abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13090328
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:19 schreef Hawk het volgende:
Achteraf gelul is makkelijk. Wanneer de penalty gemist was en Nederland had gewonnen, was iedereen vol lof geweest over de "opoffergezindheid" van Davids.....
No way!!!
Het waren en blijven domme, wilde en onprofessionele acties!
"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_13090457
Ik zeg niet dat het een slimme actie was van Davids (hoewel ik de laatste actie wel kon begrijpen), maar het is niet alsof hij de wedstrijd voor Nederland verloren heeft.
Ze speelden bagger voor z'n vertrek en erna.
-------Practice Mindfulness-------
pi_13090515
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:26 schreef Hawk het volgende:
Ik zeg niet dat het een slimme actie was van Davids (hoewel ik de laatste actie wel kon begrijpen), maar het is niet alsof hij de wedstrijd voor Nederland verloren heeft.
Hij is er met die actie wel debet aan.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 11 september 2003 @ 11:30:20 #154
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_13090568
Davids is één van de beste, zoniet dé beste speler die jullie hebben, dus ga hem asjeblieft niet gaan afmaken op één match.
pi_13090573
Het is de schuld van Seedorf!

Nu de holmaat van Davids er niet was, was Davids zo gefrusteerd dat hij het moest af reageren op het veld met als resultaat een rode kaart....

Dus indirect ligt de schuld wederom bij...............SEEDORF! Zelfs als hij niet geselecteerd is....

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_13090643
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:26 schreef Hawk het volgende:
Ze speelden bagger voor z'n vertrek en erna.
Helemaal met je eens, maar je kunt een wedstrijd van 10 tegen 11 niet vergelijken met een normale wedstrijd. Aangezien ze inderdaad niet goed in de wedstrijd zaten, kwam het vertrek van Davids natuurlijk als een donderslag bij heldere hemel. Zoiets werkt niet bepaald opbeurend, zeker niet als het daardoor ook nog 1-0 wordt.

We weten het dus niet, maar MET 11 man hadden we i..i.g. meer kans gehad om te winnen, ook vanwege het feit dat de Tsjechen ook niet de sterren van de hemel speelden.

"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_13090664
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:30 schreef placebeau het volgende:
Davids is één van de beste, zoniet dé beste speler die jullie hebben, dus ga hem asjeblieft niet gaan afmaken op één match.
Op 1 match?

Davids loopt al een tijdje te schutteren door het tactisch concept aan zijn laars te lappen en zo bijna het gehele elftal tegen zich in het harnas te jagen.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_13090730
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:00 schreef Leshy het volgende:

[..]

En nu scoorde Tsjechie niet?

Jij hebt dus nooit gevoetbald aan je opmerking te horen. Tijdens een wedstrijd heb je geen tijd om ff na te denken. Om achteraf iets te beoordelen is lekker makkelijk gezegt. Als de scheids geen penalty had gegeven hoorde je er niemand over praten. Na de wedstrijd heeft van Gaal nog op tv gezegd dat het een proffesionele overtreding was. Dat betekend dat een andere scheids hier misschien niet voor had gefloten. Stel Davids had niet ingegrepen was het op zeker een goal. We moeten niet de schuld bij Davids legegn,maar bij het moment dat iemand van Nederland voor de zoveelste keer balverlies leed!
Daar begint het doelpunt!
  donderdag 11 september 2003 @ 11:35:55 #159
67072 Chubje
Watch me..... here i come!
pi_13090731
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:28 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij is er met die actie wel debet aan.

Zonder actie was het ook 1-0
Born to be alive...............
pi_13090748
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:33 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Op 1 match?

Davids loopt al een tijdje te schutteren door het tactisch concept aan zijn laars te lappen en zo bijna het gehele elftal tegen zich in het harnas te jagen.

Ben ik mee eens, laat hem maar een keer op de bank zitten en geef b.v. bosvelt of Sneijder de voorkeur.

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_13090752
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:35 schreef Chubje het volgende:

[..]

Zonder actie was het ook 1-0

Maar wel met 11 man.

En dat is nog altijd beter als met 10 man.

donderdag 11 september 2003 @ 11:37:00 #162
67072 Chubje
pi_13090767
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:35 schreef Ricootje2 het volgende:

[..]

Jij hebt dus nooit gevoetbald aan je opmerking te horen. Tijdens een wedstrijd heb je geen tijd om ff na te denken. Om achteraf iets te beoordelen is lekker makkelijk gezegt. Als de scheids geen penalty had gegeven hoorde je er niemand over praten. Na de wedstrijd heeft van Gaal nog op tv gezegd dat het een proffesionele overtreding was. Dat betekend dat een andere scheids hier misschien niet voor had gefloten. Stel Davids had niet ingegrepen was het op zeker een goal. We moeten niet de schuld bij Davids legegn,maar bij het moment dat iemand van Nederland voor de zoveelste keer balverlies leed!
Daar begint het doelpunt!

Alsof ik mezelf hoor praten............
pi_13090810
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:35 schreef Ricootje2 het volgende:

Jij hebt dus nooit gevoetbald aan je opmerking te horen. Tijdens een wedstrijd heb je geen tijd om ff na te denken.

Dan moet je toch heel erg dom zijn.

Davids deed dit bewust, dus dit was GEEN reflex.

En ja, ik voetbal. Al zo'n 15 jaar.

donderdag 11 september 2003 @ 11:41:58 #164
63688 Bouwvak
Bouwen in de bouw.
pi_13090916
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:30 schreef Asap het volgende:
Het is de schuld van Seedorf!

Nu de holmaat van Davids er niet was, was Davids zo gefrusteerd dat hij het moest af reageren op het veld met als resultaat een rode kaart....

Dus indirect ligt de schuld wederom bij...............SEEDORF! Zelfs als hij niet geselecteerd is....

Altijd weer die alles-verklotende Seedorf.

Als ie al niet penal's kan overschieten of teamgenoten in de weg kan lopen op rechtshalf, dan is het wel dat ie zijn bruine krent niet beschikbaar stelt. Wat een hufter ook he.

Bouwfraude? Vraag het mijn baas en val me niet lastig. Baksteen voor je bakkes, dat kun je krijgen. En anders draai ik je hoofd wel eens efkes in de betonmolen totdat je het spaans benauwd krijgt. Ik ga schaften. Boterhammen met cement.
  donderdag 11 september 2003 @ 11:44:49 #165
67072 Chubje
pi_13090992
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar wel met 11 man.

En dat is nog altijd beter als met 10 man.

Dat kan je je nog afvragen..... Ik denk dat NL met 10 man beter was dan 11....
pi_13091015
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:44 schreef Chubje het volgende:

Dat kan je je nog afvragen..... Ik denk dat NL met 10 man beter was dan 11....

Ik denk dat Nederland met 14 man nog niet gewonnen had.....
-------Practice Mindfulness-------
  donderdag 11 september 2003 @ 11:46:12 #167
67072 Chubje
pi_13091036
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:22 schreef Koerok het volgende:

[..]

No way!!!
Het waren en blijven domme, wilde en onprofessionele acties!

Je kan zeggen wat je wil... maar professioneel was het wel
pi_13091052
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:41 schreef Bouwvak het volgende:

[..]

Altijd weer die alles-verklotende Seedorf.

Seedorf zuigt net zoveel als Davids, alle twee verwijderen uit het elftal, samen met kluivert.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13091056
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:46 schreef Chubje het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil... maar professioneel was het wel

donderdag 11 september 2003 @ 11:50:05 #170
67072 Chubje
pi_13091148
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:45 schreef Hawk het volgende:

[..]

Misschien wel met nr. 14??
pi_13091199
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:45 schreef Hawk het volgende:

Onzinnige stellingen.

Ik denk dat we wel degelijk beter af waren geweest met 11 man, en dat een dergelijke overtreding in de 16 altijd dom is om de simpele reden dat een penal een veel grote kans op scoren geeft voor Tsjechie dan een zwaar gehinderde speler die in onbalans Sar moet verschalken. En al helemaal omdat zulke doorgebroken spelers geel opleveren en dus die bovenkamer van davids had moeten zeggen : beter 1 goal + 11 man dan 1 goal + 10 man. Achterlijke regel trouwens, om iemand een penal te geven plus een gele kaart als het alleen om over duwen gaat. Alsof die penal niet genoeg beloning is.

Deasalniettemin blijft Edje natuurlijk een wereldspeler die erin hoort. Hij was alleen een beetje dom gisteren. Maar men moet vergevingsgezind zijn en deze bikkel koesteren...

sullig.
pi_13091234
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:38 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan moet je toch heel erg dom zijn.

Davids deed dit bewust, dus dit was GEEN reflex.

En ja, ik voetbal. Al zo'n 15 jaar.

Volgens mij was het geen reactie op jou!

Tuurlijk was dit bewust,
Ik zeg toch, je hebt geen tijd om na te denken. Elke verdediger doet dit per direct. Hij deed het nog wel op een proffesionele manier. Een andere scheids had er niet voor gefloten en was deze topic niet eens geopend.

Laten we maar over v Nistelrooy praten die geen deuk in een pakje boter speelde. Wat een kneus vind ik dat. Sinds ie in Engeland speelt bakt ie er letterlijk niks van in het Nederlands elftal,terwijl ie wel in Engeland weer elke wedstridj weet te scoren. Zo zie je maar dat Engelse comeptitie weinig voorsteld. Advocaat had naar mijn mening v Hooydonk er veel eerder in moeten gooien en inderdaad wat de Boer zei 1 op 1 spelen. Gisteren stond er geen middenveld op het veld. Sla dan het middenveld over en gooi alle ballen naar v Hooydonk. Je hebt niks aan vd Vaart als ie half speelt. En wat Reiziger doet is leuk,maar kan geen bal voorzetten. Hij had de tweede helft Ruud er meteen uit moeten gooien en met v Hooydonk moeten beginnen. Reiziger eruit en een extra middenvelder erin moeten zetten om meer druk erop te zetten. Tsjechie speelde eigenlijk maar met 1 spits (koller). Dus als je met Stam, Ooyer(de Boer) en Cocu doorschuiven als verdedigende middenvelder.Op het midden Bronkhorst en v Bommel(ben daar geen fan van) en vd Vaart als aanvallende middenvelder.

pi_13091241
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:46 schreef pro_jeex het volgende:

Seedorf zuigt net zoveel als Davids, alle twee verwijderen uit het elftal, samen met kluivert.

Dit is de laatste keer dat ik iemand hier wil horen over het verwijderen van Kluivert.

Dit getuigt niet van enige kennis van voetbalzaken.

pi_13091275
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:53 schreef SjarelVerklauteren het volgende:

[..]

Dit is de laatste keer dat ik iemand hier wil horen over het verwijderen van Kluivert.

Dit getuigt niet van enige kennis van voetbalzaken.

* pro_jeex kijkt TV en ziet dingen, heb je niet eens kennis voor nodig.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_13091323
quote:
Op donderdag 11 september 2003 11:53 schreef Ricootje2 het volgende:

[..]

Volgens mij was het geen reactie op jou!

Weet ik, maar ik mag er toch wel op reageren.?
quote:
Tuurlijk was dit bewust,
Ik zeg toch, je hebt geen tijd om na te denken. Elke verdediger doet dit per direct. Hij deed het nog wel op een proffesionele manier. Een andere scheids had er niet voor gefloten en was deze topic niet eens geopend.
Als dit een bewuste overtreding was, dan moet hij er dus over nagedacht hebben. Nu spreek je je dus tegen.
quote:
Laten we maar over v Nistelrooy praten die geen deuk in een pakje boter speelde. Wat een kneus vind ik dat. Sinds ie in Engeland speelt bakt ie er letterlijk niks van in het Nederlands elftal,terwijl ie wel in Engeland weer elke wedstridj weet te scoren.
Ruud heeft eigenlijk nooit (veel) in Oranje gespeeld toen hij nog bij PSV speelde.
quote:
Zo zie je maar dat Engelse comeptitie weinig voorsteld.
Sure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')