quote:Raar probleem. Nog nooit eerder van gehoord eigenlijk... Het zou de eerste led die verslijt zijn, die ik ooit heb gezien.
Op vrijdag 19 september 2003 18:39 schreef Hooghoudt het volgende:
Ik zette net nietsvermoedend mijn NES aan, toen mijn oog viel op iets bijzonders: het aan-lampje is geel geworden! Gisteren was ie toch nog echt rood... Ik snap er niks van, kan die LED soms versleten zijn? Verder werkt de NES nog perfect!
[Dit bericht is gewijzigd door Khadgar op 19-09-2003 20:08]
quote:Ach, echt een probleem is het niet, hij is nu wel een stuk unieker.
Op vrijdag 19 september 2003 20:07 schreef Khadgar het volgende:[..]
Raar probleem. Nog nooit eerder van gehoord eigenlijk... Het zou de eerste led die verslijt zijn, die ik ooit heb gezien.
quote:Foto!
Op vrijdag 19 september 2003 21:06 schreef Hooghoudt het volgende:
Ach, echt een probleem is het niet, hij is nu wel een stuk unieker.
quote:Ik heb geen camera. Het is ook niet zo moeilijk voor te stellen, en als je het wel moeilijk vindt moet je maar een geel stickertje op het lampje van je NES plakken.
Op zaterdag 20 september 2003 09:53 schreef The_Great_Cornholio het volgende:[..]
Foto!
Weet iemand hier waar ik een action replay voor de Mega CD kan kopen? Ik hb op e-bay rondgekeken en daar was niets en op het internet kan ik ook niet echt wat vinden...
quote:Voor imports?
Op dinsdag 23 september 2003 01:24 schreef HeyFreak het volgende:
sgopje....Weet iemand hier waar ik een action replay voor de Mega CD kan kopen? Ik hb op e-bay rondgekeken en daar was niets en op het internet kan ik ook niet echt wat vinden...
heb ik vandaag zo'n megadrive stekkertje gekocht (ronde 8 polige stekker) maar ik ben de scart-stekker vergeten
kutver, kan ik weer een pokke eind fietsen
waar is de Ext. poort achterin de Megadrive precies voor?
en als ik mijn megadrive op scart RGB zet, krijg ik dan fullscreen of zit ik dan nog steeds met die balken
quote:Om ff alles te beantwoorden:
Op dinsdag 23 september 2003 16:12 schreef HeyFreak het volgende:
nog maar een vraagje...waar is de Ext. poort achterin de Megadrive precies voor?
en als ik mijn megadrive op scart RGB zet, krijg ik dan fullscreen of zit ik dan nog steeds met die balken
quote:ok!
Op dinsdag 23 september 2003 16:51 schreef jHack het volgende:[..]
Om ff alles te beantwoorden:
Om imports op je megacde te spelen heb je een datel cd-x nodig, dit is wel te vinden op ebay.
Die ext. poort is zover ik weet alleen ooit gebruikt om een modem, natuurlijk nooit iets geworden.
En om die balken weg te krijgen moet je je md op ntsc zetten, want de pal resolutie is nu eenmaal anders.
Ik heb vandaag zo'n Konami RU-005 gekocht.Dat is dat apparaat waar je je oude gameboy in kunt steken. Er zit licht op en ipv een vierpunt druktoets, een stickje. Erg cool iig :]
Nou is m'n vraag, weet -iemand- wat zo'n ding nu ongeveer waard is?
thx
quote:Jij blijkbaar... aangezien jij er 1 gekocht heb
Op dinsdag 23 september 2003 17:12 schreef twijfel het volgende:
yoo mensen!Ik heb vandaag zo'n Konami RU-005 gekocht.Dat is dat apparaat waar je je oude gameboy in kunt steken. Er zit licht op en ipv een vierpunt druktoets, een stickje. Erg cool iig :]
thx
dus... vertel is?
quote:Das zeker zoon gameboy booster?
Op dinsdag 23 september 2003 17:12 schreef twijfel het volgende:
yoo mensen!Ik heb vandaag zo'n Konami RU-005 gekocht.Dat is dat apparaat waar je je oude gameboy in kunt steken. Er zit licht op en ipv een vierpunt druktoets, een stickje. Erg cool iig :]
thx
zo ja dan is ie niet veel waard.
quote:oef, wat 'n ding...
Op dinsdag 23 september 2003 18:01 schreef -giovanni- het volgende:[..]
Das zeker zoon gameboy booster?
zo ja dan is ie niet veel waard.
zit daar ook nog een extra battery pack in voor de gameboy?
Ik weet niet of de konami versie veel waard is maar ik weet wel dat die gameboy booster geen drol waard is.
Heyfreak nee in een gameboy booster zit geen battary pack
quote:yups ik heb hetzelfde probleem op 3 van de 4 tv's in huis doet ie het niet.
Op dinsdag 23 september 2003 19:21 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik heb een Sega Master System II gekocht, met originele RF-switch en adapter (en 2 controllers en 3 spellen). Netjes aangesloten. Nu kan mijn tv (en 2 andere tv's waar ik het op geprobeerd heb) het signaal niet goed vinden (veel ruis). Ik heb al een NES RF-switch geprobeerd, zelfde probleem... snap er niks van
quote:Doet `ie `t op die andere wel goed?
Op dinsdag 23 september 2003 19:33 schreef -giovanni- het volgende:[..]
yups ik heb hetzelfde probleem op 3 van de 4 tv's in huis doet ie het niet.
Ik zou niet weten wat je eraan kan doen.
ik wil zelf eentje hebben voor mijn megadrive 1, dat is precies het zelfde als voor de mastersystem dacht ik.
Alleen ik heb vanmiddag een verkeerde stekker gekocht (een pin te weinig) en ik ben een scartstekker vergeten...
quote:Zit er een klein schakelaartje op met de tekst 'band' of een 2 en een 3 bij? Zo ja, zet dat schakelaartje eens om en zoek het signaal opnieuw op, op je TV. Je zit waarschijnlijk op dezelfde band als een gewone zender en die interfereren waarschijnlijk met elkaar.
Op dinsdag 23 september 2003 19:21 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Ik heb een Sega Master System II gekocht, met originele RF-switch en adapter (en 2 controllers en 3 spellen). Netjes aangesloten. Nu kan mijn tv (en 2 andere tv's waar ik het op geprobeerd heb) het signaal niet goed vinden (veel ruis). Ik heb al een NES RF-switch geprobeerd, zelfde probleem... snap er niks van
quote:Nee, er zit geen schakelaartje op. Maar hij geeft ook een ruizig beeld als de antennekabel er niet in zit...
Op woensdag 24 september 2003 11:03 schreef RetepV het volgende:
Zit er een klein schakelaartje op met de tekst 'band' of een 2 en een 3 bij? Zo ja, zet dat schakelaartje eens om en zoek het signaal opnieuw op, op je TV. Je zit waarschijnlijk op dezelfde band als een gewone zender en die interfereren waarschijnlijk met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |