abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13398720
Maidenfan, kijk ook naar de nieuwe Sonor Force 3003 series, die vind ik persoonlijk kwa kwaliteit/prijs stukken beter dan de concurrentie..

Ik ben zelf van plan rond het eind van jaar een leuke 3003 set aan te schaffen om een poosje mee vooruit te kunnen

dinsdag 23 september 2003 @ 22:49:07 #252
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13398785
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 17:42 schreef metallicattim het volgende:
We zoeken nog een drummer voor een beginnende band
Repetitie ruimte is al geregeld
Drumstel is ook aanwezig, alleen bekkens en standaarden moeten zelf meegenomen worden.
Styl: Heavy / Death / Speed metal Vooral eigen nummers, maar spelen ook covers.
Email maar als je interesse hebt. ( timmingers@home.nl )
Leeftijd is niet belangrijk, gemiddelde leeftijd is ong. 18 jaar.
Vereiste: je moet snel kunnen drummen, en fun maken is ook belangrijk!
Omgeving: Kerkrade / Heerlen
Muziekstijl: yeah!
Leeftijd 18
Snel: Dubbelbassen bedoel je? (echt zo'n standaard vereiste van andere metalbands zonder drummer )
Behalve dan weer die laatste zin. Argh, ik haat dat, waarom zit de geschikte band altijd zo ver weg
quote:
Een soort van mega-drum festiviteit ... gezien de leeftijden halen we daar én het Jeugdjournaal en Netwerk mee (duikt snel weg, geintje, geintje).
Er zijn natuurlijk een paar bands en bekende drummers die weer gaan toeren en wat publiciteit kunnen gebruiken. Soort mega-drum-clinic maar dan wel overdekt.
Jullie zijn wel GIGANTISCH optimistisch
pi_13402124
quote:
Op dinsdag 23 september 2003 22:49 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Muziekstijl: yeah!
Leeftijd 18
Snel: Dubbelbassen bedoel je? (echt zo'n standaard vereiste van andere metalbands zonder drummer )
Behalve dan weer die laatste zin. Argh, ik haat dat, waarom zit de geschikte band altijd zo ver weg
[..]

Jullie zijn wel GIGANTISCH optimistisch

Kerkrade is dan wel een gat volgens jullie, maar de metal scene is geweldig hier ( op de drummers na dan, want die is nie te vinden voor deze style muziek )

je kan altijd naaar onder komen

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
  woensdag 24 september 2003 @ 05:24:44 #254
58939 Murgen
Drum Apprentice
pi_13402822
quote:
Op woensdag 24 september 2003 01:15 schreef metallicattim het volgende:

[..]

Wij wonen onder maar aan de westkant ... niet iedereen hier is een randstatter
Hi! I'm a signature virus! copy me into your signature file to help me spread!
  woensdag 24 september 2003 @ 06:02:02 #255
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_13402834
quote:
Op zaterdag 20 september 2003 19:42 schreef search64 het volgende:

[..]

Wie heb je; Toon of Johan?

Toon Morgen tweede les, ik kan niet wachten !
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  woensdag 24 september 2003 @ 08:32:15 #256
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_13403183
quote:
Op woensdag 24 september 2003 01:15 schreef metallicattim het volgende:Kerkrade is dan wel een gat volgens jullie, maar de metal scene is geweldig hier ( op de drummers na dan, want die is nie te vinden voor deze style muziek )

Naar boven bedoel je Tis helaas gewoon te ver weg, dat schiet niet op om elke keer op en neer te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')