Ik heb een paar andere nummers van het gedownload en het klinkt echt vet ! veel bas, gitaar en zang, rock-achtig...:)
Wie kent deze band en kent ook hun andere nummers ?
Als je van de wat eenvoudiger top40-pop-rock houdt, kan ik me echter goed voorstellen dat je het leuke muziek vindt. (En nee, daar bedoel ik niks denigrerends of beledigends mee)
[Dit bericht is gewijzigd door MrTinux op 11-09-2003 17:39]
Lekker nummer trouwens, beetje enge zanger alleen.
En nog iets.. Eyeliner staat niet bij iedereen...
quote:ja *zucht* er blijven altijd bandjes die op elkaar lijken qua muziek, en deze jongen zijn ook al langer bezig dan vandaag
Op donderdag 11 september 2003 17:47 schreef theofiel172 het volgende:
Ik vind er niet veel aan, beetje Placebo/Muse naaperij
quote:nee, de eerste kuikenloze megahit
Op donderdag 11 september 2003 17:32 schreef Pharkus het volgende:
Volgens mij was the shadows de laatste 'kuiken' 3fm megahit, zo'n 2 weken geleden. Vind het wel een aardig nummer, niet je van het. Misschien dat andere nummers van ze leuker zijn.
edit: Hier dus
First Day Of My Life (beetje Bon Jovi achtig)
Still Standing (beetje jaren 80 rockband achtig... Van Halen)
In My Life (beetje Muse achtig)
De rest van hun laatste CD is ook wel ok, maar deze springen er een beetje boven uit. Verder vind ik hun style (met name zang) veel op al bestaande bands lijken... voornamelijk Muse en Bon Jovi.
quote:hehe die The Rasmus gasten komen daar niet eens bij in de buurt naar mijn mening
Op donderdag 11 september 2003 17:47 schreef theofiel172 het volgende:
Ik vind er niet veel aan, beetje Placebo/Muse naaperij
Persoonlijk vind ik het 3 keer nix. Ik zag ze vandaag ff bij Top of The Pops (zat te wachten op Studio Sport ) en als je niet eens live speelt als je een bandje pretendeerd te zijn dan vind ik dat echt treurig. Zelfs als je dat bij TOTP niet doet. Ik ken er zat die dat wel doen.
Daarnaast vind ik het allemaal heel onnatuurlijk klinken....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |