quote:Z'n beste wedstrijden bij Ajax waren allen, stuk voor stuk, vanaf de linkerkant. (
Op donderdag 11 september 2003 01:45 schreef Linz het volgende:
hij speelt linksbuiten, maar hij is in principe rechtsbenig, heeft z'n beste wedstrijden ook aan de rechterkant gespeeld.
quote:Dat hij individueel geen sterke speler is, maar wel altijd hard werkt, het veld breed houdt, voor de nodige dreiging zorgt en zo de verdediging gespreid houdt, en ondanks een vrijwel onzichtbare wedstrijd wel zomaar beslissende voorzetten kan rondstrooien.
dat mag je aannemen, maar wat vind je nou zelf?
quote:De eerste twee, en zeker niet de minste twee, die ik me zo kan indenken.
twee wedstrijden?
quote:Overmars hoort op links. Ik zie niet in wie er op rechts hoort.
tja, als we niet beter hebben dan moet het maar. Maar op dit moment horen er daar andere mensen.
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 11-09-2003 01:52]
quote:Gek genoeg kon je toen iemand wel gewoon doormidden schoppen.
Op donderdag 11 september 2003 01:50 schreef tong80 het volgende:[..]
Precies. Ik hoor het Neeskens nog zeggen tegen van Hanegem.
Kom Willem we gaan determineren.
Jammer voor Davids, knul je bent 25 jaar te laat geboren
quote:Davids is nou eenmaal niet de subtielste, dat is het punt niet. Maar dit was meer domme pech dan domme felheid. Die eerste overtreding was echt een onzinkaart. Dat ligt niet aan Davids, maar aan de scheids.
Op donderdag 11 september 2003 01:48 schreef kamagurka het volgende:[..]
Hij liep meteen al verkrampt allerlei mensen her en der te tackelen en de bal naar onmogelijke hoeken te schieten... wat wil je nu zeggen over het prachtige spel van davids
Ik heb hem die 13 minuten niets slims zien doen of iets wat het elftal ten goede was gekomen..
Domme felheid is niet wat we nodig hebben, we hebben determinatie nodig, vastberadenheid! Met enig overleg.
Zo, nu jouw argumenten
Maar goed, ik heb de overige 10 man ook weinig goeds zien doen de resterende minuten. En dat waren nog wel de ervaren toppers. De generatie heeft gepiekt in Frankrijk en toen had er vernieuwd moeten worden.
Determinatie om te winnen heb ik niet gezien.
quote:You have a point.
Op donderdag 11 september 2003 01:52 schreef kamagurka het volgende:[..]
Gek genoeg kon je toen iemand wel gewoon doormidden schoppen.
Jammer voor Davids, knul je bent 25 jaar te laat geboren
Cruijff en Maradona waren ieder drie keer wereldkampioen geworden.
quote:Hier doelde ik op.
Op donderdag 11 september 2003 01:53 schreef Dentist het volgende:Determinatie om te winnen heb ik niet gezien.
Maar dat woord kent willumpie niet en kan hij zijn spelers ook niet bijbrengen
quote:Maar goed, dan wil ik advocaat dus niet horen zeggen : "we hebben gevochten als leeuwen", want dan hebben we gewoon een blinde bondscoach.
Op donderdag 11 september 2003 01:55 schreef kamagurka het volgende:[..]
Hier doelde ik op.
Maar dat woord kent willumpie niet en kan hij zijn spelers ook niet bijbrengen
En nu licht uit. *klik*
quote:Over Davids geef ik je helemaal gelijk. Het was dom wat ie deed,maar de scheids was een aansteller en je mag heus wel eens pech hebben.
Op donderdag 11 september 2003 01:53 schreef Dentist het volgende:[..]
Davids is nou eenmaal niet de subtielste, dat is het punt niet. Maar dit was meer domme pech dan domme felheid. Die eerste overtreding was echt een onzinkaart. Dat ligt niet aan Davids, maar aan de scheids.
Maar goed, ik heb de overige 10 man ook weinig goeds zien doen de resterende minuten. En dat waren nog wel de ervaren toppers. De generatie heeft gepiekt in Frankrijk en toen had er vernieuwd moeten worden.
Determinatie om te winnen heb ik niet gezien.
Maar al die conclusies over dat wij niks zijn vind ik maar niks. Kijk naar wat andere voetbalreuzen deden vandaag, qua spel en uitslagen. Iedreen vergeet steeds hier dat we met 10 man hebben gespeeld. Dan ben je kansloos tegen zulke Tsjechen.
quote:Niet als ze de davids van die tijd waren tegengekomen.
Op donderdag 11 september 2003 01:53 schreef tong80 het volgende:
Cruijff en Maradona waren ieder drie keer wereldkampioen geworden.
quote:Pffff... zelfs Duitsland heeft gewonnen.
Op donderdag 11 september 2003 01:57 schreef k_a_k het volgende:Maar al die conclusies over dat wij niks zijn vind ik maar niks. Kijk naar wat andere voetbalreuzen deden vandaag, qua spel en uitslagen. Iedreen vergeet steeds hier dat we met 10 man hebben gespeeld. Dan ben je kansloos tegen zulke Tsjechen.
quote:De scheids had hem geel kunnen geven voor die eerste tackle, maar gaf hem alleen een waarschuwing. Kort daarop deed Davids het gewoon weer, dus toen was hij de klos. En vlak daarna doet hij het nog een keer in het strafschopgebied - dan volgt gewoon reglementair het tweede geel.
Op donderdag 11 september 2003 01:57 schreef k_a_k het volgende:
Over Davids geef ik je helemaal gelijk. Het was dom wat ie deed,maar de scheids was een aansteller en je mag heus wel eens pech hebben.
Bovendien had hij Van Nistelrooy er zo achteraan kunnen sturen.
quote:Het dramatische was dat dat juist niet het geval was.
Dan ben je kansloos tegen zulke Tsjechen.
quote:Nipt, tegen schotse nobody's.
Op donderdag 11 september 2003 01:59 schreef kamagurka het volgende:[..]
Pffff... zelfs Duitsland heeft gewonnen.
Andere helden :
Servie/Monten. - Italie 1 -1
Engeland Liechtenstein 2 - 0
Luxemburg - Bosnie/Herze 0 -1
Om nog maar niet over het spel te hebben. Onze uitlsag is feitelijk ook maar 2 - 1, met 10 man. Die laatste goal was gewoon door alles of niks.
quote:Hij stond met name bij die 2e kaart te slapen, maar die eerste overtredingen waren echt niks.
Op donderdag 11 september 2003 02:00 schreef Leshy het volgende:
De scheids had hem geel kunnen geven voor die eerste tackle, maar gaf hem alleen een waarschuwing. Kort daarop deed Davids het gewoon weer, dus toen was hij de klos. En vlak daarna doet hij het nog een keer in het strafschopgebied - dan volgt gewoon reglementair het tweede geel.
quote:Ach, Tsjechen bleven laf counteren. Niks fatsoendelijks van die werkers gezien. Maar wij konden ons spel niet meer spelen en moesten het van werken gaan hebben. Ben je kansloos tegen zo'n team.
Het dramatische was dat dat juist niet het geval was.
quote:Je bent onze riante overwinning van 2-1 tegen Moldavie al vergeten?
Op donderdag 11 september 2003 02:10 schreef k_a_k het volgende:Engeland Liechtenstein 2 - 0
Misschien is het allemaal niet erg verheven, maar die andere helden zijn oha. tenminste zeker van een ticket naar het EK
quote:Die zijn ze tegengekomen.
Op donderdag 11 september 2003 01:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Niet als ze de davids van die tijd waren tegengekomen.
Maradona kreg derode kaart tegen Brazilië. Uit frustratie.
Kijk eens hoe Maradonn werd benaderd tijdens 86.
En het mooiste voorbeeld is de film '14' over Cruijffij.
Is er gefilmd hoe Cruijff werd geliquiedeerd tijdens de EC-1 finale 72.
Maar Cruijffie won.
quote:Wij kunnen net als anderen lekker de mist ingaan doordat Dick er geen verstand van heeft en spelers het laten afweten, zoals tegen Moldavia idd. Maar laten we toch vooral niet allerlei andere nitwits ophemelen die ook weinig laten zien. Heb zelf wat op kunnen vangen aan satelietbeelden van Italie en Frankrijk vandaag, wat een puinzooi. D'land lijkt met de hakken over sloot in een zwakke poule het te gaan redden. Engeland tegen Macedonie zaterdag hele wedstrijd gezien maar dat houdt ook echt niet over.
Op donderdag 11 september 2003 02:13 schreef kamagurka het volgende:[..]
Je bent onze riante overwinning van 2-1 tegen Moldavie al vergeten?
Misschien is het allemaal niet erg verheven, maar die andere helden zijn oha. tenminste zeker van een ticket naar het EK
Vandaag hebben we vooral gefaald door een man minder te hebben. Ook al klopt er vanalles niet aan Dick's ideeen en is dat mede de reden waarom we het niet gered hebben en het totaal niet liep. Maar die Tsjechen hebben zelf ook niks laten zien, naar mijn idee. Dus als Dick eindelijk eens de juiste mensen opstelt met de juiste opdrachten en tactiek, en die spelers geen domme dingen doen, zijn wij nog steeds kanshebbers voor de europese titel. Zo simpel is dat.
[Dit bericht is gewijzigd door k_a_k op 11-09-2003 02:20]
quote:Eh tong... het ging hier niet over de aanvaller die werd getorpedeerd,
Op donderdag 11 september 2003 02:16 schreef tong80 het volgende:
Is er gefilmd hoe Cruijff werd geliquiedeerd tijdens de EC-1 finale 72.
Maar Cruijffie won.
maar over die MALLOOT die dat dus met zijn fake gullitpetje in de 13e minuut deed!
quote:Nou, ik denk niet dat Cruyff Zenden als rechtsachter zal bepleiten.
Op donderdag 11 september 2003 04:21 schreef Price het volgende:
Advocaat bewijst weer dat hij niet als bondscoach geschikt is. Het middenveld is het hart van het elftal. In tegenstelling dat hij Cocu naar het miden opschuift en Zenden als rechtsachter inbrengt, gaat hij een belangrijke buitenspeler weghalen bij een achterstand. Het was beter geweest om een niet functionerende spits als van Nistelrooy daarvoor weg te halen. Het resultaat echter, was dat weer alles via het midden werd gespeeld. Juist daar, waar de terugtrekkende Tsjechen het meest verenigd waren. Daarom is de goal van vdV zo bijzonder.
Mocht JC hier weer over schrijven, dan zul je zien dat hij een zelfde strekking van zijn betoog aanhoudt als die van mij.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 02:10 schreef k_a_k het volgende:
wij [...] moesten het van werken gaan hebben. Ben je kansloos
Als je overmars er al uithaalt , dan ook metteen Ruud N .
Zonder Overmars, waar komen dan de ballen vandaan welke Ruud nodig heeft om te scoren?
Ruud is de Pintch Hitter. Kijk hoe hij bij Manchester scoorde. Assists van Beckham van Rechts. Vlanken vlanken vlanken
Buiten Overmars hebben we niemand die deze positie kan spelen (Links of rechts)
Nee hij haalt overmars eruit , één van Nederlands beste spelers überhaupt met een perfecte mentaliteit, en zet er een halve blinde in .
Iedereen die dat heeft gezien , moet op dat moment hebben gedacht "Zo dat was het"
[Dit bericht is gewijzigd door CANARIS op 11-09-2003 10:10]
quote:Nou ik snap niet waarvoor ze bosveld er in zette. Die gast had niks in te brengen.
Op donderdag 11 september 2003 09:44 schreef CANARIS het volgende:
Dickie heeft gisteren echt een beetje raar gereageerd.Als je overmars er al uithaalt , dan ook metteen Ruud N .
Zonder Overmars, waar komen dan de ballen vandaan welke Ruud nodig heeft om te scoren?
Ruud is de Pintch Hitter. Kijk hoe hij bij Manchester scoorde. Assists van Beckham van Rechts. Vlanken vlanken vlanken
Nee hij haalt overmars eruit , één van Nederlands beste spelers überhaupt met een perfecte mentaliteit, en zet er (sorry Psv ers) een halve blinde in .
Iedereen die dat heeft gezien , moet op dat moment hebben gedacht "Zo dat was het"
Het is jammer, maar ik denk dat we ons wel plaatsen door met 5-0 te winnen van Ijsland
Duitsland verslaat Ijsland thuis.
Schotland wint tegen Litauen thuis.
Na fijn. We hebben toch al zulke leuke herinneringen aan dat stugge "engelse" Voetbal
Of we krijgen Slowenien , Denemarken , Spanje, Turkije, Kroatie
:-((((((((((((((
Sorrie , jongens , maar ik denk ,dat Oranje ook in Portugal gaat ontbreken
quote:"Zo, dat was het" was niet echt de eerste gedachte. Die was bij mij "WAT EEN EIKEL!!!!!!!!!!!!!".
Op donderdag 11 september 2003 09:44 schreef CANARIS het volgende:
Dickie heeft gisteren echt een beetje raar gereageerd.Als je overmars er al uithaalt , dan ook metteen Ruud N .
Nee hij haalt overmars eruit , één van Nederlands beste spelers überhaupt met een perfecte mentaliteit, en zet er een halve blinde in .
Tuurlijk had van Nistelrooy eruit gemoeten. Na 13 minuten kon iedereen zien dat het koppeltje van Nistelrooy-Kluivert weer niet werkte.
En dan Overmars opofferen???? DOM DOM DOM!!!!
Overigens, dat Ed eruit werd gesturud was niet geheel terecht. Maar als hij niet ingreep bij actie waar de penalty voor werd gegeven had iedereen gezegd "Waarom doet Davids niks????" en dan had hij het weeeeeeeer fout gedaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |