abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13084660
quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:34 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Zelf vaak gevoetbalt in teamverband merk ik

en nog steeds he! Zelf voetballen is cool!!! Maar echt, zo doen wij het zelfs. FF chillen dan en een ander die gozer laten verdedigen!!
ga maar weg, ik zeg je; ga maar weg
pi_13084726
Wat er na afloop werd gezegd door de VBreukelen over de emotie van Davids is oh zo waar.

Die man moet zich toch wel herinneren dat ie 5 minuten voor de 2de gele kaart er nog een ontving? En dat je dus moet oppassen?
Nee, hij niet. Lekker je team en het volk laten opzadelen met een desastreus vooruitzicht.

woensdag 10 september 2003 @ 23:46:11 #53
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13084919
quote:
Op woensdag 10 september 2003 22:15 schreef keeper het volgende:
Ik kots nu alvast op iedereen die nu heel triest over Davids gaat kotsen.
Ik heb al tijden gezegd dat Davids niet op het veld thuishoort. Vanavond was daar weer eens een prachtige illustratie van.

Als professional in een cruciale wedstrijd loop je NIET in de eerste 13 minuten tegen een waarschuwing en twee gele kaarten aan, waarbij je en passant ook nog eens een penalty veroorzaakt.

quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hij durft tenminste aan de noodrem te trekken. Davids moest die gele kaarten pakken omdat anderen hun man lieten lopen.
Ga toch weg. Iedereen die binnen een straal van 2 meter komt neerhalen is achterlijk. Zeker als je dat in het strafschopgebied doet, en de scheids je net twee minuten eerder heeft gewaarschuwd en een gele kaart heeft gegeven. Je team op achterstand zetten in zowel score als veldbezetting op zo'n manier benadelen is godsgruwelijk dom.
pi_13085033
ik was aan 't hopen op beelden uit de kleedkamer waar Davids collectief gelynched zou worden
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13085071
quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:49 schreef Vision het volgende:
ik was aan 't hopen op beelden uit de kleedkamer waar Davids collectief gelynched zou worden
je was niet de enige
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_13085089
Davids-aanhangers zijn beslist gehersenspoelt, of kijken naar een wedstrijd met dezelfde mutantenbril als hijzelf heeft en dan valt edgar in de dode hoek

Donder op met davids werkt hard!! Hij loopt als een bronstige zeeolifant tegen iedreen en alles op in het veld en heeft geen flauw benul waar de bal is.
Daarnaast is het een arrogante schaamzak! OPDONDEREN met die vent! En neem de Boer ook mee! Had domme dick meteen kunnen doen. Beetje laat dick

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_13085218
quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Die man moet zich toch wel herinneren dat ie 5 minuten voor de 2de gele kaart er nog een ontving? En dat je dus moet oppassen?
Wat moest hij dan doen? Die Tsjech een kusje op z'n hoofd geven en hem lekker laten scoren?
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  donderdag 11 september 2003 @ 00:00:00 #58
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13085290
quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:56 schreef keeper het volgende:
Wat moest hij dan doen? Die Tsjech een kusje op z'n hoofd geven en hem lekker laten scoren?
En nu scoorde Tsjechie niet?
pi_13085306
quote:

[..]

Nee, met een halve minuut vertraging achter hem aanrennen en lekker opzichtig in het strafschopgebied aan hem trekken.

Edgar is briljant, geef hem nog 28 wedstrijden ofzo, hij komt er nog wel...

pi_13085316
quote:

laat ze maar, realisme en nuance kun je hier vergeten
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 11 september 2003 @ 00:03:39 #61
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13085371
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Met 11 man 1-0 achterstaan is toch wat handiger dan met 10 man 1-0 achterstaan.

Als je gvd het risico wil nemen van een rode kaart om mogelijk een goal te voorkomen, doe dat dan in de 80e minuut, niet in de 13e.

pi_13085391
quote:

[..]

En wat zei VGaal nou net? Liever een tegengoal dan een strafschop en rode kaart. Dan kan je namelijk met de originele opstelling nog 80 minuten lang strijden voor een tegengoal.

Nu ligt de hele organisatie overhoop en spelen ze paniekerig met 10 man de wedstrijd uit terwijl je weet dat scoren tegen een tegenstander als deze (met 10 man), bijna onmogelijk is.

pi_13085394
quote:
Op woensdag 10 september 2003 23:49 schreef Vision het volgende:
. . Ik ook. .
pi_13085399
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:03 schreef Leshy het volgende:

[..]

Met 11 man 1-0 achterstaan is toch wat handiger dan met 10 man 1-0 achterstaan.

Als je gvd het risico wil nemen van een rode kaart om mogelijk een goal te voorkomen, doe dat dan in de 80e minuut, niet in de 13e.

pi_13085905
Ja ik heb niet de hele wedstrijd zitten kijken hoor en de nabespreking al helemaal niet. Op zich is het wel dom natuurlijk.

Aan de andere kant, waarom moest Davids daar die man staan de verdedigen? Waar was Cocu? Of De Boer?

Maar goed, Davids is een lekker makkelijk figuur om te bashen, omdat hij niet aan het stereotype goede schoonzoon a la F en R de B. voldoet.

Ach, een volk krijgt het voetbalelftal wat het verdient .

pi_13085913
zulke dikke vette onzin dit.. Davids was misschien wel de beste man van het veld. Hij was de enige die tenminste nog UITSTRAALDE dat hij wilde winnen. En daarbij is hij de enige van het 11-tal die de scheids de schuld mag geven. Die eerste overtreding was geen geel, misschien slechts een vrije trap, maar normaal speel je voor zo'n actie gewoon door.

Die 2e actie was wel een strafschop, maar geen gele kaart. Overigens, waarom vraagt niemand zich af waar de centrale verdediger (Frank, ik ben zo ziekjes, de Boer) op dat moment stond?

Nederland verdient het niet om ooit een grote prijs te winnen met het huidige excuuselftal en de huidige bondscoach. Zelden zo lang zo hard voor de televisie zitten schelden. Werkelijk alles wat je als coach fout kan doen heeft Advocaat wel fout gedaan. En dan achteraf nog DURVEN te beweren dat Nederland niet gefaald heeft...

Opstappen en nog een aantal 'ervaren' mensen met je meenemen. Per direct.

pi_13085959
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:28 schreef Dentist het volgende:
Overigens, waarom vraagt niemand zich af waar de centrale verdediger (Frank, ik ben zo ziekjes, de Boer) op dat moment stond?
Nee.

Maar Frank is lief .

Edgar niet .

Dus moeten we Edgar bashen .

donderdag 11 september 2003 @ 00:31:33 #68
46511 Linz
held der helden
pi_13085972
Ik wil dat degene die vind dat Davids niet spelen in het Nederlands elftal hier moet komen met een alternatief. Ben benieuwd...
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  donderdag 11 september 2003 @ 00:32:23 #69
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13085985
edgar

zijn niet veel voetballers dommer dan davids...hij kan goed voetballen, maar hersens heeft ie niet

erg jammer...heeft zeker bij gedragen aan het verlies vandaag...

tsjechie stelde ook echt niks voor

Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  donderdag 11 september 2003 @ 00:32:53 #70
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13085993
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:28 schreef Dentist het volgende:
zulke dikke vette onzin dit.. Davids was misschien wel de beste man van het veld.
Sorry, hier hield ik op met het lezen van je onzin.
  donderdag 11 september 2003 @ 00:33:43 #71
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_13086004
quote:

[..]

Ja...
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_13086013
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:31 schreef Linz het volgende:
Ik wil dat degene die vind dat Davids niet spelen in het Nederlands elftal hier moet komen met een alternatief. Ben benieuwd...
Dat geldt trouwens voor iedereen die roept dat het hele Nederlands elftal omgegooid moet worden. Wie wil je er dan in hebben? Kuyt? Zwaanswijk? Landzaat? De Cler? Van Galen? Van der Schaaf? Hofs? Van Haaren? Wooter?
  donderdag 11 september 2003 @ 00:35:07 #73
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_13086027
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:31 schreef Linz het volgende:
V.d. Sar
Reiziger - Stam - Hofland - Van Bronckhorst
V.d. Meyde - Van Bommel - Cocu - Overmars
Kluivert - V.d. Vaart

Klaar.

pi_13086032
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:32 schreef Parafernalia het volgende:
tsjechie stelde ook echt niks voor
Nee idd, wat een B-land is het ook.

Galasek, Nedved, Poborsky, Smicer, Koller, Rosicky, Grygera.

Zouden bij Top Oss nog mislukken.

pi_13086048
Hofland? Die heeft geloof ik al geen jaar meer gevoetbald.

Hoewel Advocaat zich daardoor niet laat hinderen natuurlijk .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')