsbeen-breuk uit de roulatie.
Schillaci geraakte na dat WK toch betrokken in een auto-ongeval waardoor hij nooit meer de oude werd ?quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is idd netjes maar van dat soort mannetjes heb je er wel meer van gehad/
Remeber Tot Scilachi?
Na het WK ook nooit meer wat voorgesteld
Maar waar is James Beattie nu, en Kevin Philips?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Rooney is in de PL gewoon geen goede schutter. Zelfs bij een Everton kan je veel scoren.
James Beattie maakte er meer dan 20 voor Southampton, Kevin Phillips zelfs 30 voor Sunderland, Marcus Stewart bijna 20 voor Ipswich Town. Allemaal mindere teams destijds dan Everton.
Hebben beiden dit seizoen meer goals gemaakt dan Rooney, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar waar is James Beattie nu, en Kevin Philips?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |