abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2003 @ 01:51:54 #101
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086877
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:45 schreef Linz het volgende:
hij speelt linksbuiten, maar hij is in principe rechtsbenig, heeft z'n beste wedstrijden ook aan de rechterkant gespeeld.
Z'n beste wedstrijden bij Ajax waren allen, stuk voor stuk, vanaf de linkerkant. ( Finidi) Heb hem niet echt meer gevolgd bij Barcelona en Arsenal.
quote:
dat mag je aannemen, maar wat vind je nou zelf?
Dat hij individueel geen sterke speler is, maar wel altijd hard werkt, het veld breed houdt, voor de nodige dreiging zorgt en zo de verdediging gespreid houdt, en ondanks een vrijwel onzichtbare wedstrijd wel zomaar beslissende voorzetten kan rondstrooien.
quote:
twee wedstrijden?
De eerste twee, en zeker niet de minste twee, die ik me zo kan indenken.
quote:
tja, als we niet beter hebben dan moet het maar. Maar op dit moment horen er daar andere mensen.
Overmars hoort op links. Ik zie niet in wie er op rechts hoort.

[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 11-09-2003 01:52]

pi_13086879
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Precies. Ik hoor het Neeskens nog zeggen tegen van Hanegem.

Kom Willem we gaan determineren.

Gek genoeg kon je toen iemand wel gewoon doormidden schoppen.

Jammer voor Davids, knul je bent 25 jaar te laat geboren

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 11 september 2003 @ 01:53:33 #103
9756 Dentist
Toept over...
pi_13086884
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:48 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hij liep meteen al verkrampt allerlei mensen her en der te tackelen en de bal naar onmogelijke hoeken te schieten... wat wil je nu zeggen over het prachtige spel van davids Ik heb hem die 13 minuten niets slims zien doen of iets wat het elftal ten goede was gekomen..

Domme felheid is niet wat we nodig hebben, we hebben determinatie nodig, vastberadenheid! Met enig overleg.

Zo, nu jouw argumenten

Davids is nou eenmaal niet de subtielste, dat is het punt niet. Maar dit was meer domme pech dan domme felheid. Die eerste overtreding was echt een onzinkaart. Dat ligt niet aan Davids, maar aan de scheids.

Maar goed, ik heb de overige 10 man ook weinig goeds zien doen de resterende minuten. En dat waren nog wel de ervaren toppers. De generatie heeft gepiekt in Frankrijk en toen had er vernieuwd moeten worden.

Determinatie om te winnen heb ik niet gezien.

Trouwste user 2022 donderdag 11 september 2003 @ 01:53:57 #104
7889 tong80
Spleenheup
pi_13086888
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:52 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Gek genoeg kon je toen iemand wel gewoon doormidden schoppen.

Jammer voor Davids, knul je bent 25 jaar te laat geboren

You have a point.

Cruijff en Maradona waren ieder drie keer wereldkampioen geworden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13086894
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:53 schreef Dentist het volgende:

Hier doelde ik op.

Maar dat woord kent willumpie niet en kan hij zijn spelers ook niet bijbrengen

donderdag 11 september 2003 @ 01:57:36 #106
9756 Dentist
Toept over...
pi_13086902
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:55 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hier doelde ik op.

Maar dat woord kent willumpie niet en kan hij zijn spelers ook niet bijbrengen

Maar goed, dan wil ik advocaat dus niet horen zeggen : "we hebben gevochten als leeuwen", want dan hebben we gewoon een blinde bondscoach.

En nu licht uit. *klik*

pi_13086903
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:53 schreef Dentist het volgende:

[..]

Davids is nou eenmaal niet de subtielste, dat is het punt niet. Maar dit was meer domme pech dan domme felheid. Die eerste overtreding was echt een onzinkaart. Dat ligt niet aan Davids, maar aan de scheids.

Maar goed, ik heb de overige 10 man ook weinig goeds zien doen de resterende minuten. En dat waren nog wel de ervaren toppers. De generatie heeft gepiekt in Frankrijk en toen had er vernieuwd moeten worden.

Over Davids geef ik je helemaal gelijk. Het was dom wat ie deed,maar de scheids was een aansteller en je mag heus wel eens pech hebben.

Maar al die conclusies over dat wij niks zijn vind ik maar niks. Kijk naar wat andere voetbalreuzen deden vandaag, qua spel en uitslagen. Iedreen vergeet steeds hier dat we met 10 man hebben gespeeld. Dan ben je kansloos tegen zulke Tsjechen.

Kollosale Anus Klontering.
pi_13086904
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:53 schreef tong80 het volgende:

Cruijff en Maradona waren ieder drie keer wereldkampioen geworden.

Niet als ze de davids van die tijd waren tegengekomen.
pi_13086912
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:57 schreef k_a_k het volgende:

Maar al die conclusies over dat wij niks zijn vind ik maar niks. Kijk naar wat andere voetbalreuzen deden vandaag, qua spel en uitslagen. Iedreen vergeet steeds hier dat we met 10 man hebben gespeeld. Dan ben je kansloos tegen zulke Tsjechen.

Pffff... zelfs Duitsland heeft gewonnen.
  donderdag 11 september 2003 @ 02:00:59 #110
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086922
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:57 schreef k_a_k het volgende:
Over Davids geef ik je helemaal gelijk. Het was dom wat ie deed,maar de scheids was een aansteller en je mag heus wel eens pech hebben.
De scheids had hem geel kunnen geven voor die eerste tackle, maar gaf hem alleen een waarschuwing. Kort daarop deed Davids het gewoon weer, dus toen was hij de klos. En vlak daarna doet hij het nog een keer in het strafschopgebied - dan volgt gewoon reglementair het tweede geel.

Bovendien had hij Van Nistelrooy er zo achteraan kunnen sturen.

quote:
Dan ben je kansloos tegen zulke Tsjechen.
Het dramatische was dat dat juist niet het geval was.
pi_13086925
Dankzij Edgar kunnen we nog 2 x extra het Nederlands elftal zien in volle glorie [en zonder Edgar natuurlijk]!
pi_13086959
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:59 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Pffff... zelfs Duitsland heeft gewonnen.

Nipt, tegen schotse nobody's.

Andere helden :

Servie/Monten. - Italie 1 -1
Engeland Liechtenstein 2 - 0
Luxemburg - Bosnie/Herze 0 -1

Om nog maar niet over het spel te hebben. Onze uitlsag is feitelijk ook maar 2 - 1, met 10 man. Die laatste goal was gewoon door alles of niks.

quote:
Op donderdag 11 september 2003 02:00 schreef Leshy het volgende:

De scheids had hem geel kunnen geven voor die eerste tackle, maar gaf hem alleen een waarschuwing. Kort daarop deed Davids het gewoon weer, dus toen was hij de klos. En vlak daarna doet hij het nog een keer in het strafschopgebied - dan volgt gewoon reglementair het tweede geel.

Hij stond met name bij die 2e kaart te slapen, maar die eerste overtredingen waren echt niks.
quote:
Het dramatische was dat dat juist niet het geval was.
Ach, Tsjechen bleven laf counteren. Niks fatsoendelijks van die werkers gezien. Maar wij konden ons spel niet meer spelen en moesten het van werken gaan hebben. Ben je kansloos tegen zo'n team.
pi_13086975
quote:
Op donderdag 11 september 2003 02:10 schreef k_a_k het volgende:

Engeland Liechtenstein 2 - 0

Je bent onze riante overwinning van 2-1 tegen Moldavie al vergeten?

Misschien is het allemaal niet erg verheven, maar die andere helden zijn oha. tenminste zeker van een ticket naar het EK

Trouwste user 2022 donderdag 11 september 2003 @ 02:16:42 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_13086987
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:57 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Niet als ze de davids van die tijd waren tegengekomen.

Die zijn ze tegengekomen.

Maradona kreg derode kaart tegen Brazilië. Uit frustratie.

Kijk eens hoe Maradonn werd benaderd tijdens 86.

En het mooiste voorbeeld is de film '14' over Cruijffij.

Is er gefilmd hoe Cruijff werd geliquiedeerd tijdens de EC-1 finale 72.

Maar Cruijffie won.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_13086998
quote:
Op donderdag 11 september 2003 02:13 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Je bent onze riante overwinning van 2-1 tegen Moldavie al vergeten?

Misschien is het allemaal niet erg verheven, maar die andere helden zijn oha. tenminste zeker van een ticket naar het EK

Wij kunnen net als anderen lekker de mist ingaan doordat Dick er geen verstand van heeft en spelers het laten afweten, zoals tegen Moldavia idd. Maar laten we toch vooral niet allerlei andere nitwits ophemelen die ook weinig laten zien. Heb zelf wat op kunnen vangen aan satelietbeelden van Italie en Frankrijk vandaag, wat een puinzooi. D'land lijkt met de hakken over sloot in een zwakke poule het te gaan redden. Engeland tegen Macedonie zaterdag hele wedstrijd gezien maar dat houdt ook echt niet over.

Vandaag hebben we vooral gefaald door een man minder te hebben. Ook al klopt er vanalles niet aan Dick's ideeen en is dat mede de reden waarom we het niet gered hebben en het totaal niet liep. Maar die Tsjechen hebben zelf ook niks laten zien, naar mijn idee. Dus als Dick eindelijk eens de juiste mensen opstelt met de juiste opdrachten en tactiek, en die spelers geen domme dingen doen, zijn wij nog steeds kanshebbers voor de europese titel. Zo simpel is dat.

[Dit bericht is gewijzigd door k_a_k op 11-09-2003 02:20]

pi_13086999
quote:
Op donderdag 11 september 2003 02:16 schreef tong80 het volgende:

Is er gefilmd hoe Cruijff werd geliquiedeerd tijdens de EC-1 finale 72.

Maar Cruijffie won.

Eh tong... het ging hier niet over de aanvaller die werd getorpedeerd,

maar over die MALLOOT die dat dus met zijn fake gullitpetje in de 13e minuut deed!

donderdag 11 september 2003 @ 04:21:51 #117
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_13087219
Advocaat bewijst weer dat hij niet als bondscoach geschikt is. Het middenveld is het hart van het elftal. In tegenstelling dat hij Cocu naar het miden opschuift en Zenden als rechtsachter inbrengt, gaat hij een belangrijke buitenspeler weghalen bij een achterstand. Het was beter geweest om een niet functionerende spits als van Nistelrooy daarvoor weg te halen. Het resultaat echter, was dat weer alles via het midden werd gespeeld. Juist daar, waar de terugtrekkende Tsjechen het meest verenigd waren. Daarom is de goal van vdV zo bijzonder.
Mocht JC hier weer over schrijven, dan zul je zien dat hij een zelfde strekking van zijn betoog aanhoudt als die van mij.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_13087224
quote:
Op donderdag 11 september 2003 04:21 schreef Price het volgende:
Advocaat bewijst weer dat hij niet als bondscoach geschikt is. Het middenveld is het hart van het elftal. In tegenstelling dat hij Cocu naar het miden opschuift en Zenden als rechtsachter inbrengt, gaat hij een belangrijke buitenspeler weghalen bij een achterstand. Het was beter geweest om een niet functionerende spits als van Nistelrooy daarvoor weg te halen. Het resultaat echter, was dat weer alles via het midden werd gespeeld. Juist daar, waar de terugtrekkende Tsjechen het meest verenigd waren. Daarom is de goal van vdV zo bijzonder.
Mocht JC hier weer over schrijven, dan zul je zien dat hij een zelfde strekking van zijn betoog aanhoudt als die van mij.
Nou, ik denk niet dat Cruyff Zenden als rechtsachter zal bepleiten.
sullig.
  donderdag 11 september 2003 @ 08:45:56 #119
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13087737
quote:
Op donderdag 11 september 2003 02:10 schreef k_a_k het volgende:
wij [...] moesten het van werken gaan hebben. Ben je kansloos
  donderdag 11 september 2003 @ 08:55:26 #120
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13087809
Ach voor hetzelfde geld was het stam overkomen. Kijk als een speler
voor je loopt op het doel af. Dan pleeg je automatisch een actie. Je denkt
toch ook niet bij jezelf: Ach laat die maar lopen. Als speler zijnde ga je achter iedere bal aan. En idd Davids is wat ontstuimig wat weleens in
het nadeel kan komen te staan.
Tester
pi_13088404
Dickie heeft gisteren echt een beetje raar gereageerd.

Als je overmars er al uithaalt , dan ook metteen Ruud N .

Zonder Overmars, waar komen dan de ballen vandaan welke Ruud nodig heeft om te scoren?

Ruud is de Pintch Hitter. Kijk hoe hij bij Manchester scoorde. Assists van Beckham van Rechts. Vlanken vlanken vlanken

Buiten Overmars hebben we niemand die deze positie kan spelen (Links of rechts)

Nee hij haalt overmars eruit , één van Nederlands beste spelers überhaupt met een perfecte mentaliteit, en zet er een halve blinde in .

Iedereen die dat heeft gezien , moet op dat moment hebben gedacht "Zo dat was het"

[Dit bericht is gewijzigd door CANARIS op 11-09-2003 10:10]

donderdag 11 september 2003 @ 10:05:25 #122
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_13088725
quote:
Op donderdag 11 september 2003 09:44 schreef CANARIS het volgende:

Zonder Overmars, waar komen dan de ballen vandaan welke Ruud nodig heeft om te scoren?

Ruud is de Pintch Hitter. Kijk hoe hij bij Manchester scoorde. Assists van Beckham van Rechts. Vlanken vlanken vlanken

Nee hij haalt overmars eruit , één van Nederlands beste spelers überhaupt met een perfecte mentaliteit, en zet er (sorry Psv ers) een halve blinde in .

Iedereen die dat heeft gezien , moet op dat moment hebben gedacht "Zo dat was het"

Nou ik snap niet waarvoor ze bosveld er in zette. Die gast had niks in te brengen.
Tester
pi_13088792
Het was gewoon huilen met de pet op. Edgar die een verdiende 2 kreeg van Hans van B.
Ruud was ook byzonder slecht en ook Mark van B. was slap bezig.

Het is jammer, maar ik denk dat we ons wel plaatsen door met 5-0 te winnen van Ijsland

pi_13088923
Ik zet mijn geld op schotland.

Duitsland verslaat Ijsland thuis.
Schotland wint tegen Litauen thuis.

Na fijn. We hebben toch al zulke leuke herinneringen aan dat stugge "engelse" Voetbal

Of we krijgen Slowenien , Denemarken , Spanje, Turkije, Kroatie
:-((((((((((((((
Sorrie , jongens , maar ik denk ,dat Oranje ook in Portugal gaat ontbreken

donderdag 11 september 2003 @ 10:26:53 #125
67072 Chubje
Watch me..... here i come!
pi_13089049
quote:
Op donderdag 11 september 2003 09:44 schreef CANARIS het volgende:

Nee hij haalt overmars eruit , één van Nederlands beste spelers überhaupt met een perfecte mentaliteit, en zet er een halve blinde in .

"Zo, dat was het" was niet echt de eerste gedachte. Die was bij mij "WAT EEN EIKEL!!!!!!!!!!!!!".

Tuurlijk had van Nistelrooy eruit gemoeten. Na 13 minuten kon iedereen zien dat het koppeltje van Nistelrooy-Kluivert weer niet werkte.

En dan Overmars opofferen???? DOM DOM DOM!!!!

Overigens, dat Ed eruit werd gesturud was niet geheel terecht. Maar als hij niet ingreep bij actie waar de penalty voor werd gegeven had iedereen gezegd "Waarom doet Davids niks????" en dan had hij het weeeeeeeer fout gedaan.....

Born to be alive...............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')