Ik zoek de TITEL van een film, namen hoofdrol spellers kan ik me niet meer herinneren, hahaha alleen de net waar het ooit is gespeeld en die bestaat niet meer (SKY Chanel).
Het ging over een fabriek die een of andere gevaarlijk stof uitstoot en wanneer het ging regenen stonden de doden dus op. Deze hadden honger en aten dus hersens op...... Wie kent deze film of kent de TITEL....
thx,
[Dit bericht is gewijzigd door Lovezy op 11-09-2003 14:41]
quote:vanzelfsprekend!
Op donderdag 11 september 2003 14:35 schreef Lovezy het volgende:
Hoi wie kan mij helpen......Ik zoek de TITEL van een film, namen hoofdrol spellers kan ik me niet meer herinneren, hahaha alleen de net waar het ooit is gespeeld en die bestaat niet meer (SKY Chanel).
Het ging over een fabriek die een of andere gevaarlijk stof uitstoot en wanneer het ging regenen stonden de doden dus op. Deze doden had honger en aten dus hersenen van andere op bij deze 'LEVENDEN". Wie kent deze film of kent de TITEL....
thx,
Maar er is al een 'film gezocht' topic...
[Dit bericht is gewijzigd door Cascade op 11-09-2003 14:42]
EN DOE NIET ZO SCHREEUWERIG!!!!!
quote:Ja dit lijkt het wel op ja. Ik wist niet dat hiervan veel versie van zijn....
Op donderdag 11 september 2003 14:39 schreef Cascade het volgende:
Dit lijkt mij een film uit de Return of the Living Dead serie.Maar er is al een 'film gezocht' topic...
thx
quote:Vette avatar (Y)
Op donderdag 11 september 2003 14:54 schreef Atreidez het volgende:
Net als het "Ik zoek een nummer topic" bestaat deze reeks alIk zoek de titel van een serie/film deel 4
Benicio Del Toro heerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |