quote:Mis ik wat?
Op donderdag 11 september 2003 16:24 schreef Pr0nMaster het volgende:^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O^^O
*dit was teleac-cursus crimi-preventie deel 1*
Hoe groot was de kans dat je overlijdt als je tegenstribbelt of vlucht volgens de Oprah-experts?
quote:Het zou kunnen maar ik waag het toch te betwijfelen.
Op donderdag 11 september 2003 16:37 schreef confined het volgende:
Een stuk kleiner dus, zoals hierboven al staat...Skip ook het woordje "lijfsbehoud" niet...
Nederland is de VS niet.
quote:Onderzoeken? Een spuitje geven zodat ie de pijp uit gaat lijkt me een beter plan.
Op woensdag 10 september 2003 14:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Triest bericht weer. Die verkrachter moet zich eens heel stevig laten onderzoeken als hij gepakt is
quote:Dat-ie verkracht zou worden wist-ie niet toen hij op straat met een pistool werd bedreigd.......
Op donderdag 11 september 2003 15:31 schreef tKrieK het volgende:[..]
pf jij wel dan ?
lekker zon lul in je reet.
ik zou me zeker niet laten verkrachten door een gozer, ik word nog liever doodgeschoten dan dat ik verder leef met het idee dat je van achter bent geramd.
en sowieso is er nog de kans dat je overleeft.
En het is makkelijk lullen vanachter je PC-tje....
Ik zeg nu ook "Dat overkomt mij niet!", maar als er een pistool in je rug gehouden wordt lul je toch anders denk ik.
Het is net als er iemand verdrinkt. Nu zegt iedereen: "ik zou in het water springen!!!", maar als er iemand echt verdrinkt staan er een paar honderd mensen aan de kant te wachten tot er iemand anders in springt.....
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 11:10 schreef Chubje het volgende:
Heeft iemand Regillio Tuur nog gezien de laatste tijd??
quote:Als je het op een schreeuwen zet, schreew dan geen help maar brand. Help is te algemeen en wordt ook vaak voor de gein geroepen waardoor er vaak nauwelijks op wordt gereageerd. Brand wordt bijna nooit geroepen en zal dus meer effect hebben.
Op donderdag 11 september 2003 16:32 schreef confined het volgende:
Enkele jaren geleden legden een paar crime-experts in de Oprah Winfrey Show (nee, niet lachen!!) uit dat je NOOIT, ook al wordt je bedreigd met een wapen, met de dader mee moet gaan naar een andere locatie. De kans dat je dat overleeft is namelijk zeer klein. Oftwel: take your chances en vecht, dan heb je een (veel) grotere kans op overleving en/of lijfsbehoud, maar ga nooit onder bedreiging met iemand mee!!
*dit was teleac-cursus crimi-preventie deel 1*
*dit was teleac-cursus crimi-preventie deel 2*
quote:en "TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" ?
Op vrijdag 12 september 2003 14:16 schreef Twiggy het volgende:[..]
Als je het op een schreeuwen zet, schreew dan geen help maar brand. Help is te algemeen en wordt ook vaak voor de gein geroepen waardoor er vaak nauwelijks op wordt gereageerd. Brand wordt bijna nooit geroepen en zal dus meer effect hebben.
*dit was teleac-cursus crimi-preventie deel 2*
quote:Als iemand dat gaat roepen verdient hij het gewoon genomen te worden door een grote boze neger.
Op vrijdag 12 september 2003 14:35 schreef Chubje het volgende:[..]
en "TSJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" ?
quote:Nee? dan schiet hij je dood, en verkracht hij je alsnog.
Op woensdag 10 september 2003 14:58 schreef Napalmmm het volgende:[..]
dan nog niet zou ik me laten verkrachten
quote:Heb je je tenminste je eer behouden.
Op vrijdag 12 september 2003 15:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Nee? dan schiet hij je dood, en verkracht hij je alsnog.
quote:Ja nu weten we het wel
Op vrijdag 12 september 2003 16:10 schreef Mr.J het volgende:[..]
Heb je je tenminste je eer behouden.
Is het mogelijk hier een beetje met fatsoen over te praten in plaats van al je angsten voor homoseks te uiten?
Daar ligt het verschil dus, vrijwillig of niet.
Le-zen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |