quote:Tuurlijk mag je zeggen hoe je erover denkt, maar het is natuurlijk wel leuker als je ook daadwerkelijk weet waar je het over hebt. The Rasmus bestaat al vrij lang, ze werden vroeger nadat ze hadden opgetreden in cafees er meteen uitgetrapt omdat ze eigenlijk te jong waren om er te zijn. Dus ze zijn niet in elkaar geknutseld door een platenmaatschappij om geld te verdienen. Ben trouwens geen fan van ze, maar vind het wel erg leuk dat ze zoveel succes hebben.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:30 schreef Barf182 het volgende:[..]
Ennuh je mag de muziek gerust leuk vinden hoor.. Heb ik verder niks op tegen (er zijn ook liedjes van Hilary Duff die ik leuk vind (en zelfs niet eens alleen de clip!)) maar ik meldde alleen even hoe ik erover dacht..Altijd gedacht dat een forum daar voor bedoeld was
quote:Ohja, nog een reden
Op zaterdag 31 januari 2004 15:00 schreef Sonja27 het volgende:
Maar als jij nu de muziek van Him heel goed vind, wat interesseert jou dat publiek dan? Het gaat toch om de band die op het podium staat te spelen?
quote:ik ben in helsinki geweest met oud en nieuw tavastia en daar draaide ze veel oude nummers natuurlijk ook wat nieuwe maar goed was gezellig en als t goed is is dat ook hun playlist in tilburg kijk anders naar de playlist van tavastia op hun website of zo
Op zaterdag 31 januari 2004 22:26 schreef ZwarteMagika het volgende:[..]
Ohja, nog een reden
Ik vind alleen hun 1e 2 albums echt goed, en aangezien ze waarschijnlijk vooral nieuwere nummers zullen spelen.. vandaar
ik vond t zo gezellig dat ik ook weer in 013 ga feesten en geen 14 jarig kind gaat dat bederven zoals (nu wel on topic) bij the rasmus
quote:Hilary Duff is een enorm lekker meisje die uit bezigheidstherapie liedjes is gaan zingen. Ze is "lizzy mcguire" in de gelijknamige tv-serie. Om de muziek is het niet te doen, om het hoesje des te meer.
Op zaterdag 31 januari 2004 17:33 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
jah maar tegengas is ook in n forum bedoeld
maare wie is hilary duff??
En inderdaad voor tegengas is het ook bedoeld, gelukkig leven we in een vrij land!
En qua muziek doe mij maar gewoon blink182
*gezeur over commercialiteit van blink182 afwachtende verblijf ik*
quote:Jaaajaaajaaa...
Op zondag 1 februari 2004 03:09 schreef pennyroyaltea het volgende:[..]
ik ben in helsinki geweest met oud en nieuw tavastia en daar draaide ze veel oude nummers natuurlijk ook wat nieuwe maar goed was gezellig en als t goed is is dat ook hun playlist in tilburg kijk anders naar de playlist van tavastia op hun website of zo
![]()
ik vond t zo gezellig dat ik ook weer in 013 ga feesten en geen 14 jarig kind gaat dat bederven
zoals (nu wel on topic) bij the rasmus
quote:Ik vind 'em juist leuker! Kwam de clip een paar maanden terug tegen op de site van de raceklasse V8STAR, dat zijn die racewagens uit de clip. Die wagens had ik zien rijden op de Marlboro Masters, vond ze wel bruut (dat geluid!!), ging zoeken en kwam uit bij die clip. Echt een tof nummer!
Op donderdag 16 oktober 2003 18:38 schreef pt het volgende:
ik vind het wel gave muziek.
in duitsland is onder tussen de opvolger van in the shadows uit: first day of my life. een iets minder nummer, maar toch nog leuk.
quote:ow wacht dat is die serie toch met dat getekende poppetje
Op maandag 2 februari 2004 09:24 schreef Barf182 het volgende:[..]
Hilary Duff is een enorm lekker meisje die uit bezigheidstherapie liedjes is gaan zingen. Ze is "lizzy mcguire" in de gelijknamige tv-serie. Om de muziek is het niet te doen, om het hoesje des te meer.
En inderdaad voor tegengas is het ook bedoeld, gelukkig leven we in een vrij land!
En qua muziek doe mij maar gewoon blink182
*gezeur over commercialiteit van blink182 afwachtende verblijf ik*
quote:ach die er nu in zit is ook wel aardig hoor (en niet lelijk
Op maandag 2 februari 2004 12:44 schreef ZwarteMagika het volgende:[..]
Jaaajaaajaaa...
ik ga gewoon niet, punt uit
Tis sowieso al uitverkocht. Ik zei ook, als ze naar paradiso (zouden) komen zou ik wel gaan, maar 013 is zo ver voor mij, daar ga ik alleen heen als ik ECHT graag een band wil zien. HIM is voor mij nie meer hetzelfde sinds Zoltan weg is
(en nou niet allemaal gaan zeggen 'wat maakt het nou uit wat voor toetsenist een band heeft!!'
quote:daar heb je op pinkpop gelukkig niet zo`n last van
Op zaterdag 7 februari 2004 19:03 schreef - het volgende:
woensdag heb ik ze live gezien, the rasmus in effenaar, eindhoven.. wat een aanfluiting was dat zeg, eerst 3 kwartier in de rij gestaan omdat ze iedereen stonden te foulleren op cameraatjes, het halve voorprogramma gemist, allemaal kids daarbinnen van een jaar of 14, 15 en ze speelden hooguit een uurtje inclusief toegift.. mensen die naar pinkpop gaan kunnen the rasmus overslaan..
quote:wij werden niet gecontroleerd op camera's wij mochten zo naar binnen bij de melkweg maar je heb gelijk die 14 jarige duwende en trekkende gillende keukenmeiden was iets te veel van t goede
Op zaterdag 7 februari 2004 19:03 schreef - het volgende:
woensdag heb ik ze live gezien, the rasmus in effenaar, eindhoven.. wat een aanfluiting was dat zeg, eerst 3 kwartier in de rij gestaan omdat ze iedereen stonden te foulleren op cameraatjes, het halve voorprogramma gemist, allemaal kids daarbinnen van een jaar of 14, 15 en ze speelden hooguit een uurtje inclusief toegift.. mensen die naar pinkpop gaan kunnen the rasmus overslaan..
-Z-
quote:ik heb geen enkele cd van ze ben ook geen fan maar wou gewoon weten hoe ze live klonken nou dat was niet zo slecht maar die meiden
Op zaterdag 7 februari 2004 22:40 schreef ZrAeNiAn het volgende:
ken ze onderussen al een jaar ofzo, best wel geinige muziek om zo hier en daar een keer te luisteren, maar dat laatste album is een stuk slechter dan de voorgaande 2, dit nieuwe album is te commercieel-Z-
Dat viel me zeker niet tegen nee.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:43 schreef The_Voice_Within het volgende:
*schopje*
Ik heb ondertussen The Rasmus op Pinkpop gezien, eerst vond ik ze niet zo (misschien had ik nooit echt de tijd genomen om eens te luisteren) maar ik moet zeggen, ik vond ze best oké op Pinkpop
Nee, het werd tijd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heb ik al gezegd dat dit een kutband pur sang is?
kijk hier eens: http://www.songmeanings.net/lyric.php?lid=3530822107858494600quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:46 schreef yepitsme het volgende:
weet iemand waar het liedje in the shadows precies over gaat (betekenis, essentie)?
ik moet het weten voor muziek op school....:S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |