abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13432318
Een keer dat een vriend van me en ik een plek gingen te zoeken om lekker te zuipen.

Toen we iets hadden gevonden bleek het eigenlijk best een hele relaxte plek te zijn.

Sindsdien komen we daar bijna elke week om lekker te chillen. Op het moment dat ik daar kom wordt ik echt gelijk rustig

Voor de rest...Tja...Een optreden is ook een heerlijk gevoel...Vanaf het moment dat de gitarist het eerste accoord aanslaat tot het eind...1 grote adrenaline-rush

donderdag 25 september 2003 @ 14:41:11 #52
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_13434397
Hm.....zowiezo toen ik een paar jaar geleden mijn nieuwe gitaar, een echte Gibson Les Paul, ging kopen....GE-WEL-DIG...

Verder momenten zoals mijn eerste zoen.....etc......allemaal leuke momenten....Soms zijn dat van die momenten dat als je eraan terugdenkt dan zou je eigenlijk nog een keer in die situatie willen zijn......zoals ik dit jaar heb met vakantie

A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  FOK!fotograaf donderdag 25 september 2003 @ 15:12:11 #53
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_13435227
wat ik ook altijd gaaf vind is als een persoon die je al een tijdje kent de zelfde interesses heeft als jij zelf.

en dan er op een dag achter komen, en dat jullie beide er dan enthausiasme erover vertellen.

soms heb ik het ook heel simpel...
binnenpretjes
fantastisch!

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_13435348
Elk moment op het water is een mooi moment. Op het water heeft haast hebben geen zin en je komt gewoon elke keer tot rust.
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_13435582
quote:
Op donderdag 11 september 2003 09:42 schreef Aventura het volgende:
Die keren dat je je in gezelschap van goede vrienden bevind, allen aan beetje aangeschoten, soms niet eens, het is laat...De discussies worden levendiger, de grappen gaan heen en weerr..dan kan ik intens tevreden om me heen kijken en me gelukkig prijzen. Vooral als het mensen zijn die ik pas ken en met wie het meteen ontzettend klikt.
De mooiste momenten voor mij zijn sowieso die waarbij je een intense saamhorigheid voelt met anderen, of dat nu vrienden zijn, total strangers of een geliefde
heeeel herkenbaar
pi_13435901
bij nerd-fests, als je de eerste slok pinot ophebt!
Names are so cliché
pi_13436255
quote:
Op donderdag 11 september 2003 03:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als het publiek begint te "juichen" tijdens een break van een erg goed nummer wat je op dat moment draait.. .
Herkenbaar! Ultieme geluksmoment: als deheer Clarke na een minuutje van freaken en pielen dan toch nog die moddervette bas erin knalt, dan onderscheiden de technomannen zich van de technojongens....
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_13486920
Zullen we de slowchat en de oneliners achterwege laten..??
pi_14529764
Ken je dat gevoel dat je een hele gezellige nacht hebt gehad. En dat je even de kamer uitloopt en dat als je weer terugkomt dat de hele kamer warm aanvoelt en ruikt naar sex (dat ruikt zo lekker) en dat je haar ziet liggen en ze zegt dat ze gek op je is

Dat is nou een mooi voorbeeld van "when lightning strikes"

maandag 10 november 2003 @ 18:14:57 #60
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_14531094
quote:
Op woensdag 10 september 2003 21:23 schreef Faithy het volgende:
Letterlijk: when lightning strikes...

op strand zitten, wel binnen, in de brigadepost.. met collega's om je heen waar je op kunt vertrouwen, kijken naar het prachtige onweer boven die prachtige zee.. heerlijk....

Wat nog mooier is voor mij, bijna onmogelijk.. is samen met iemand op strand zijn.. samen, met z'n tweeen, onder een sterrenhemel.. zand, overal.. wind.. stilte...
Ik neem niet zo snel iemand mee naar strand, omdat ik daar zo kwetsbaar ben.. omdat ik daar vooral mezelf ben....
Maar als ik er met iemand ben... *zucht*
Dat zijn de speciale momenten...

Precies wat ons aller Faithy zegt... een onvergelijkbaar moment, een happy feeling dat hard op je ziel drukt. Ik zie het strand immers als een verlaten plek, een stukje van je ziel op aard', waar de zee je herinneringen zijn en het zand datgeen is wat jou liefhebt.
Nee, even serieus; net als Faithy zie ik het strand als een speciale plek waar je niets anders te doen heb dan met een vriend / vriendin te praten over elkaar, over je vriendschap tussen beide, over liefde, over de toekomst, over... tjah, vanalles eigenlijk.

Ook beleef ik m'n beste momenten als ik, vergelijkbaar zoals sjorsjk2 zei, om m'n beste vriend te zien spelen op z'n gitaar. Hij gaat dan helemaal op in z'n spel en ik voel me daar prettig bij als ik zie hoe gelukkig hij daarmee is.

Hmm... geluk gevonden in andermans geluk...

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  maandag 10 november 2003 @ 18:16:53 #61
67587 The_NiteAngyl
and Sylvaënor live forever
pi_14531153
quote:
Op donderdag 11 september 2003 00:18 schreef A_Nanda het volgende:
Stilte in huis en dan het geluid van een sleutel in de voordeur.

Dat is mijn kleine geluksmoment. Elke keer weer.

Hmm... heerlijk poëtisch...

Geluk in eenzaamheid, verhemeling in tweeheid.

"Onto the paper scribe I the words that fro my heart move -
With every dight letter, with the ebb of ink,
The point of the quill my penmanship doth mirror."
  maandag 10 november 2003 @ 18:22:44 #62
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_14531321
quote:
Op maandag 10 november 2003 17:27 schreef Frenkie het volgende:
Ken je dat gevoel dat je een hele gezellige nacht hebt gehad. En dat je even de kamer uitloopt en dat als je weer terugkomt dat de hele kamer warm aanvoelt en ruikt naar sex (dat ruikt zo lekker) en dat je haar ziet liggen en ze zegt dat ze gek op je is

Dat is nou een mooi voorbeeld van "when lightning strikes"

kan er wel een deel van in herkennen. Erg plezierig is dat.
Drugs are good mkay?
pi_14535673
Net thuis komen uit het ziekenhuis en even met de kat knuffelen was net wel een mooi moment voor me
  maandag 10 november 2003 @ 22:33:46 #64
50430 Yuki
Student Midwife
pi_14538902
heel zenuwachtig zijn op een feestje omdat je weet dat de jongen die jij leuk vind (en inmiddels weet je dat het wederzijds is) er ook is...

en dan aan het eind van de avond in de kou nog even na staan praten met vrienden voor de deur, elkaar omarmen... en dan...

DE KUS!

geweldig, beste kus ooit gehad... zo'n kus dat je weet dat het goed zit

(ik ben nu al bijna 9 maanden samen met mijn lieverd die me deze kus heeft kunnen geven )

♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_14539093
Nog een mooi moment: je hebt net rij-examen gedaan en dat was erg stressvol. Omdat je rij-instructeur, waarmee je een beetje bonje hebt zegt dat bij hem bij deze examinator iedereen gezakt is ben je behoorlijk gespannen. Je stapt de auto uit en de examinator, wat toch een norse man was, kijkt je glimlachend aan en geeft je een hand "gefeliciteerd jongen, goed gereden je hebt het gehaald"

Binnen krijg je de details te horen, maar die interesseren je niet. Je hebt in een keer je rijbewijs gehaald

maandag 10 november 2003 @ 22:45:26 #66
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_14539269
Ik ben als dienstplichtig soldaat LandRover-chauffeur geweest.

Meer dan tien jaar later bemachtige ik op een veiling bij de Dienst Domeinen precies een zelfde LandRover. Hij was compleet dichtgegroeid en had vierkante wielen van het staan. Blij als een kind reed ik van Soesterberg naar Rotterdam; soms hardop lachend maar af en toe met een traan van geluk.

Heel m'n lichaam en geest waren weer even terug in een tijd dat ik intenser leefde dan ooit tevoren of daarna.

Mucking Fajic!

[Dit bericht is gewijzigd door Captain_Chaos op 10-11-2003 22:49]

Jawohl Herr Kaloin!
  maandag 10 november 2003 @ 22:45:55 #67
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_14539284
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:51 schreef Vlitsie het volgende:
Net thuis komen uit het ziekenhuis en even met de kat knuffelen was net wel een mooi moment voor me
ja dat soort momenten ken ik ook. Na geruzie e.d. ff lekker met simmy (poes thuis) knuffelen, en dan lijkt het alsof ze doorheeft dat het niet goed met me gaat, heel liev
Drugs are good mkay?
  dinsdag 11 november 2003 @ 00:41:45 #68
31603 xyz
Speed Bird
pi_14542295
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:10 schreef Moonah het volgende:
Als het vliegtuig zo'n 'aanloop' neemt, steeds harder en harder gaat, tot je denkt dat er geen hogere snelheid meer bestaat.
En dan het moment dat je omhoog gaat! Geweldig!
Dit doet mij denken aan één van de mooiste momenten in mijn leven. Voor de eerste keer zelf een groot passagiers vliegtuig de lucht mogen sturen. Het was 7 uur 's-ochtends op het vliegveld van münchen. De nacht ervoor had ik heel slecht geslapen maar ik was helemaal wakker van de spanning. Na al die jaren hard werken was het eindelijk zo ver. Samen met de instructeur zoeken we het vliegtuig op en maken alles gereed voor vertrek. Eenmaal aangekomen bij de startbaan zijn er nog drie wachtende voor ons. Bij ieder vliegtuig dat voor ons vertrekt stijgt de spanning. Ik herhaal in mijn hoofd nog vlug alle handelingen die ik tijdens de start moet uitvoeren. Dan is het eindelijk zover: "Cleared for take off" We rijden de baan op, nog paar laatste checks en mijn instructeur deelt mede dat ik vanaf dat moment de controle over het vliegtuig heb. Mijn hart bonst in m'n keel en ik geef gas. Het vliegtuig versnelt en vanaf dat moment was alle zenuwen weg en was ik nog alleen maar aan het genieten. Eindelijk de rotatie snelheid bereikt trek ik voorzichtig aan de stick en komt het 70.000kg zware gevaarte los van de grond en klimt richting de wolken. Had nog nooit eerder zo genoten.

Inmiddels doe ik het aantal keren per week. Het blijft nog steeds fantastisch maar zo speciaal als de eerste keer zal het nooit meer worden.

Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')