Have fun.
Ps. ik studeer dus elke reactie zal niet binnen een minuut gedelete zijn.
De hele idols jurering was alleen op looks gericht, want zoals als zovaak bewezen is de hele muziekindustrie op looks gebasseerd, ik vind niet dat Jim het verdient een artiest genoemd te worden persoonlijk
quote:Waarom vind je het geen artiest? Hij entertaint toch mensen? Dat is volgens mij al genoeg om artiest genoemd te worden.
Op woensdag 10 september 2003 19:55 schreef Graveland het volgende:
Poging tot ontopic:De hele idols jurering was alleen op looks gericht, want zoals als zovaak bewezen is de hele muziekindustrie op looks gebasseerd, ik vind niet dat Jim het verdient een artiest genoemd te worden persoonlijk
quote:Hij entertaint mensen, okay, goed punt
Op woensdag 10 september 2003 19:57 schreef Seborik het volgende:[..]
Waarom vind je het geen artiest? Hij entertaint toch mensen? Dat is volgens mij al genoeg om artiest genoemd te worden.
quote:Ongeacht de vaardigheden is hij dus wel een artiest te noemen.
Op woensdag 10 september 2003 19:58 schreef Graveland het volgende:[..]
Hij entertaint mensen, okay, goed punt
maar hij entertained niet op een manier die enige speciale vaardigheden vereist
quote:als je het zo stelt wel, maar een artiest is naar mijn mening iemand die iets bijzonders kan en daarmee mensen vermaakt
Op woensdag 10 september 2003 20:00 schreef Seborik het volgende:[..]
Ongeacht de vaardigheden is hij dus wel een artiest te noemen.
. Jim.
.
.
quote:Het lijkt heel erg op scandalous van mis-teeq. Maar dat vind ik persoonlijk een veel leuker nummer. De intro is precies hetzelfde, dus in het begin dacht ik altijd dat mis-teeq op de radio kwam. Beetje een tegenvaller...
Op woensdag 10 september 2003 19:56 schreef Leila het volgende:
Komt ie:
Het nr wat ie nu heeft vind ik "veel leuker" dan de vorige.
Ik had gehoord dat het gejat was of dat het een cover was, van wie eigenlijk?
Ik vind het zelf trouwens helemaal niks, en ken ik zelf niemand die er naar luistert. Dus ik heb er niet veel mee te maken. Sterker nog, het 2e nummer van Jim ken ik niet eens. .
quote:Zie Feedback.
Op woensdag 10 september 2003 20:11 schreef =HellFire= het volgende:
Vreemd dat je speciaal topics maakt voor hen. Was er zoveel vraag naar eigenlijk?
quote:Zal ik zeker even doen...
Op woensdag 10 september 2003 20:12 schreef Seborik het volgende:[..]
Zie Feedback.
quote:Zeg Bazyx, ben je nog steeds van mening dat 'The Way It Goes' de volgende single van Jim moet worden?
Op woensdag 10 september 2003 20:15 schreef Bazyx het volgende:
Goed idee, Seborik! Die vorige topics werden vaak een rommeltje.Ontopic:
[afbeelding].
. Jim.
.
En ook al was Jim tijdens Idols al mijn favoriet, ik was niet echt te spreken over Tell her. Ik ben het absoluut eens dat This love is real een veel betere plaat is. Ook al leek de intro sprekend op Scandalous van Mis-teeq het is een compleet ander nummer en laat zien dat Jim ontzettend groeit.
Het album van Jim is absoluut een goed begin van zijn carriere en heeft terecht meerdere weken op nr.1 gestaan in de album top 100. Er staan lekkere nummers op, hij heeft duidelijk al een keuze gemaakt in die richting die hij op wil. Vooral Not Around, Can't have you en She cries a rainbow zijn zeer goed en The way it goes is absoluut een kanshebber voor zijn 3e nummer 1 hit.
Van Jim blijven we nog wel even horen hoor, daar ben ik van overtuigd. En dat vind ik helemaal niet erg
En nog iets wat vinden de vrouwen aantrekkelijk aan Jim? Ik vind hem dr gewoon normaal uitzien, als zoveel andere jongens?
naja zou ik wel niet over kunnen oordelen.
quote:Jazeker Vlens! Dat ben je toch met me eens?
Op woensdag 10 september 2003 20:24 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Zeg Bazyx, ben je nog steeds van mening dat 'The Way It Goes' de volgende single van Jim moet worden?
* Bazyx luistert naar: "Jim - The Way It Goes". :....Y.....
[Dit bericht is gewijzigd door danielluh op 10-09-2003 20:47]
quote:Ja, ben ik met je eens. Maar ik denk dat 'Can't Have You' het ook wel eens heel aardig zou kunnen doen in de charts.
Op woensdag 10 september 2003 20:43 schreef Bazyx het volgende:[..]
Jazeker Vlens! Dat ben je toch met me eens?
* Bazyx luistert naar: "Jim - The Way It Goes". :....Y.....
* Vlens_de_Vos luistert naar: "Jim - The Way It Goes". :....Y......!
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:46 schreef danielluh het volgende:
Ik vindt niet echt dat jim goed kan zingen, niet dat ik kan zingen, ik zal er helemaal niks van bakken.
Ik vindt dewi stuk beter zingen dan jim, jim heeft het geluk dat veel pubermeisjes op hem stemde vanwege zijn uiterlijk. dat is zijn voordeel geweest
Ik zelf val btw niet op zijn uiterlijk, ik zal wel te oud zijn en niks in hem zien.
Overigens ben ik Jim pas later een goed idool gaan vinden. In het begin vond ik het allemaal zwaar overtrokken. Zo'n groot talent was het niet. hij zingt makkelijk en hij zingt makkelijk zuiver.
Pas na zijn Ill Be tijdens de 8ste live was dat geloof ik wist ik zeker dat er in die jongen nog veel meer zat dan dat we tot dan toe gezien hadden. Jim is duidelijk jong en moet nog groeien zowel qua postuur als stem maar het een kan je niet los zien van het ander.
Maargoed ja ik heb het album van Jim en ik vind het een leuk album met sterke nummers. Mensen die nog lopen te blaten dat Jim niet kan zingen moeten vooral een keer naar het album luisteren. Ik heb Jim live zien optreden hier op het spui. Boven op de dubbeldekker in 32 graden en ik was impressed. Zowel van zijn zang wat gewoon erg sterk was en om zijn impact op zijn publiek. Het is ongekend wat er gebeurd als Jim opkomt ik kan me dan ook voorstellen dat Jim voor jongens van 16 tot 20+ jaar als een bedreiging voelt.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 20:47 schreef Vlens_de_Vos het volgende:[..]
Ja, ben ik met je eens. Maar ik denk dat 'Can't Have You' het ook wel eens heel aardig zou kunnen doen in de charts.
quote:Reken wel dat Idols nu nog steeds 'vers' is en de hype is nog niet voorbij. Het zal mij benieuwen wat er over een half jaar van deze 'ster' over is. Waarschijnlijk zal Jim het nog moeilijk gaan krijgen nu Idols2 voor de deur staat.
Op woensdag 10 september 2003 22:49 schreef marky het volgende:
Ik heb Jim live zien optreden hier op het spui. Boven op de dubbeldekker in 32 graden en ik was impressed. Zowel van zijn zang wat gewoon erg sterk was en om zijn impact op zijn publiek.
Zoals gezegd... ik wil het wel eens zien als de hype is uitgewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |