quote:Nieuwe Zalm-norm: armen worden armer, rijken worden rijker. Rijken mogen zeuren, armen moeten de kop houden.
Op donderdag 11 september 2003 09:12 schreef FreedonNadd het volgende:
Tijdens de verkiezingscampagne had Zalm de mond vol van de nieuwe Zalm-norm. Dit zou inhouden minder regels zodat bedrijven en particulieren zich hier minder mee bezig hoeven te houden. Tot nu toe heb ik hier nog niks van gemerkt alleen maar meer regels zoals de nieuwe tegemoetkoming in de ziektekosten voor minima.
quote:Gefrustreerd? ...
Op donderdag 11 september 2003 09:39 schreef Brandnetel het volgende:[..]
Nieuwe Zalm-norm: armen worden armer, rijken worden rijker. Rijken mogen zeuren, armen moeten de kop houden.
quote:Nieuw ?
Nieuwe Zalm-norm: armen worden armer, rijken worden rijker. Rijken mogen zeuren, armen moeten de kop houden.
quote:Volgens mij zijn het altijd de armen die zeuren, of zijn jullie soms rijk?
In goed tijden lastenverlichten, in slechtere tijden bezuinigen. Dit totdat er een anchtwakerstaat is bereikt.
quote:Even los van het standaard VVD nachtwakerstaat verhaal. Zalm heeft er in de verkiezingen op lopen hameren dat er minder regels komen voor particulieren en bedrijven. Mijn vraag nu is wie merkt daar al wat van. Het enige wat ik zie is dat er in het algemeen dingen worden bezuinigd en dit via compensatieregelingen weer terugvloeit. Dit lijkt mij juist een toename van het aantal regels.
Op donderdag 11 september 2003 10:58 schreef Sidekick het volgende:
Het beleid van Zalm is hetzelfde als het paarse beleid van Zalm:In goed tijden lastenverlichten, in slechtere tijden bezuinigen. Dit totdat er een anchtwakerstaat is bereikt.
quote:Zalm had het in de campagne uitsluitend om deregulering in het bedrijfsleven. Althans, dat heb ik meegekregen.
Op donderdag 11 september 2003 11:53 schreef FreedonNadd het volgende:[..]
Even los van het standaard VVD nachtwakerstaat verhaal. Zalm heeft er in de verkiezingen op lopen hameren dat er minder regels komen voor particulieren en bedrijven. Mijn vraag nu is wie merkt daar al wat van. Het enige wat ik zie is dat er in het algemeen dingen worden bezuinigd en dit via compensatieregelingen weer terugvloeit. Dit lijkt mij juist een toename van het aantal regels.
quote:Standaardriedeltje... blablabla......voegt niks toe.......... totaal overbodig.....
Op donderdag 11 september 2003 10:58 schreef Sidekick het volgende:
Het beleid van Zalm is hetzelfde als het paarse beleid van Zalm:In goed tijden lastenverlichten, in slechtere tijden bezuinigen. Dit totdat er een anchtwakerstaat is bereikt.
Bedankt voor je zinnige bijdrage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |