quote:is al opgelost. ik heb gia al uitgelegd wat ik hiermee bedoelde...
op maandag 29 september 2003 16:51 schreef gia het volgende:[..]
sorry, maar is het normaal om me te laten beschuldigen van overspel? ik heb nog nooit overspel gepleegd en voel me door dit soort aantijgingen zwaar gekwetst.
ik vind echt dat bsb hier te ver gaat.
wat is de islam precies ? deel 3
quote:ik speel helemaal niet in loterijen. ik snap echt niet dat jij op een forum als fokzine mag posten.
op maandag 29 september 2003 17:06 schreef bansheeboy het volgende:[..]
is al opgelost. ik heb gia al uitgelegd wat ik hiermee bedoelde...
dus er is niks opgelost.
en zoals schorpioen al terecht opmerkte: dingen beweren en dan terugkrabbelen slaat echt nergens op.
het gaat jou voor geen meter aan waar ik geld vandaan krijg. en wie zegt dat alles in mijn profiel echt waar is, of maar een geintje?
quote:"ongelovigen brengen verderf" 2:12 (vergelijk "joden brengen verderf".
op maandag 29 september 2003 06:32 schreef c20h25n30 het volgende:
sorry, maar mein kampf met de koran vergelijken is echt ziek..
erg fout, dom en kortzichtig ook...
quote:nu zegt bansheeboy zelfs ook dat daila lama hitler als een profeet ziet. ik ben dat achterlijke gedoe beu. ik vind het zelfs beschamend dat ik onder feedback oog nog commentaar van de betreffende mod krijg ook als ik de daar door bsb gemaakte opmerking recht zet.
op maandag 29 september 2003 15:16 schreef bansheeboy het volgende:
nee hoor, ik constateer alleen dat jij en akkersloot wel erg vaak vol lof en wederzijds respect posten over hitler en mein kampf, en dat jullie beiden hitler wel als een profeet zien en mohammed vzmh niet. ik constateer dus alleen maar
een ani-gif met een tekst "kijk daar! een moslim" met een wijzende smilie eronder en daarna gevolgd door allemaal smilies met machinegeweren enzo en als laatste een gekruisigde smilie.
een beetje als deze:![]()
(kijk ook eens naar de naam van de gif... het zal toch niet... neuh...)
quote:beter van "kijk daar! een islamofiel".
op dinsdag 30 september 2003 14:08 schreef mobious het volgende:
iconsuggestie voor akkersloot:een anti-gif met een tekst "kijk daar! een moslim"
quote:ik ben het niet eens met het wijzigen van de topic titel. de bedoeling van de topic is in te gaan op een bepaald vers in de koran. gezien je zelf al vier keer gepost hebt dat de "koran een poetisch werk is " e.d. zou je het daar mee eens moeten zijn. feedbackje dus.
op dinsdag 30 september 2003 22:49 schreef schorpioen het volgende:
ik heb trouwens de topictitel wat gewijzigd, speciaal voor alle mensen die wil mee willen ouwehoeren over de islam, maar zich er eigenlijk helemaal niet in verdiept hebben. hier kun je toch gewoon meepraten! je hoeft er geen verstand van te hebben! speciaal voor jou dus, akkersloot!
quote:jammer akkersloot, ik ga hem niet terugwijzigen, daar heb ik echt geen zin in hoor.
op dinsdag 30 september 2003 22:54 schreef akkersloot het volgende:[..]
ik ben het niet eens met het wijzigen van de topic titel. de bedoeling van de topic is in te gaan op een bepaald vers in de koran. gezien je zelf al vier keer gepost hebt dat de "koran een poetisch werk is " e.d. zou je het daar mee eens moeten zijn. feedbackje dus.
quote:copy/paste jij luiaard !
op dinsdag 30 september 2003 22:54 schreef akkersloot het volgende:[..]
ik ben het niet eens met het wijzigen van de topic titel. de bedoeling van de topic is in te gaan op een bepaald vers in de koran. gezien je zelf al vier keer gepost hebt dat de "koran een poetisch werk is " e.d. zou je het daar mee eens moeten zijn. feedbackje dus.
quote:heb je het over mijn icon?
op dinsdag 30 september 2003 14:08 schreef mobious het volgende:
iconsuggestie voor akkersloot:een ani-gif met een tekst "kijk daar! een moslim" met een wijzende smilie eronder en daarna gevolgd door allemaal smilies met machinegeweren enzo en als laatste een gekruisigde smilie.
een beetje als deze:
[afbeelding](kijk ook eens naar de naam van de gif... het zal toch niet... neuh...)
vrij te gebruiken voor iedereen
quote:lol, dat is een leuke
op dinsdag 30 september 2003 23:23 schreef jameshetfield het volgende:[..]
heb je het over mijn icon?
quote:het is net een soap hier
op dinsdag 30 september 2003 23:05 schreef thabit het volgende:
had ik al laten weten dat ik echt niet goed word van al het gezeik hier?
.
quote:ik denk als akkersloot die wil gebruiken dat er een tekstje "stop islamofilie" in moet komen te staan. de bloedrode kleur lijkt me wel hartstikke geschikt, maar het hamertje en sikkeltje moeten we verbouwen tot een maantje. en dan natuurlijk wat potretjes van verstokte islamofielen natuurlijk.
op dinsdag 30 september 2003 23:23 schreef jameshetfield het volgende:[..]
heb je het over mijn icon?
verder lijkt hij me erg geschikt!
quote:schopje naar soaps, showbizz & sterren dan maar?!
op woensdag 1 oktober 2003 02:11 schreef schatje het volgende:het is net een soap hier
![]()
.
quote:volledig quoten lul ! hitler en mohammed waren beiden net zo'n profeet , géén profeet dus.
op woensdag 1 oktober 2003 20:41 schreef bansheeboy het volgende:[op woensdag 1 oktober 2003 20:38 schreef akkersloot het volgende:
hitler en mohammed zijn beiden net zo'n profeet
]eerst waren hitler en mohammed vzmh volgens jou geen profeet, en nu weer wel ???
jij bent echt niet echt consequent, btw ook een eigenschap van ex-poedel hitler...
zie topic "westen en islamitisering" of zo iets.
quote:klachten tegen mede users. zoals tegen youssef
op woensdag 1 oktober 2003 20:59 schreef youssef het volgende:
kan user akkerslootf niet uit dit topic gebanned worden? volgens mij begrijpt hij de essentie hier niet van...
quote:hij suggereert hiermee dat ik mein kampf aanbidt.
op woensdag 1 oktober 2003 20:53 schreef youssef het volgende:
hoe kun je nou een boek waarvan jij de totale ideologie steunt, aanbidt en vooral veel kennis van hebt en deelt met mede kaalgeschoren koalabeertjes
dit topic is voor klachten over slotjes, en voor feedback, suggesties of ideeen mbt dit forum, niet voor zielig off topic gezever over woorden van andere users.
en discussies over de islam wil ik hier niet hebben!
begrepen?!
quote:dat iemand niet valselijk mag suggereren is dat geen ideetje voor dit forum ?
op woensdag 1 oktober 2003 21:45 schreef schorpioen het volgende:
verdomme, kap nou eens met dat kinderachtige gedoe. je bent toch geen kleutertje?!? grow up! als iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent dan ga je niet hier klagen. ga de discussie aan, maar niet hier.dit topic is voor klachten over slotjes, en voor feedback, suggesties of ideeen mbt dit forum, niet voor zielig off topic gezever over woorden van andere users.
en discussies over de islam wil ik hier niet hebben!
begrepen?!
quote:misschien moeten sommige mensen eens niet overal over gaan zeuren.
op woensdag 1 oktober 2003 21:54 schreef akkersloot het volgende:
dat iemand niet valselijk mag suggereren is dat geen ideetje voor dit forum ?
neem het leven eens wat minder serieus!
- edit - off topic
[dit bericht is gewijzigd door schorpioen op 02-10-2003 20:14]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |