Is er hier iemand die de sport kent of die deze sport beoefend? En zo ja, waar is het goed voor?
quote:was een sportkaart?
Op woensdag 10 september 2003 21:58 schreef amaranta het volgende:
Ik heb sinds gister weer een sportkaart. En nu zag ik in het rooster capueira staan. Volgens de jongen aan de balie was het de sport die in een of andere nokia reclame te zien is. Maar ik kan me er niets bij voorstellen.Is er hier iemand die de sport kent of die deze sport beoefend? En zo ja, waar is het goed voor?
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:01 schreef Matrixxx het volgende:
da's echt een supergave sport. Ontzettend moeilijk.. maar wel gaaf. Je staat dan tegenover elkaar, en vecht met breakdance moves, zonder elkaar te raken. Dus je krijgt benen langs je hoofd gescheerd, terwijl je zelf net wegduikt om via een achterwaartste salto je "tegenstander" nep te schoppen. Heeel moeilijk! (Gaaf voor op het strand !)
quote:Dat is een kaart, waarmee je toegang hebt tot een sportcentrum. En met die kaart mag je overal aan meedoen. Dus alle lessen, zwemmen, fitness, cardio etc.
Op woensdag 10 september 2003 22:02 schreef afraidtech het volgende:[..]
was een sportkaart?
quote:In het boekje staat capueira, en onder deze naam kon ik niets vinden. En als ik dit op google intik komen er gekke taal topics uit, dus vandaar dat ik een topic heb geopend.
Op woensdag 10 september 2003 22:03 schreef Atreidez het volgende:
Heb er hier al ettelijke topics over gelezen, maar die vind je onder "capoeira". Weet niet hoe t nou eigenlijk officieel geschreven wordt
quote:In die andere topics was er ook onduidelijk hoe het nou geschreven werdt. En voor mijn part open je er nog 3 topics over
Op woensdag 10 september 2003 22:06 schreef amaranta het volgende:[..]
In het boekje staat capueira, en onder deze naam kon ik niets vinden. En als ik dit op google intik komen er gekke taal topics uit, dus vandaar dat ik een topic heb geopend.
En tis idd een soort van vechtsport die werd beoefend in gevangenkampen waar vechten verboden was. Vandaar dat t op dansen lijkt.
quote:Ik ben de andere topics nu ook aan het doorlezen. Ik vraag me alleen af of het ook effect heeft als je bijvoorbeeld iets aan je buik/billen/heupen/benen/etc wil gaan doen.
Op woensdag 10 september 2003 22:09 schreef Atreidez het volgende:[..]
In die andere topics was er ook onduidelijk hoe het nou geschreven werdt. En voor mijn part open je er nog 3 topics over
![]()
En tis idd een soort van vechtsport die werd beoefend in gevangenkampen waar vechten verboden was. Vandaar dat t op dansen lijkt.
quote:Ik vind eigenlijk capueira veel exotischer klinken dan capoeira, dat laatse klinkt zo vernederlands....
Op woensdag 10 september 2003 22:03 schreef Atreidez het volgende:
Heb er hier al ettelijke topics over gelezen, maar die vind je onder "capoeira". Weet niet hoe t nou eigenlijk officieel geschreven wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |