abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:31:16 #51
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13123721
quote:
Op donderdag 11 september 2003 23:06 schreef static het volgende:
Ze gaat ontslagen worden bij dat V&D gebeuren hoor ik net.

Vanwege die reorganisatie.

Nog niet dus.
quote:
Het thuiswinkelprogramma V&D TV begint deze maand aan een nieuwe serie, met Annette Barlo en Wouter Nicolaas als presentatoren.

Warenhuisketen Vroom en Dreesmann verkeert in zwaar economisch weer. Als gevolg ontslaat het concern duizenden werknemers en zullen vestigingen sluiten. Dit heeft vooralsnog geen effect op het thuiswinkelprogramma V&D TV, dat gepresenteerd wordt door Annette Barlo en Wouter Nicolaas.

"Het programma gaat gewoon door," aldus Peter van Bakkum, woordvoerder van V&D. "We gaan eind september beginnen aan de tweede serie V&D TV, die tot het einde van het jaar loopt. Daarna kijken we wat we met de ervaringen gaan doen."

De woordvoerder van het warenhuisconcern wilde wel kwijt dat het thuiswinkelprogramma in een "aangepast format" wordt uitgezonden.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 12 september 2003 @ 17:35:36 #52
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13123802
Wat zou "haar broer Rick" nu zoal uitspoken? die zien we niet meer op TV
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_14540379
Weet iemand waar Annette Barlo woont? Ik ben een onwijze fan van haar (zie de foto's hierboven en je weet waarom...) Ze was onlangs jarig en ik moet haar gewoon wat sturen!
  maandag 10 november 2003 @ 23:25:15 #54
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_14540505
quote:
Op maandag 10 november 2003 23:21 schreef martin_job het volgende:
Weet iemand waar Annette Barlo woont? Ik ben een onwijze fan van haar (zie de foto's hierboven en je weet waarom...) Ze was onlangs jarig en ik moet haar gewoon wat sturen!
Geen adressen en andere personalia op het forum.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_14551362
Echt ranzig, een mooie jonge vrouw met een oude vent
You only live once
pi_14551640
quote:
Op maandag 10 november 2003 23:21 schreef martin_job het volgende:
Stalker-Alert

pi_14551695
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:49 schreef DJRoberto1978 het volgende:
gelukkig zijn er vrouwen die dus niet om uiterlijk geven, is er voor veel "gewone" en minder knappe mannen dus ook nog hoop!
En voor de gewone, minder knappe mannen ZONDER geld..
pi_14570337
Ik heb Annette Barlo al vanaf de eerste dag dat ik haar op tv zag lekker gevonden. Niet zo zeer haar Barbie/ snoeperige maar de rest van haar "uitstraling" was/is goed.
Zij zit op een "level" waar leeftijd niet zo heel belangrijk meer is. Het siert haar dat het kind van die man mag komen.

Veel geluk mevr. Barlo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')