abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13290919
quote:
zou de policy aangepast kunnen worden zodat dit soort moddergooitopics weg kan?
sommige -wetenschappers(?)- en hun argumenten
het gat van #ANONIEM
ja, het is niet leuk om met je neus in de feiten gedrukt te worden he.

en daarnaast vraag ik me af waarom het topic ,vee verminking --- ufo's verwijderd is. leek me geen slecht discussiepunt toch?

pi_13291718
quote:
op vrijdag 19 september 2003 15:50 schreef #ANONIEM het volgende:
en daarnaast vraag ik me af waarom het topic ,vee verminking --- ufo's verwijderd is. leek me geen slecht discussiepunt toch?
vee verminking --- ufo's

was alleen verplaatst naar tru omdat het daar beter past...

Unox, the worst operating system.
  zondag 21 september 2003 @ 22:53:25 #28
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_13346728
zijn er niet teveel religieuze topics open die in principe allemaal beter in

of
[centraal] god, geloof en bijbel. deel 4
of
god, religie en dogmatische opvoeding

kunnen? zouden jullie mods dat even kunnen bekijken?

is maar een vraagje...

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_13358122
quote:
op zondag 21 september 2003 22:53 schreef shark.bait het volgende:
zijn er niet teveel religieuze topics open die in principe allemaal beter in

of
[centraal] god, geloof en bijbel. deel 4
of
god, religie en dogmatische opvoeding

kunnen? zouden jullie mods dat even kunnen bekijken?

is maar een vraagje...

zóveel reli-topiques zijn er toch niet? en daarbij blijkt wel dat het leeft. anders kan je ook voor de oplossing van uitsluitend 3 topiques in wfl kiezen:
[centraal]wetenschap en aanverwanten
[centraal]filosofie en aanverwanten
[centraal]levensbeschouwing en aanverwanten
maakt het er allemaal duidelijker op... maar of het leuker wordt?

ik vind trouwens dat er de laatste tijd maar weinig wetenschapstopiques worden geopend. daar gaan we maar eens verandering in aanbrengen.

En weer een stukje onzinnige proza.
  dinsdag 23 september 2003 @ 21:41:38 #30
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_13396628
ik wil aan iemand een vraag stellen naar aanleiding van een post in een gesloten topic. namelijk "[deel 2] specifieke moslim haat". na daarover door de modjes 3 topics zijn gesloten vraag ik dan ook hoe moet ik dat dan doen?

[deel 3] specifieke moslim haat. (vervolg van oog)

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_13398007
quote:
op dinsdag 23 september 2003 21:41 schreef akkersloot het volgende:
ik wil aan iemand een vraag stellen naar aanleiding van een post in een gesloten topic. namelijk "[deel 2] specifieke moslim haat". na daarover door de modjes 3 topics zijn gesloten vraag ik dan ook hoe moet ik dat dan doen?
mail, icq, msn, postduif, tamtam, rooksignalen...
  woensdag 24 september 2003 @ 18:12:35 #32
60090 Akkersloot
pi_13416628
quote:
op dinsdag 23 september 2003 22:21 schreef schorpioen het volgende:

[op dinsdag 23 september 2003 21:41 schreef akkersloot het volgende:
ik wil aan iemand een vraag stellen naar aanleiding van een post in een gesloten topic. namelijk "[deel 2] specifieke moslim haat". na daarover door de modjes 3 topics zijn gesloten vraag ik dan ook hoe moet ik dat dan doen]

mail, icq, msn, postduif, tamtam, rooksignalen...

ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat ik een openbare discussie, c.q. debat bedoel. ik vind de uitlating van youssef wel een aparte discussie waard.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_13417829
quote:
op woensdag 24 september 2003 18:12 schreef akkersloot het volgende:

[..]

ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat ik een openbare discussie, c.q. debat bedoel. ik vind de uitlating van youssef wel een aparte discussie waard.

er loopt nog een islam topic, voer daar je "discussie" maar dan.
  woensdag 24 september 2003 @ 20:24:57 #34
60090 Akkersloot
pi_13419724
quote:
op woensdag 24 september 2003 19:06 schreef schorpioen het volgende:
"discussie"
over vooroordelen gesproken.
pi_13419982
quote:
op woensdag 24 september 2003 20:24 schreef akkersloot het volgende:

[..]

over vooroordelen gesproken.

ik ken mijn pappenheimers.
pi_13465759
quote:
ik zou niet weten waarom dit niet in de bijbel: god's onfeilbare woord zou kunnen...
omdat jij die topic, namelijk exact dezelfde, gesloten hebt
  vrijdag 26 september 2003 @ 21:43:51 #37
60090 Akkersloot
pi_13468729
convinced is in wat is de islam precies? een goede gesprekspartner. (en lord_vetenari is met zijn post flink onderuit gegaan. jammer dat ik vanwege het sluiten van de topic mijn foutje met het quoten niet kon repareren).
en ik mis die moderatorslijmbal van een the.moderator
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:25:28 #38
60090 Akkersloot
pi_13469471
quote:
op vrijdag 26 september 2003 22:04 schreef youssef het volgende:
het is heel simpel, er zijn mensen die geleidt worden door de duivel en de mensen die worden geleidt door allah
deze opmerking gaat naar de feedback. demoniseerder.
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:30:11 #39
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_13469555
quote:
op vrijdag 26 september 2003 22:25 schreef akkersloot het volgende:

[..]

deze opmerking gaat naar de feedback. demoniseerder.

pot -> ketel. mohammed (en allerlei andere voor sommige religies bepaalde personen) op basis van een vaag interview met een tv-journalist bestempelen als epilepsie-patient is niet demoniseren?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 26 september 2003 @ 22:43:45 #40
60090 Akkersloot
pi_13469840
quote:
op vrijdag 26 september 2003 22:30 schreef lord_vetinari het volgende:
pot -> ketel. mohammed (en allerlei andere voor sommige religies bepaalde personen) op basis van een vaag interview met een tv-journalist bestempelen als epilepsie-patient is niet demoniseren?
ik zeg toch niet dat moslims en christenen geleid worden door de duivel. het is overigens ook op basis van een onderzoek van een canadese neuroloog, michael persinger. en het is natuurlijk temporaal kwab epilepsie patient.
http://primal-page.com/persing.htm
pi_13474320
quote:
op vrijdag 26 september 2003 22:43 schreef akkersloot het volgende:
ik zeg toch niet dat moslims en christenen geleid worden door de duivel. het is overigens ook op basis van een onderzoek van een canadese neuroloog, michael persinger. en het is natuurlijk temporaal kwab epilepsie patient.
ben je daar nou nog steeds mee bezig..? is het niet een beetje een obsessie aan het worden?
  zaterdag 27 september 2003 @ 10:24:44 #42
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_13474756
quote:
op vrijdag 26 september 2003 21:43 schreef akkersloot het volgende:

en ik mis die moderatorslijmbal van een the.moderator

met hoofdletters ook nog. wat een eer en waardering van deze sterveling ...

* ook de groeten akkersloot, als enige "gelovige" atheïst die ik ken?!

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  zaterdag 27 september 2003 @ 10:39:07 #43
66444 Lord_Vetinari
pi_13474898
quote:
op vrijdag 26 september 2003 22:43 schreef akkersloot het volgende:

[..]

in dat artikel wordt een boek behandeld. de naam mohammed komt er niet eens in voor en het hele stuk is nou niet echt positief over het boek. dus wat is je punt nu?
  zaterdag 27 september 2003 @ 15:49:23 #44
60090 Akkersloot
pi_13479746
quote:
op zaterdag 27 september 2003 10:24 schreef the.moderator het volgende:
met hoofdletters ook nog. wat een eer en waardering van deze sterveling ...

* ook de groeten akkersloot, als enige "gelovige" atheïst die ik ken?!

een atheist is iemand die
1. niet in een god of iets dergelijks gelooft.
of
2. het atheisme (het niet in een god geloven) aanhangt.
- isme kan immers staan voor zijn en aanhangen
zie ook is god een atheist?
  zaterdag 27 september 2003 @ 15:53:33 #45
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_13479824
quote:
op zaterdag 27 september 2003 15:49 schreef akkersloot het volgende:

een atheist is iemand die
1. niet in een god of iets dergelijks gelooft.
of
2. het atheisme (het niet in een god geloven) aanhangt.
- isme kan immers staan voor zijn en aanhangen
zie ook is god een atheist?

athe·ïs·me (het ~)
1 levensbeschouwing die uitgaat van niet-bestaan of niet-bestaanbaarheid van een god
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  zaterdag 27 september 2003 @ 16:53:30 #46
60090 Akkersloot
pi_13480785
quote:
op zaterdag 27 september 2003 15:53 schreef the.moderator het volgende:
athe·ïs·me (het ~)
1 levensbeschouwing die uitgaat van niet-bestaan of niet-bestaanbaarheid van een god
zijn christenen en moslims (die volgens de bijbel en koran dus in de duivel geloven) dan ook satanisten ? er is dus wel degelijk een verschil tussen iets zijn (of in geloven) en iets aanhangen.
en hoe komt het dan dat god zelf een atheist is. (hij heeft in elk geval geen profeten gezonden. niet te verwarren met temporaal kwab epilepsie patienten zoals mohammed). zie ook is god een atheist?
  zondag 28 september 2003 @ 09:02:40 #47
60090 Akkersloot
pi_13492382
gemaild naar forum@fok.nl

met de uitspraak van youssef "er zijn mensen die geleid worden door de duivel en er zijn mensen die geleid worden door allah" heeft youssef wat mij betreft de grens van het toelaatbare overschreden.

ik heb dat vermeld in de feedback van wfl maar nog geen reactie van de mod's op gehad.

nu kan je die uitspraak niet wissen want dat is nu eenmaal waar die persoon in gelooft. maar gezien ik niet in een land wil leven waar een te groot aantal met dergelijke denkbeelden rondloopt hoop ik wel dat u als mod's dat denkbeeld veroordeelt.

uw reactie afwachtend,

akkersloot.

quote:
op vrijdag 26 september 2003 22:04 schreef youssef het volgende:
het is heel simpel, er zijn mensen die geleidt worden door de duivel en de mensen die worden geleidt door allah. eerlijk zullen we alles delen zal de duivel wel gedacht hebben...
  zondag 28 september 2003 @ 10:15:56 #48
66444 Lord_Vetinari
pi_13492752
quote:
op zondag 28 september 2003 09:02 schreef akkersloot het volgende:

met de uitspraak van youssef "er zijn mensen die geleid worden door de duivel en er zijn mensen die geleid worden door allah" heeft youssef wat mij betreft de grens van het toelaatbare overschreden.

ik heb dat vermeld in de feedback van wfl maar nog geen reactie van de mod's op gehad.

nu kan je die uitspraak niet wissen want dat is nu eenmaal waar die persoon in gelooft. maar gezien ik niet in een land wil leven waar een te groot aantal met dergelijke denkbeelden rondloopt hoop ik wel dat u als mod's dat denkbeeld veroordeelt.

uw reactie afwachtend,

akkersloot.
[..]

gemaild naar forum@fok.nl:

met de uitspraak van akkersloot "mohammed was een temporale kwab epilepsie patient" zonder dit anders te onderbouwen dan met een vaag interview met fons de poel en met verwijzing naar een boekbespreking waarin de naam mohammed niet eens voorkomt, heeft akkersloot wat mij betreft de grens van het toelaatbare overschreden.

uw reactie afwachtend,

lord_vetinari.

zondag 28 september 2003 @ 13:08:07 #49
60090 Akkersloot
pi_13495287
quote:
op zondag 28 september 2003 10:15 schreef lord_vetinari het volgende:

met de uitspraak van akkersloot "mohammed was een temporale kwab epilepsie patient" zonder dit anders te onderbouwen dan met een vaag interview met fons de poel en met verwijzing naar een boekbespreking waarin de naam mohammed niet eens voorkomt, heeft akkersloot wat mij betreft de grens van het toelaatbare overschreden.

uw reactie afwachtend,

lord_vetinari.

mensen die zeggen dat de "visioenen" van de "profeet" mohammed veroorzaakt zijn door temporaal kwab epilepsie zijn echt gevaarlijk. ik denk dat zulke lieden in algerije al 100.000 afvallige andere mohammed-was-een-temporaal-kwab-epilepsie-patient-zeggende lieden zijn vermoord. het is dan ook echt een doctrine die andere mensen als minderwaardig voor god bestempelt. ha ha.

als ik nou als niet-moslim zou zeggen dat mohammed niet in zijn eigen hersenspinsels gelooft zou hebben en gewoon willens en wetens een bedrieger was zou dat dan wel "toelaatbaar" zijn geweest.

of heb je andere mogelijkheid hoe ik als iemand die niet in de "openbaringen" van mohammed geloof tegen die "visioenen" van die "profeet" moet aankijken ?

op http://primal-page.com/persing.htm staat wel heel duidelijk omschreven wat temporaal kwab epilepsie is.

zondag 28 september 2003 @ 13:16:46 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13495451
quote:
op zondag 28 september 2003 09:02 schreef akkersloot het volgende:
quote:
ik lach me rot je maakt van een mug een olifant, zo erg is die uitspraak niet eens, haahhaahaha
quote:
nee, vind je het gek, die zitten je nu uit te lachen
quote:
dit overtreft alles
quote:
uw reactie afwachtend,

akkersloot.
[..]

hoi

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')