quote:U ziet ook spoken?
Op donderdag 11 september 2003 11:54 schreef pro_jeex het volgende:* pro_jeex kijkt TV en ziet dingen, heb je niet eens kennis voor nodig.
Welke 'dingen' maken Kluivert dan tot kandidaat 'Barca-thuisblijver' voor jou.
quote:De keuze tussen een spits die er nog nooit (!), in geen enkele competitie, 20 in een seizoen ingeschoten heeft, en een spits die er (een blessure daargelaten) eigenlijk nooit minder dan 20 inschiet, is geen keuze.
Op donderdag 11 september 2003 11:57 schreef SjarelVerklauteren het volgende:[..]
U ziet ook spoken?
Waterreus
Reiziger - Stam - de Boer - Cocu
Sneijder - van Bommel
Overmars - v.d.Vaart - Kluivert - Robben
Voila: 10-0
quote:Dat wordt dus Mackaay.................
Op donderdag 11 september 2003 12:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
De keuze tussen een spits die er nog nooit (!), in geen enkele competitie, 20 in een seizoen ingeschoten heeft, en een spits die er (een blessure daargelaten) eigenlijk nooit minder dan 20 inschiet, is geen keuze.
en wbt. die rode kaart. Of het nou terecht was of niet, 4 felle overtredingen op rij, de tweede levert hem een waarschuwing op, de derde een gele kaart en wat doet meneer? ....
[Dit bericht is gewijzigd door MrTorture op 11-09-2003 12:33]
quote:Ik kan ook 90 minuten over het veld heenrennen... maar dat maakt mij nog geen international.
Op donderdag 11 september 2003 12:22 schreef MrTorture het volgende:
Kluivert is een luie zak
Van Nistelrooij bleef in ieder geval doorjagen en zet als het nodig is wel dat pasje extra. Kluivert zeurt al als hij een bal over 80 meter niet precies in zijn voeten krijgt.
quote:Dan stel ik wegens dit geweldige vergelijk voor dat we Tonnie van Tongeren erin zetten, die spits van Tackelende Boys 8, die er al 7 jaar lang zelfs meer dan 30 inschiet per seizoen.
Op donderdag 11 september 2003 12:16 schreef Dr_Strangelove het volgende:[..]
De keuze tussen een spits die er nog nooit (!), in geen enkele competitie, 20 in een seizoen ingeschoten heeft, en een spits die er (een blessure daargelaten) eigenlijk nooit minder dan 20 inschiet, is geen keuze.
Makaay of Nistelrooy, ze speelden leuk omdat het team en hun medespelers volledig op hen zijn aangepast zijn daaro. Resultaten uit het verleden en heden uit clubcompeties bieden echter duidelijk geen garantie voor prestaties op nationale niveau's, getuige het keer op keer abominabele baggerspel van onze eigen Roedie.
quote:Goed plan!!! Kan nooit veel slechter zijn dan Van Nistelrooy
Op donderdag 11 september 2003 12:26 schreef SjarelVerklauteren het volgende:[..]
Dan stel ik wegens dit geweldige vergelijk voor dat we Tonnie van Tongeren erin zetten, die spits van Tackelende Boys 8, die er al 7 jaar lang zelfs meer dan 30 inschiet per seizoen.
quote:Hij speelt goed, hij heeft inzicht en inzet. Kluivert doet geen zak en hoopt op zijn "momentje".
Op donderdag 11 september 2003 12:26 schreef Chubje het volgende:
Ik kan ook 90 minuten over het veld heenrennen... maar dat maakt mij nog geen international.
quote:Heb je het nu over mij of over Van Nistelrooy?????
Op donderdag 11 september 2003 12:34 schreef MrTorture het volgende:[..]
Hij speelt goed, hij heeft inzicht en inzet.
quote:Ja en van Bommel was de beste man op het veld.
Op donderdag 11 september 2003 12:34 schreef MrTorture het volgende:[..]
Hij speelt goed, hij heeft inzicht en inzet.
quote:Kluivert heeft er in de Nederlandse MM-competitie ook nooit 20 weten te maken.
Op donderdag 11 september 2003 12:26 schreef SjarelVerklauteren het volgende:[..]
Dan stel ik wegens dit geweldige vergelijk voor dat we Tonnie van Tongeren erin zetten, die spits van Tackelende Boys 8, die er al 7 jaar lang zelfs meer dan 30 inschiet per seizoen.
quote:Ja hoor, dat waren toen ze arriveerden echt van die wereldspelers bij hun cluppies dat het hele team direct volledig op hen is ingesteld. Vooral bij Van Nistelrooy werd meteen aan Beckham, Keane en Scholes verteld dat ze in dienst van Ruud moesten gaan spelen.
Makaay of Nistelrooy, ze speelden leuk omdat het team en hun medespelers volledig op hen zijn aangepast zijn daaro. Resultaten uit het verleden en heden uit clubcompeties bieden echter duidelijk geen garantie voor prestaties op nationale niveau's, getuige het keer op keer abominabele baggerspel van onze eigen Roedie.
In de enige competitie die wel vergelijkbaar is, de Champions League, is Van Nistelrooy overigens ook al twee jaar achter elkaar topscorer.....
Makaay is zelfs bij Deportivo weggegaan vanwege het gebrek aan vertrouwen/krediet na zijn blessure....
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Strangelove op 11-09-2003 13:01]
quote:Vermoeiend hoor... steeds opstaan!
Op donderdag 11 september 2003 12:51 schreef Hawk het volgende:[..]
De meeste "inzet" ging nog zitten in het zich constant laten vallen en agressie zag ik pas toen hij al gewisseld was....
quote:
Op donderdag 11 september 2003 12:55 schreef Chubje het volgende:[..]
Vermoeiend hoor... steeds opstaan!
quote:Wordt Nederland geplaatst????
NYON (ANP) - De UEFA zal op haar vergadering van komende woensdag en donderdag in Bratislava de formule bespreken voor de play-offs in november. Het Nederlands elftal is na de nederlaag tegen Tsjechië in Praag (3-1) een van de tien deelnemers.De UEFA zal in Bratislava een besluit nemen om bepaalde landen te plaatsen zodat die elkaar niet kunnen treffen. De wedstrijden (thuis en uit) worden gespeeld op 15/16 en 18/19 november. Naast Nederland is Slowakije ook al zeker van een plaats in de play-offs. De overige acht worden op de laatste speeldag van de kwalificatieronde (11 oktober) bekend.
effe wat dingetjes
1. Wat nog niet genoemd is in het hele edgar davids topic is de rol van de pers. Ze hebben hun zin, maar ik vind het kwalijk dat wij in nederland altijd zo positief zijn(dit is cynisch bedoeld) over het nederlands elftal. Duitsland wordt met kutvoetbal 2e op het wk. Wij zijn de eerste die zeggen dat hun elftal geen drol voorsteld, maar ze staan daar wel. Dan kom je dus terug bij het nederlands elftal. Wk 98 was goed. Ek 2000 ook. Hoe jammer de uitslag tegen italie ook was, het was een superspannende triller(hoewel ik de wissels van rijkaard tot op vandaag nog steeds niet begrijp). Terug naar davids. Iedereen kent de verbanning na aanleiding van EK 96, net voor het WK 98 wordt davids weer teruggehaald. Hij voetbalt het best van allemaal. Dan denk ik hoe kan dat. En dan is het eerste waar ik aan denk gretigheid. Gisteren heeft Davids gefaald. Onder te hoge druk heeft hij zijn zelfbeheersing verloren. Resultaat strafschop > doelpunt > 10 man.
Mission impossible 3.
Maar het is niet alleen davids die gefaald heeft. Advocaat kan ook worden aangewezen als schuldige. Onbegrijpelijk dat hij het spitsenduo kluivert - van nistelrooij aan blijft houden als die op een wedstrijd tegen duitsland na van 2 jaar terug er werkelijk niets van bakken. Experimenteer dan eens met anderen. Mackaay- en een van hun.
Nee het was gisteren niet best vanaf het begin al. Maar het nederlands heeft weer eens laten zien dat we een net niet generatie hebben. Mentaliteit.
Dadelijk play offs tegen de gemakkelijke belgen, slovenen, ijslanders of letten. En vooraf blij zijn dat we spanje en turkije mooi niet geloot hebben. Met die instelling bepaald de media dan al de tendens. Geloof me tegen belgie(of soortgelijke ploeg) wordt het een weekje center parcs ipv portugal.
p.s. het intrview gisteren met de boer zorgt voor een nieuwe rel, het begin van het einde van advocaat.
dus volgend jaar:(3-1-3-1-2
Westerveld(stopt weleens penalties)
oude kamphuis-stam-van burrik
van bommel(hoewel hij gisteren aantoonde met van voet afspringende ballen en foutieve passes onder druk het niveau nog niet aan te kunnen)
overmars- van der vaart - sneijder - robben
mackaay-van nistelrooij
komt u maar met uw commentaar. ik ben benieuwd
quote:Dat zou ik heel triest vinden.
Op donderdag 11 september 2003 13:20 schreef Chubje het volgende:
En dan dit:
[..]Wordt Nederland geplaatst????
quote:Ik ook ...... maar ik hoop het wel!
Op donderdag 11 september 2003 13:25 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dat zou ik heel triest vinden.
quote:Kluivert is een slechte voetballer, heeft alleen maar gelukjes.
Op donderdag 11 september 2003 11:57 schreef SjarelVerklauteren het volgende:[..]
U ziet ook spoken?
in het verkeer ook al geen suc6
quote:Op het veld rijdt hij geen auto...........
Op donderdag 11 september 2003 14:03 schreef pro_jeex het volgende:[..]
in het verkeer ook al geen suc6
quote:over van nistelrooy
Op donderdag 11 september 2003 12:40 schreef Chubje het volgende:[..]
Heb je het nu over mij of over Van Nistelrooy?????
En technisch perfect speelde toch niemand
quote:Hmmm.. mijn 1ste wissel was Bosveld <-> Van Nistelrooy geweest...
Op donderdag 11 september 2003 14:54 schreef MrTorture het volgende:[..]
over van nistelrooy
Ik vond hem actiever en gevaarlijker dan Kluivert, dus ik had van Hooydonck er in gezet voor Kluivert.
Zelfde als dat ik eerder Overmars had laten staan ipv. Bosvelt erin...En technisch perfect speelde toch niemand
quote:Nah, Bosvelt was steeds een pas te laat. Hij was wel goed in het goedmaken van foutjes, maar opbouwend is hij in Oranje nooit zo sterk als bij Feyenoord... Zelfde probleem als van Bommel als je het mij vraagt...
Op donderdag 11 september 2003 14:56 schreef Chubje het volgende:[..]
Hmmm.. mijn 1ste wissel was Bosveld <-> Van Nistelrooy geweest...
quote:Dat is dus precies de grond waarop je die domme malloot van een Davids loopt te verdedigen.
Op donderdag 11 september 2003 12:26 schreef Chubje het volgende:[..]
Ik kan ook 90 minuten over het veld heenrennen... maar dat maakt mij nog geen international.
Meer dan wat zwoegende indruk maken en af en toe iemand neerschoppen doet meneer niet. Wat geeft hem het recht op speeltijd?
NIETS mevrouw, NIETS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |