heeft iemand ideeen/tips??
goed idee trouwens, want ik ben deze zomer door spanje en portugal met de trein gegaan, en dat was echt te warm eigenlijk. alleen zo jammer dat ik verder nooit tijd heb
Hier staan alle vertrek- en aankomsttijden in vanaf belangrijke stations in Europa (Dus ook Italië).
Voor de rest kan ik je nog heel veel vertellen, dan moet je het maar even zeggen, geef ik mijn mail.
oja, zijn er andere vrouwen die deze landen ook alleen hebben bereisd?
quote:mail ik jou of mail jij mij? (tip: profile)
Op vrijdag 12 september 2003 15:22 schreef Onno_Quist het volgende:
Heb dit nu drie keer gedaan. Het is aan te raden de lonely planet te kopen, daar wordt je heel wat wijzer van. Zeker op het gebied van jeugdherbergen. Vraag ook bij het kopen van je interrail kaart naar een europees spoorboekje.Voor de rest kan ik je nog heel veel vertellen, dan moet je het maar even zeggen, geef ik mijn mail.
quote:Leuk joh! Ik heb afgelopen zomer met een vriendin door Italie getrokken en dat is supergoed bevallen. We waren ongeveer 50 euro pp/pd kwijt, maar hebben wel zuinig geleefd. Het was nl. zo heet dat we vaak geen zin hadden om uitgebreid te eten of bepaalde dingen te bezoeken.
Op vrijdag 12 september 2003 22:44 schreef granuaile het volgende:
bedankt voor de tips!
ik zou graag willen weten hoeveel jullie per dag ong kwijt waren aan onderdak en voedsel. ik wil even kijken hoeveel dit grapje me gaat kostenoja, zijn er andere vrouwen die deze landen ook alleen hebben bereisd?
Treinen zijn op zich niet duur maar ik zou wel proberen alles te reserveren, dat bespaart je een hoop ellende. Als je kunt, moet je proberen zoveel mogelijk tickets vooraf te kopen. Vooral op grote stations kunnen de wachtrijen erg lang zijn
Alleenreizen lijkt me goed te doen maar de meeste andere backpackers waren stelletjes en oudere mensen. Misschien dat je daardoor minder (snel) contacten legt met anderen. Verder is het handig om italiaans te spreken of in ieder geval een taalgidsje mee te nemen want ze spreken nauwelijks Engels, vooral in het zuiden.
Voor hostelreviews raad ik je aan naar www.bugeurope.com te gaan en eventueel ook www.hostelz.com
Veel plezier!
Ik zal eens vragen of hij hier op wil reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |