abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2003 @ 17:06:47 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13524656
quote:
op maandag 29 september 2003 16:51 schreef gia het volgende:

[..]

sorry, maar is het normaal om me te laten beschuldigen van overspel? ik heb nog nooit overspel gepleegd en voel me door dit soort aantijgingen zwaar gekwetst.

ik vind echt dat bsb hier te ver gaat.

wat is de islam precies ? deel 3

is al opgelost. ik heb gia al uitgelegd wat ik hiermee bedoelde...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 29 september 2003 @ 17:30:15 #77
3542 Gia
User under construction
pi_13525212
quote:
op maandag 29 september 2003 17:06 schreef bansheeboy het volgende:

[..]

is al opgelost. ik heb gia al uitgelegd wat ik hiermee bedoelde...

ik speel helemaal niet in loterijen. ik snap echt niet dat jij op een forum als fokzine mag posten.

dus er is niks opgelost.

en zoals schorpioen al terecht opmerkte: dingen beweren en dan terugkrabbelen slaat echt nergens op.

het gaat jou voor geen meter aan waar ik geld vandaan krijg. en wie zegt dat alles in mijn profiel echt waar is, of maar een geintje?

pi_13525329
  maandag 29 september 2003 @ 19:11:09 #79
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13527442
quote:
op maandag 29 september 2003 06:32 schreef c20h25n30 het volgende:
sorry, maar mein kampf met de koran vergelijken is echt ziek. .
erg fout, dom en kortzichtig ook.. .
"ongelovigen brengen verderf" 2:12 (vergelijk "joden brengen verderf".
"het staat een gelovige niet dat hij een andere gelovige doodt" 4:94
"de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden.
geen fascisme ?
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  maandag 29 september 2003 @ 21:06:54 #80
60090 Akkersloot
pi_13530187
geplukt van "wat is islam deel 3"
quote:
op maandag 29 september 2003 15:16 schreef bansheeboy het volgende:
nee hoor, ik constateer alleen dat jij en akkersloot wel erg vaak vol lof en wederzijds respect posten over hitler en mein kampf, en dat jullie beiden hitler wel als een profeet zien en mohammed vzmh niet. ik constateer dus alleen maar
nu zegt bansheeboy zelfs ook dat daila lama hitler als een profeet ziet. ik ben dat achterlijke gedoe beu. ik vind het zelfs beschamend dat ik onder feedback oog nog commentaar van de betreffende mod krijg ook als ik de daar door bsb gemaakte opmerking recht zet.
"trollen" is het enige woordje dat de mods kennen. modjes doe eens normaal en kom eens onder de mensen.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  maandag 29 september 2003 @ 21:07:51 #81
60090 Akkersloot
pi_13530222
en daar een topic over openen heeft geen zin want die wordt toch gesloten door schorpioen.
pi_13544452
iconsuggestie voor akkersloot:

een ani-gif met een tekst "kijk daar! een moslim" met een wijzende smilie eronder en daarna gevolgd door allemaal smilies met machinegeweren enzo en als laatste een gekruisigde smilie.

een beetje als deze:

(kijk ook eens naar de naam van de gif... het zal toch niet... neuh...)

En weer een stukje onzinnige proza.
  dinsdag 30 september 2003 @ 19:27:33 #83
60090 Akkersloot
pi_13552254
quote:
op dinsdag 30 september 2003 14:08 schreef mobious het volgende:

een anti-gif met een tekst "kijk daar! een moslim"

beter van "kijk daar! een islamofiel".
  dinsdag 30 september 2003 @ 22:54:32 #84
60090 Akkersloot
pi_13559714
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:49 schreef schorpioen het volgende:
ik heb trouwens de topictitel wat gewijzigd, speciaal voor alle mensen die wil mee willen ouwehoeren over de islam, maar zich er eigenlijk helemaal niet in verdiept hebben. hier kun je toch gewoon meepraten! je hoeft er geen verstand van te hebben! speciaal voor jou dus, akkersloot!
ik ben het niet eens met het wijzigen van de topic titel. de bedoeling van de topic is in te gaan op een bepaald vers in de koran. gezien je zelf al vier keer gepost hebt dat de "koran een poetisch werk is " e.d. zou je het daar mee eens moeten zijn. feedbackje dus.
pi_13559789
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:54 schreef akkersloot het volgende:

[..]

ik ben het niet eens met het wijzigen van de topic titel. de bedoeling van de topic is in te gaan op een bepaald vers in de koran. gezien je zelf al vier keer gepost hebt dat de "koran een poetisch werk is " e.d. zou je het daar mee eens moeten zijn. feedbackje dus.

jammer akkersloot, ik ga hem niet terugwijzigen, daar heb ik echt geen zin in hoor.
Unox, the worst operating system.
pi_13560115
had ik al laten weten dat ik echt niet goed word van al het gezeik hier?
  dinsdag 30 september 2003 @ 23:12:00 #87
13462 BansheeBoy
pi_13560373
quote:
op dinsdag 30 september 2003 22:54 schreef akkersloot het volgende:

[..]

copy/paste jij luiaard !

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_13560787
quote:
op dinsdag 30 september 2003 14:08 schreef mobious het volgende:

een ani-gif met een tekst "kijk daar! een moslim" met een wijzende smilie eronder en daarna gevolgd door allemaal smilies met machinegeweren enzo en als laatste een gekruisigde smilie.

een beetje als deze:
[afbeelding]

(kijk ook eens naar de naam van de gif... het zal toch niet... neuh...)

heb je het over mijn icon?

vrij te gebruiken voor iedereen

dinsdag 30 september 2003 @ 23:34:08 #89
13462 BansheeBoy
pi_13561058
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:23 schreef jameshetfield het volgende:

[..]

lol, dat is een leuke

pi_13562733
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:05 schreef thabit het volgende:
had ik al laten weten dat ik echt niet goed word van al het gezeik hier?
het is net een soap hier .

.

pi_13563446
quote:
op dinsdag 30 september 2003 23:23 schreef jameshetfield het volgende:

[..]

ik denk als akkersloot die wil gebruiken dat er een tekstje "stop islamofilie" in moet komen te staan. de bloedrode kleur lijkt me wel hartstikke geschikt, maar het hamertje en sikkeltje moeten we verbouwen tot een maantje. en dan natuurlijk wat potretjes van verstokte islamofielen natuurlijk.

verder lijkt hij me erg geschikt!

En weer een stukje onzinnige proza.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 09:49:41 #92
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_13564516
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 02:11 schreef schatje het volgende:

het is net een soap hier .

schopje naar soaps, showbizz & sterren dan maar?!
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:52:36 #93
60090 Akkersloot
pi_13581107
klachtje tegen bansheeboy
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:41 schreef bansheeboy het volgende:

[op woensdag 1 oktober 2003 20:38 schreef akkersloot het volgende:
hitler en mohammed zijn beiden net zo'n profeet
]

eerst waren hitler en mohammed vzmh volgens jou geen profeet, en nu weer wel ??? jij bent echt niet echt consequent, btw ook een eigenschap van ex-poedel hitler...

volledig quoten lul ! hitler en mohammed waren beiden net zo'n profeet , géén profeet dus.

zie topic "westen en islamitisering" of zo iets.

pi_13581271
kan user akkerslootf niet uit dit topic gebanned worden? volgens mij begrijpt hij de essentie hier niet van...
  woensdag 1 oktober 2003 @ 21:01:25 #95
60090 Akkersloot
pi_13581336
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:59 schreef youssef het volgende:
kan user akkerslootf niet uit dit topic gebanned worden? volgens mij begrijpt hij de essentie hier niet van...
klachten tegen mede users. zoals tegen youssef
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 20:53 schreef youssef het volgende:
hoe kun je nou een boek waarvan jij de totale ideologie steunt, aanbidt en vooral veel kennis van hebt en deelt met mede kaalgeschoren koalabeertjes
hij suggereert hiermee dat ik mein kampf aanbidt.
pi_13582490
verdomme, kap nou eens met dat kinderachtige gedoe. je bent toch geen kleutertje?!? grow up! als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent dan ga je niet hier klagen. ga de discussie aan, maar niet hier.

dit topic is voor klachten over slotjes, en voor feedback, suggesties of ideeen mbt dit forum, niet voor zielig off topic gezever over woorden van andere users.

en discussies over de islam wil ik hier niet hebben!

begrepen?!

Unox, the worst operating system.
  woensdag 1 oktober 2003 @ 21:54:05 #97
60090 Akkersloot
pi_13582752
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 21:45 schreef schorpioen het volgende:
verdomme, kap nou eens met dat kinderachtige gedoe. je bent toch geen kleutertje?!? grow up! als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent dan ga je niet hier klagen. ga de discussie aan, maar niet hier.

dit topic is voor klachten over slotjes, en voor feedback, suggesties of ideeen mbt dit forum, niet voor zielig off topic gezever over woorden van andere users.

en discussies over de islam wil ik hier niet hebben!

begrepen?!

dat iemand niet valselijk mag suggereren is dat geen ideetje voor dit forum ?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 21:58:50 #98
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_13582918
quote:
op woensdag 1 oktober 2003 21:54 schreef akkersloot het volgende:
dat iemand niet valselijk mag suggereren is dat geen ideetje voor dit forum ?
misschien moeten sommige mensen eens niet overal over gaan zeuren.

neem het leven eens wat minder serieus!

donderdag 2 oktober 2003 @ 16:48:37 #99
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_13601055
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  donderdag 2 oktober 2003 @ 19:15:39 #100
60090 Akkersloot
pi_13604589
tsja en nu leidt dat geblaat over mein kamp door bansheeboy en youssef ook nog tot sluiting van mijn topic [islam] klok en klepel topic

- edit - off topic

[dit bericht is gewijzigd door schorpioen op 02-10-2003 20:14]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')