quote:Dan mis je dus wel het hele verhaal achter de game. Dat is toch juist de bedoeling van een RPG? Ik ga niet een game kopen vanwege de mooie graphics of omdat het Star Wars is, maar omdat het spel me bezig moet houden.. en het plannen van gevechten boeit me echt niet. Geef mij maar 2 grote lightsabers en een bad attitude....
Op donderdag 11 september 2003 00:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Dat plannen werkt perfect.. Gaat ook snel..
Als SW-fan is dit een must-have.. M'n haren stonden recht overeind tijdens de intro.. Dat praten kan je wegdrukken.. En aangezien er subtitles zijn hoef je niet alles te horen.. Als je het hebt gelezen kan je het wegdrukken!.
quote:Je begrijpt me verkeerd..
Op donderdag 11 september 2003 00:19 schreef Retarded het volgende:[..]
Dan mis je dus wel het hele verhaal achter de game. Dat is toch juist de bedoeling van een RPG? Ik ga niet een game kopen vanwege de mooie graphics of omdat het Star Wars is, maar omdat het spel me bezig moet houden.. en het plannen van gevechten boeit me echt niet. Geef mij maar 2 grote lightsabers en een bad attitude....
quote:Naja, ik zal het wel zien. mischien kan het me uiteindelijk toch nog wel boeien.. de beginnende star wars tune is natuurlijk altijd magisch... Ik denk wel dat als ik het spel houd, dan neig ik denk ik toch meer naar de dark side..
Op donderdag 11 september 2003 00:22 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je begrijpt me verkeerd..
Wat ze zeggen, staat ook onder in beeld..
Aangezien je veel sneller leest dan zij praten, kan je het wegdrukken als je het gelezen hebt...
En bad additude zat, je kan mensen afpersen, ompraten en beroven.. Bedrijgen dat je ze uitlevert en ze soms verrot slaan..
Ook kan je ze killen en het geld dat op hun hoofd staat innen...
Voor dit alles krijg je Dark Side points...
quote:Ja, tis leuker mensen af te persen en te bedreigen en zo dan ze te helpen..
Op donderdag 11 september 2003 00:23 schreef Retarded het volgende:[..]
Naja, ik zal het wel zien. mischien kan het me uiteindelijk toch nog wel boeien.. de beginnende star wars tune is natuurlijk altijd magisch... Ik denk wel dat als ik het spel houd, dan neig ik denk ik toch meer naar de dark side..
VB:
"Why are you doing this, this man is only trying to hide for the Sith"
Je kan dan kiezen uit antwoorden als:
a) You're right, let's go
b) I don't care, I want his money
c) How do you know if we can trust him
Maar goed, als nieuwe mod van dit forum moet ik wel het goede voorbeeld geven..
.
Over SW: KotoR kan je beter Star Wars Knights of the old Republic (deel II) ff kijken..
.
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:10 schreef Skull-splitter het volgende:
KotoR wordt waarschijnlijk mijn eerste semi-RPG...
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
Over SW: KotoR kan je beter Star Wars Knights of the old Republic (deel II) ff kijken...
quote:Wat een coole screens zeg,...... die is toch gebouwd op de GTA engine ?
Op donderdag 11 september 2003 00:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]The Simpsons: Hit and Run
.
Check hier alle screenshots
.
Lijkt me echt een vet spel, vooral online. En nu hopen dat ze het offline gedeelte lekker moeilijk hebben gehouden, net als in deel 1. Het geeft dan echt voldoening als je de Kudos Mode uitspeelt ![]()
Ik heb alleen de F50 nog niet, maar dat komt door die stomme arcade mode, dat lukt me dus gewoon echt niet
quote:Dat spel mag verdomme ook wel eens uitkomen.. ik zit al een jaar screens te kijken!
Op donderdag 11 september 2003 09:55 schreef Chocobo het volgende:
PGR2 screens
quote:
Op donderdag 11 september 2003 09:03 schreef Bastard het volgende:[..]
[..]
quote:Word ook een cool spel hoor
Op donderdag 11 september 2003 11:40 schreef gijsje79 het volgende:
Counter-Strike
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]