abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 september 2003 @ 00:37:09 #76
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13086056
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:28 schreef keeper het volgende:
Ja ik heb niet de hele wedstrijd zitten kijken hoor en de nabespreking al helemaal niet. Op zich is het wel dom natuurlijk.

Aan de andere kant, waarom moest Davids daar die man staan de verdedigen? Waar was Cocu? Of De Boer?

Maar goed, Davids is een lekker makkelijk figuur om te bashen, omdat hij niet aan het stereotype goede schoonzoon a la F en R de B. voldoet.

Ach, een volk krijgt het voetbalelftal wat het verdient .

je moet niet lullen als je de wedstrijd niet hebt gezien..
cocu heeft prima gevoetbalf, en de boer was niet helemaal lekker..

en aan het stereotype goede schoonzoon hoeft van mij niemand te voldoen hoor:? wat een onzinnig argument.......

en waarom davids die man moest verdedigen?? omdat dat zijn taak misschien is, als middenvelder?

Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 11 september 2003 @ 00:38:15 #77
46511 Linz
held der helden
pi_13086072
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:35 schreef Leshy het volgende:

[..]

V.d. Sar
Reiziger - Stam - Hofland - Van Bronckhorst
V.d. Meyde - Van Bommel - Cocu - Overmars
Kluivert - V.d. Vaart

Klaar.

tuurlijk, gooi ANDY VAN DER MEYDE er maar in!!!

heeft nog helemaal niks bewezen en over zoveel talent beschikt hij niet eens, waarom denk je dat Ajax hem laat gaan!

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  donderdag 11 september 2003 @ 00:38:29 #78
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13086076
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:35 schreef keeper het volgende:

[..]

Nee idd, wat een B-land is het ook.

Galasek, Nedved, Poborsky, Smicer, Koller, Rosicky, Grygera.

Zouden bij Top Oss nog mislukken.

lezen man

Tsjechie STELDE niks voor...

donderdag 11 september 2003 @ 00:38:50 #79
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086087
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:36 schreef keeper het volgende:
Hofland? Die heeft geloof ik al geen jaar meer gevoetbald.
Ik wil hem er op langere termijn in zien als vervanger voor De Boer. Ik bedoel niet dat'ie meteen morgen in de basis staat. Tot hij weer fit en terug is mogen De Boer en Ooijer daar spelen.
  donderdag 11 september 2003 @ 00:39:23 #80
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13086092
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:38 schreef Linz het volgende:
heeft nog helemaal niks bewezen en over zoveel talent beschikt hij niet eens, waarom denk je dat Ajax hem laat gaan!
wat dacht je van GELD
(wat een naieve mensen hier.. )
pi_13086094
voetbal is kut
pi_13086099
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:37 schreef Parafernalia het volgende:
cocu heeft prima gevoetbalf, en de boer was niet helemaal lekker..
Ik heb ook geen kritiek op Cocu. En dat gelul dat De Boer niet helemaal lekker was: dan moet je niet spelen of achteraf je bek houden.
quote:
en aan het stereotype goede schoonzoon hoeft van mij niemand te voldoen hoor:? wat een onzinnig argument.......
Naja, de meerderheid in Nederland redeneert anders wel zo. Waarom zouden ze anders Kluivert, de beste Nederlandse spits ooit als je puur naar zijn cijfers kijkt, uit het NL XI-tal willen hebben?
quote:
en waarom davids die man moest verdedigen?? omdat dat zijn taak misschien is, als middenvelder?
Ik weet het niet hoor, maar middenvelders moeten geloof ik geen spitsen verdedigen in het eigen strafschopgebied. Daar heb je verdedigers voor. De Boer of Cocu dus (aangezien het aan hun kant gebeurde).
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 11 september 2003 @ 00:41:51 #83
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086129
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:38 schreef Linz het volgende:
tuurlijk, gooi ANDY VAN DER MEYDE er maar in!!!
Alhoewel hij mijns inziens geen bijzonder goede speler is, is hij wel de enige persoon die echt als rechts-buiten kan spelen. Bovendien verwacht ik dat hij bij Inter wel wedstrijdritme opdoet en erop vooruit gaat. Bovendien is hij jong, kan hij nog een hoop leren en een flinke tijd mee.
quote:
Omdat Inter met heel veel eurotjes kwam. Volgens dezelfde redenatie is Chivu slecht omdat Ajax hem heeft laten gaan

Bovendien was 10 assists en 11 goals (of andersom) tijdens vorig seizoen van Ajax helemaal niet slecht voor een buitenspeler.

[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 11-09-2003 00:43]

donderdag 11 september 2003 @ 00:42:05 #84
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13086133
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:39 schreef keeper het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar middenvelders moeten geloof ik geen spitsen verdedigen in het eigen strafschopgebied. Daar heb je verdedigers voor. De Boer of Cocu dus (aangezien het aan hun kant gebeurde).
er bestaat ook zoiets als taken over nemen...totaalvoetbal noemden ze dat vroeger..en dit zeg je alleen maar omdat het nu mis ging..als er niks aan de hand was, was het je niet eens opgevallen dat davids daar stond

en hoe de meerderheid van nederland redeneert interesseert mij geen zak

[Dit bericht is gewijzigd door Parafernalia op 11-09-2003 00:44]

pi_13086156
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:32 schreef Leshy het volgende:

[..]

Sorry, hier hield ik op met het lezen van je onzin.

Sorry, het was helemaal Davids´ schuld, het nederlands 11-tal heeft een prima wedstrijd gespeeld. Goed meneer advocaat.
  donderdag 11 september 2003 @ 00:44:57 #86
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13086176
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:43 schreef Dentist het volgende:

[..]

Sorry, het was helemaal Davids´ schuld, het nederlands 11-tal heeft een prima wedstrijd gespeeld. Goed meneer advocaat.

ja ga jij maar gauw weg he
pi_13086200
Davids heeft het natuurlijk niet in zijn eentje gedaan, maar zo'n stomme actie (2x geel in fukkin 13 minuten!!!) is natuurlijk onvergeeflijk, hoe je het ook draait.
Daar hoef je geen voetbalexpert voor te zijn. Ook niet om te zien dat Davids uberhaupt weinig aan het NL 11-tal heeft bijgedragen en minstens in dezelfde malaise deelt als de rest van dat verwende gepeupel. Het verbaasde mij dus ook weer niet dat juist hij degene was die de stront begon. Op een nederlaag tegen tsjechie had ik eigenlijk al wel gerekend..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  donderdag 11 september 2003 @ 00:47:21 #88
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086201
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:43 schreef Dentist het volgende:
Nederland speelde vrij slecht, Advocaat stelt consistent verkeerde spelers op op verschillende posities.

Davids heeft vandaag echter wel eigenhandig Tsjechie een numeriek overwicht bezorgd, Tsjechie op 1-0 gezet, het plan om met buitenspelers te spelen om zeep geholpen, en een wel gretige speler als Overmars het veld uit gedwongen. Hoe je uberhaupt alleen al het idee kunt opperen dat Davids goed speelde (laat staan dat hij de beste van het veld was) is mij een volkomen raadsel.

donderdag 11 september 2003 @ 00:49:41 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13086229
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:47 schreef Leshy het volgende:

[..]

Nederland speelde vrij slecht, Advocaat stelt consistent verkeerde spelers op op verschillende posities.

Davids heeft vandaag echter wel eigenhandig Tsjechie een numeriek overwicht bezorgd, Tsjechie op 1-0 gezet, het plan om met buitenspelers te spelen om zeep geholpen, en een wel gretige speler als Overmars het veld uit gedwongen. Hoe je uberhaupt alleen al het idee kunt opperen dat Davids goed speelde (laat staan dat hij de beste van het veld was) is mij een volkomen raadsel.

Niks aan toe te voegen

Volgens mij probeert ie gewoon een beetje tegen de stroom in te gaan, waarschijnlijk tegen beter weten in. Ik ben vaak ook wel zo, maar je moet niet overdrijven.

pi_13086317
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:49 schreef Parafernalia het volgende:

Volgens mij probeert ie gewoon een beetje tegen de stroom in te gaan, waarschijnlijk tegen beter weten in. Ik ben vaak ook wel zo, maar je moet niet overdrijven.

T slaat nu ook echt nergens op
  donderdag 11 september 2003 @ 01:12:15 #91
46511 Linz
held der helden
pi_13086521
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:41 schreef Leshy het volgende:

[..]

Alhoewel hij mijns inziens geen bijzonder goede speler is, is hij wel de enige persoon die echt als rechts-buiten kan spelen. Bovendien verwacht ik dat hij bij Inter wel wedstrijdritme opdoet en erop vooruit gaat. Bovendien is hij jong, kan hij nog een hoop leren en een flinke tijd mee.
[..]

geloof me nou, hij is echt te licht, zelf vind je hem ook niet bijzonder. En mensen, alsjeblieft, als je een rechtsbuiten wilt opstellen, neem dan ook een goeie en de beste die we hebben: Marc Overmars
quote:
Omdat Inter met heel veel eurotjes kwam. Volgens dezelfde redenatie is Chivu slecht omdat Ajax hem heeft laten gaan
Ja, als je het droog bekijkt heb je me. Maar we kunnen natuurlijk deze twee niet vergelijken met. Chivu speelde al lang bij Ajax en heeft een bewezen op z'n plek een grote waarde te zijn, komt inter etc etc.

Van der meyde kan zich meten met de beste van europa op zijn positie?? Dacht het toch niet.

quote:
Bovendien was 10 assists en 11 goals (of andersom) tijdens vorig seizoen van Ajax helemaal niet slecht voor een buitenspeler.
nee, als je in nederland speelt niet
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  donderdag 11 september 2003 @ 01:21:05 #92
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086638
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:12 schreef Linz het volgende:
En mensen, alsjeblieft, als je een rechtsbuiten wilt opstellen, neem dan ook een goeie en de beste die we hebben: Marc Overmars
Dat is een linksbuiten. Het opstellen van spelers ergens anders omdat ze "daar ook wel een beetje kunnen ballen" is juist waarom het N11 nu zo bagger draait.
quote:
Van der meyde kan zich meten met de beste van europa op zijn positie?? Dacht het toch niet.
Ik neem aan dat Inter hem niet voor niets heeft gehaald, en toch zeker wel kwaliteit in hem ziet. Bovendien zijn er vrij weinig echte buitenspelers in Europa.
quote:
nee, als je in nederland speelt niet
AC Milan - Ajax: Zowel de 1-1 als de 2-2 kwamen uit voorzetten van Mandy.
AS Roma - Ajax: 0-1 door v.d. Meyde binnen de minuut.

Ook internationaal heeft hij best zijn steentje bijgedragen. Hij zal zeker geen nieuwe Van Basten worden, maar als je met vleugelspelers wilt spelen, kun je hem niet negeren. Zeker niet als je bedenkt dat Overmars ook geen jaren meer meegaat.

pi_13086777
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:49 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen

Ik ben bloedserieus. Davids straalde felheid uit (en dat deed bijna niemand anders binnen het 11-tal). Ok, hij was misschien wat onhandig, maar met een andere scheids had hij nooit binnen 13 minuten rood gehad. Dat Advocaat vervolgens overmars (ook een van de beteren) wisselde voor Bosvelt is me dan ook een volkomen raadsel.

Nistelrooy had nog niet 1 bal geraakt en het was al duidelijk dat hij er ook niet al teveel moeite voor wilde doen. Logisch was geweest om v/d vaart door te schuiven naar de spits en bosvelt voor van nistelrooy te brengen bijvoorbeeld (een van de opties).

Het nederlands elftal heeft gefaald, voor de zoveelste keer. De aanvoerder kwam met excuses, de bondscoach wilde niets weten van slecht gespeeld, maar het feit blijft : als je voor zo'n wedstrijd niet fatsoenlijke strijdlust kan tonen, dan hoor je niet op internationaal niveau thuis.

pi_13086806
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:34 schreef Dentist het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus. Davids straalde felheid uit (en dat deed bijna niemand anders binnen het 11-tal). Ok, hij was misschien wat onhandig, maar met een andere scheids had hij nooit binnen 13 minuten rood gehad. Dat Advocaat vervolgens overmars (ook een van de beteren) wisselde voor Bosvelt is me dan ook een volkomen raadsel.

Als ik daar een baviaan op amfetamines had neergezet had ie ook uitgeblonken op felheid en agressie... wat is je punt
pi_13086833
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:39 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Als ik daar een baviaan op amfetamines had neergezet had ie ook uitgeblonken op felheid en agressie... wat is je punt

Dat het nederlands elftal beter uit 11 bavianen op amfetamines kan bestaan dan de huidige kwalitatief hoogwaardige garde...

Het nederlands 11-tal bestaat voornamelijk uit losers die naar excuses zoeken. Niet uit winnaars die gewoon ten koste van alles voor de winst gaan.

Maar verder goed argument en alles.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentist op 11-09-2003 01:45]

donderdag 11 september 2003 @ 01:44:42 #96
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086835
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:34 schreef Dentist het volgende:
Ik ben bloedserieus. Davids straalde felheid uit (en dat deed bijna niemand anders binnen het 11-tal).
Ik vond meer dat hij zijn frustraties uitleefde, en blijkbaar een of andere drang had om zichzelf te bewijzen als de grote man.
quote:
Dat Advocaat vervolgens overmars (ook een van de beteren) wisselde voor Bosvelt is me dan ook een volkomen raadsel.
Zonder Davids blijft er een beetje een 4-1-4 opstelling over. Verdedigers offeren is niet echt een mogelijkheid zonder een controlerende middenvelder, aanvallers offeren werkt niet omdat je moet scoren. Dan moet je dus een van je aanvallende middenvelders opofferen voor een meer op het middenveld aanwezige kracht. Overmars heeft minder kwaliteit als middenvelder dan Van der Vaart, dus is de keus niet al te moeilijk.

Alhoewel ik persoonlijk dan liever Van Bronckhorst/Zenden had gezien voor Overmars, zodat Cocu kon doorschuiven. Daarentegen was ook Bosvelt geen onlogische optie.

quote:
Nistelrooy had nog niet 1 bal geraakt en het was al duidelijk dat hij er ook niet al teveel moeite voor wilde doen. Logisch was geweest om v/d vaart door te schuiven naar de spits en bosvelt voor van nistelrooy te brengen bijvoorbeeld (een van de opties).
Dan blijf je nog steeds met een te licht middenveld zitten. Die Tsjechen hebben daar wel een Poborsky, Rosicky en Nedved rondlopen.

Als Davids gvd een beetje normaal had gedaan, had Oranje gewoon met buitenspelers kunnen blijven spelen. Mogelijk was Robben later nog ingevallen voor Van Nistelrooij, zodat Van Der Vaart alsnog kon doorschuiven. Maar dat is speculatie

donderdag 11 september 2003 @ 01:45:01 #97
46511 Linz
held der helden
pi_13086840
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:21 schreef Leshy het volgende:

[..]

Dat is een linksbuiten. Het opstellen van spelers ergens anders omdat ze "daar ook wel een beetje kunnen ballen" is juist waarom het N11 nu zo bagger draait.
[..]

hij speelt linksbuiten, maar hij is in principe rechtsbenig, heeft z'n beste wedstrijden ook aan de rechterkant gespeeld.
quote:
Ik neem aan dat Inter hem niet voor niets heeft gehaald, en toch zeker wel kwaliteit in hem ziet. Bovendien zijn er vrij weinig echte buitenspelers in Europa.
[..]
dat mag je aannemen, maar wat vind je nou zelf?
quote:
AC Milan - Ajax: Zowel de 1-1 als de 2-2 kwamen uit voorzetten van Mandy.
AS Roma - Ajax: 0-1 door v.d. Meyde binnen de minuut.
twee wedstrijden? hij kan heus wel voetballen, maar materiaal voor dit huidige elftal?
quote:
Ook internationaal heeft hij best zijn steentje bijgedragen. Hij zal zeker geen nieuwe Van Basten worden, maar als je met vleugelspelers wilt spelen, kun je hem niet negeren. Zeker niet als je bedenkt dat Overmars ook geen jaren meer meegaat.
tja, als we niet beter hebben dan moet het maar. Maar op dit moment horen er daar andere mensen.
pi_13086865
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:44 schreef Dentist het volgende:

[..]

Dat het nederlands elftal beter uit 11 bavianen op amfetamines kan bestaan dan de huidige kwalitatief hoogwaardige garde...

Het nederlands 11-tal bestaat voornamelijk uit losers die naar excuses zoeken. Niet uit winnaars die gewoon ten koste van alles voor de winst gaan.

Maar verder goed argument en alles.

Hij liep meteen al verkrampt allerlei mensen her en der te tackelen en de bal naar onmogelijke hoeken te schieten... wat wil je nu zeggen over het prachtige spel van davids Ik heb hem die 13 minuten niets slims zien doen of iets wat het elftal ten goede was gekomen..

Domme felheid is niet wat we nodig hebben, we hebben determinatie nodig, vastberadenheid! Met enig overleg.

Zo, nu jouw argumenten

Trouwste user 2022 donderdag 11 september 2003 @ 01:50:16 #99
7889 tong80
Spleenheup
pi_13086870
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:48 schreef kamagurka het volgende:

we hebben determinatie nodig

Precies. Ik hoor het Neeskens nog zeggen tegen van Hanegem.

Kom Willem we gaan determineren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 11 september 2003 @ 01:50:29 #100
9756 Dentist
Toept over...
pi_13086871
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:44 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik vond meer dat hij zijn frustraties uitleefde, en blijkbaar een of andere drang had om zichzelf te bewijzen als de grote man.

Tja, hij was fel zoals altijd. Hij kwam alleen nu tegenover een drol van een scheidsrechter.
quote:
Zonder Davids blijft er een beetje een 4-1-4 opstelling over. Verdedigers offeren is niet echt een mogelijkheid zonder een controlerende middenvelder, aanvallers offeren werkt niet omdat je moet scoren. Dan moet je dus een van je aanvallende middenvelders opofferen voor een meer op het middenveld aanwezige kracht. Overmars heeft minder kwaliteit als middenvelder dan Van der Vaart, dus is de keus niet al te moeilijk.
Als je een niet functionerende aanvaller hebt, dan kan je die dus beter wisselen ipv een wel functioneren flankspeler. Dat heeft niks met opofferen te maken, bovendien moet er gescoord worden, want je staat met 1-0 achter.
quote:
Alhoewel ik persoonlijk dan liever Van Bronckhorst/Zenden had gezien voor Overmars, zodat Cocu kon doorschuiven. Daarentegen was ook Bosvelt geen onlogische optie.
Bosvelt vond ik in zoverre onlogisch dat hij controlerend is en weinig opbouwends brengt. Overmars vind ik zwaar onlogisch. Op het moment dat hij eruit ging, was hij een van de weinigen die voor actie zorgde door zijn man voorbij te gaan.
quote:
Dan blijf je nog steeds met een te licht middenveld zitten. Die Tsjechen hebben daar wel een Poborsky, Rosicky en Nedved rondlopen.
Tja, je blijft 1 man tekort houden, maar goed, als je kijkt naar het duo nistelrooy/kluivert, dan is wel duidelijk dat dat gewoon niet werkt. Als je dan de wedstrijd ervoor een duo hebt dat wél werkt (vaart/kluivert), waarom dan toch wéér voor een andere optie kiezen. Zeker als je juist moet scoren. Dat is wisselen om niet te verliezen, niet wisselen om te winnen. En dát is het probleem.
quote:
Als Davids gvd een beetje normaal had gedaan, had Oranje gewoon met buitenspelers kunnen blijven spelen. Mogelijk was Robben later nog ingevallen voor Van Nistelrooij, zodat Van Der Vaart alsnog kon doorschuiven. Maar dat is speculatie
Davids had 1x normaal moeten doen, maar had ook 1x een normale scheids moeten hebben. Robben had erin gemoeten ipv van hooijdonk, die heeft ook al een tijdje niets gebracht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')