quote:
Op woensdag 10 september 2003 21:44 schreef Sidekick het volgende:
Ik merk dat Verbal ook al last heeft van het "Meneer_Aart-syndroom"
V.
quote:Links loopt nu wel weer te blaaten over generalisatie..... maar wat doen ze zelf???
Op woensdag 10 september 2003 21:42 schreef Luxxx het volgende:[..]
*snif snif*
yup t ruft naar stink gabbers met hun kale hoofden strak van de pille in hun zeer charmante trainings pakkies van bevongenoemde merken
stink gabbers met hun kale hoofden strak van de pille --- sorrie maar niet elke gabber is kaal en slikt pillen ---
Ja lust ik er nog wel een paar
Het is niet enkel zwart of wit.
quote:Je hebt een overdosis gehad aan links-bashen, waardoor je niet meer genuanceert je inhoudelijke mening geeft, maar gewoon met grote klewang erop los slaat met opmerkingen die bij desbetreffende alleen maar het gevoel vergroten dat zijn mening over de "linkse knuffelaars die mensen met rechtse meningen proberen demoniseren" een juiste constatering is.
Op woensdag 10 september 2003 21:46 schreef Verbal het volgende:[..]
V.
Iets wat ik voor het eerst bij Meneer_Aart ontdekte.
En een tip: laat je niet gekmaken. Niet de tactieken van je 'tegenstander' overnemen, maar gewoon luchtig ermee omgaan, of een inhoudelijke reactie plaatsen die de zelfbewustheid kan vergroten bij de ander.
quote:Het is ook niet zwart of wit daar heb je gelijk in ....... er is ook wel duidelijk een grijs gedeelte...
Op woensdag 10 september 2003 21:47 schreef Vork het volgende:
Welja, wie links stemt is natuurlijk gelijk extreem links en zal nooit en te nimmer daden van extreem linkse medemensen doen veroordelen zeker?Ja lust ik er nog wel een paar
![]()
Het is niet enkel zwart of wit.
Je hoord mij toch ook niet zeggen dat elke linkse extreem links is..... maar het zijn wel die extreem linksen waar ik zo moet van kotsen.....
Er zijn genoeg linksen waar ik ook goed mee kan opschieten ook met sommige allochtonen kan ik best opschieten....
Maar die extreme gevallen die er tussen zitten work gewoon ziek van....
quote:Waarom heb je het dan in de topictitel en openingspost over links ipv extreem-links?
Op woensdag 10 september 2003 21:53 schreef BaZje het volgende:[..]
Het is ook niet zwart of wit daar heb je gelijk in ....... er is ook wel duidelijk een grijs gedeelte...
Je hoord mij toch ook niet zeggen dat elke linkse extreem links is..... maar het zijn wel die extreem linksen waar ik zo moet van kotsen.....
Er zijn genoeg linksen waar ik ook goed mee kan opschieten ook met sommige allochtonen kan ik best opschieten....
Maar die extreme gevallen die er tussen zitten work gewoon ziek van....
quote:Jah dat was een foutje.......
Op woensdag 10 september 2003 21:54 schreef Sidekick het volgende:[..]
Waarom heb je het dan in de topictitel en openingspost over links ipv extreem-links?
Niet doen! Voor je het weet mag je niet meer posten. En dit moet je zeker niet op de frontpage doen, dan krijg je een -10 of sow. De mods hier zijn (te) links.
En ja, ik weet er alles van, ik mag niet meer posten op de FP om veel minder. Weet eigenlijk niet eens meer wat, maar ik verrot het op m'n knieen te gaan voor bomenknuffelaars.
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 10-09-2003 21:58]
quote:Ik zal ook nooit of te nimmer op mijn knieen gaan voor iemand..... en zeker niet voor een linkse.. ik zeg alleen dat het niet alleen maar zwart wit is..... meer niet
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef Fearlezz het volgende:
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT!Niet doen! Voor je het weet mag je niet meer posten. En dit moet je zeker niet op de frontpage doen, dan krijg je een -10 of sow. De mods hier zijn (te) links.
En ja, ik weet er alles van, ik mag niet meer posten op de FP om veel minder. Weet eigenlijk niet eens meer wat, maar ik verrot het op m'n knieen te gaan voor bomenknuffelaars.
quote:Niet te hard roepen. Want op het forum heb je geen r@b. Dus...
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTT!Niet doen! Voor je het weet mag je niet meer posten. En dit moet je zeker niet op de frontpage doen, dan krijg je een -10 of sow. De mods hier zijn (te) links.
quote:Hoezo krabbel ik terug???? leg mij dat eens uit........
Op woensdag 10 september 2003 21:57 schreef Decoy het volgende:
Hij krabbelt alweer terug.
Ik blijf rechtse gedachten houden hoor....... ik geef alleen aan dat ik in de topic titel extreem er tussen had moeten zetten omdat dat eigenlijk de bedoeling was...
quote:Je kan je eigen sig wel wijzigen.
Op woensdag 10 september 2003 22:01 schreef BaZje het volgende:[..]
Hoezo krabbel ik terug???? leg mij dat eens uit........
Ik blijf rechtse gedachten houden hoor....... ik geef alleen aan dat ik in de topic titel extreen er tussen had moeten hebben omdat dat eigenlijk de bedoeling was...
quote:Echt geloofwaardig kom je niet over.
Ik blijf rechtse gedachten houden hoor....... ik geef alleen aan dat ik in de topic titel extreem er tussen had moeten zetten omdat dat eigenlijk de bedoeling was...
quote:Ga jij ff in een bos schijten jah
Op woensdag 10 september 2003 22:02 schreef gelly het volgende:[..]
Echt geloofwaardig kom je niet over.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 21:56 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
quote:Heb je er zelf teveel dat je ze gaat uitdelen?
Op woensdag 10 september 2003 22:05 schreef BaZje het volgende:[..]
Ga jij ff in een bos schijten jah
quote:Jah....... wil je er nog meer voor al je linkse vriendjes???
Op woensdag 10 september 2003 22:09 schreef Sidekick het volgende:[..]
Heb je er zelf teveel dat je ze gaat uitdelen?
quote:je begon ongeveer hier:
quote:
quote:Erg grappig, dit topic.
quote:Ik heb ook nooit gezegt dat elke linkse extreem links is........... dus ik krabbel helemaal nix terug
Op woensdag 10 september 2003 22:11 schreef Decoy het volgende:[..]
je begon ongeveer hier:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |