Ja, wat moet je hier nou op zeggen?
Er tegenin gaan? Dat maakt het alleen maar erger, maar eerlijk gezegt mocht hij van mij terplekke doodvallen;-)
Gr.
Gr.
quote:Dat soort mensne mogen ze van mij best preventief afschieten, de meest nutteloze individuen voor onze maatschappij!
Op woensdag 10 september 2003 11:49 schreef Gabriele het volgende:
Ik ging laatst boodschappen doen en toen kwam er een junk naar me toe. Hij is nogal bekend hiero.
Hij liep zo dreigend op me af en vroeg. Weet je hoelaat het is.....
Ik dacht maar aan één ding: straks jat ie mijn portemonnee uit mijn handen (daar staat die persoon bekend om en die had ik vast voor parkeergeld) dus ik zei geschrokken, neen....werd ie zo boos op mij dat ik een kutwijf, tereringwijf ben en moest maar vallen van de trappen en mijn nek breken etc.Ja, wat moet je hier nou op zeggen?
Er tegenin gaan? Dat maakt het alleen maar erger, maar eerlijk gezegt mocht hij van mij terplekke doodvallen;-)
Gr.
En de volgende x politie bellen ivm bedreiging ofzow??
[Dit bericht is gewijzigd door moonflower343 op 10-09-2003 11:57]
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:55 schreef hyperfuzz het volgende:
Alweer die Baukel smiley?
wat je niet moet doen is vechten met zo een vieze zwerver, straks bijt hij je, en heb je een ziekte ofzo...
beste is negeren denk ik...
quote:Die afschuwelijke ";-)"
Op woensdag 10 september 2003 11:56 schreef Gabriele het volgende:
Baukel?? Wat bedoel je?Gr.
[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 10-09-2003 11:58]
Onder het mom van zinloos geweld
Als je wel de baas over hem kan zijn, laat dan duidelijk merken dat het geen verstandig idee is om tegen jou zo te praten. Schelden helpt soms, als je een grote bek terug geeft dan kijken ze van ( shit ik krijg tegengas ) . In de rotterdamse metro was er een junkie die openlijk over zijn fantasieen praatte "Hey blondje ik ga je verkrachten, lekker met mijn pik in je natte poesje" en meer van dat soort taal. Heel veel andere medereizigers waren verstandig en zeiden niets, zij gingen gewoon door met praten of krantje lezen. Hij had wel op iedereen wat te zeggen. Maar op een gegeven moment hing hij mij de strot uit, ik was nog de enige die bij hem in de buurt stond en was klaar om hem paar ketsen te geven. Totdat hij erachter kwam dat ik een beetje agressief naar hem keek, hij besefte toen dat ie wat rustiger moest doen. Uiteraard deed ie nog bijdehand maar hij zei "wow, bruce lee is een beetje boos" ( ik ben aziatisch ). Maar "the message" had hij wel ontvangen, Tot op de dag van vandaag heb ik nog spijt dat ik die kerel geen hoekjes heb laten zien.
OOhja, als je een keer moet meppen, zorg ervoor dat de eerste mep goed hard is en dat hij niet bij zijn aldi-tasjes kan komen, er zit altijd wel een wapen in, vaak een mes.
Gr
quote:
Op woensdag 10 september 2003 12:10 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Dat soort lui zijn moesten ze oppakken en gevangen zetten, kunnen we er voortaan nieuwe medicijnen op testen ofzo
quote:je hebt helemaal gelijk... waarom moet ie weten hoe laat het is? had ie een solicitatie? of was het tijd voor gratis amfitamine?
Ik ging laatst boodschappen doen en toen kwam er een junk naar me toe. Hij is nogal bekend hiero.
Hij liep zo dreigend op me af en vroeg. Weet je hoelaat het is.....
Ik dacht maar aan één ding: straks jat ie mijn portemonnee uit mijn handen (daar staat die persoon bekend om en die had ik vast voor parkeergeld) dus ik zei geschrokken, neen....werd ie zo boos op mij dat ik een kutwijf, tereringwijf ben en moest maar vallen van de trappen en mijn nek breken etc.Ja, wat moet je hier nou op zeggen?
Gr.
In Zeeland is een junk waarschijnlijk heel bijzonder, en als ie bekend staat als messentrekker dan zou ik idd wat voorzichtiger worden.
Ik reis elke dag tussen Utrecht en Rotterdam, dus kom genoeg zwervers tegen die vragen of je geld heeft, maar 95% blijft gewoon normaal reageren als je 'nee' zegt.
Misschien wil boldybuilder worden overigens wel helpen
quote:
Op woensdag 10 september 2003 12:10 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Dat soort lui zijn moesten ze oppakken en gevangen zetten, kunnen we er voortaan nieuwe medicijnen op testen ofzo
quote:Je kan ook gewoon accepteren dat deze mensen nou eenmaal onderdeel zijn van de samenleving. En als ze om geld vragen kun je inderdaad gewoon Nee zeggen en ze verder negeren.
Op woensdag 10 september 2003 12:08 schreef Yosie het volgende:
Ik snap ook niet waarom de politie dat tuig niet preventief van de straat plukt, vuile kut junks.
Als ze iedereen op moesten pakken omdat een ander last van ze heeft, kunnen ze jullie ook wel direct in dat busje douwen
quote:Als er iemand is waar ik geen medelijden mee heb zijn het junks, ze hebben hun hele miserabele leventje aan zichzelf te danken.
Op woensdag 10 september 2003 13:27 schreef Sjummie het volgende:
Je kan ook gewoon accepteren dat deze mensen nou eenmaal onderdeel zijn van de samenleving. En als ze om geld vragen kun je inderdaad gewoon Nee zeggen en ze verder negeren.
Het zijn gewoon mensen die totaal geen nut hebben in deze maatschappij, integendeel, ze kosten ons alleen geld.
Als ik dan lees hoe ze de topicopenster te woord staan als ze tijd niet weet, dan bevestigd alleen weer dat ze gewoon niet beter verdienen dan een kogel!
quote:Dit is echt het domste dat ik ooit gehoord heb.
Op woensdag 10 september 2003 13:32 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Als er iemand is waar ik geen medelijden mee heb zijn het junks, ze hebben hun hele miserabele leventje aan zichzelf te danken.
Het zijn gewoon mensen die totaal geen nut hebben in deze maatschappij, integendeel, ze kosten ons alleen geld.
Als ik dan lees hoe ze de topicopenster te woord staan als ze tijd niet weet, dan bevestigd alleen weer dat ze gewoon niet beter verdienen dan een kogel!
Omdat JIJ vindt dat een ander een miserabel leven heeft en omdat hij iemand uitscheldt, moet hij doodgeschoten worden ?
Ik hoop dat je beseft wat je zegt, en ik hoop dat jij nooit in dezelfde situatie trecht komt als de betrokken zwerver.
En ja, ook jou en mij kan dat overkomen.
Al die mensen die nu dakloos zijn hebben dat ook niet aan zien komen.
quote:Ik heb het hier niet over zwervers en/of daklozen, daar kan ik nog begrip voor opbrengen.
Op woensdag 10 september 2003 13:46 schreef Sjummie het volgende:[..]
Dit is echt het domste dat ik ooit gehoord heb.
Omdat JIJ vindt dat een ander een miserabel leven heeft en omdat hij iemand uitscheldt, moet hij doodgeschoten worden ?
Ik hoop dat je beseft wat je zegt, en ik hoop dat jij nooit in dezelfde situatie trecht komt als de betrokken zwerver.En ja, ook jou en mij kan dat overkomen.
Het gaat hier duidelijk over DRUGSVERSLAAFDEN!
quote:Suuure
Op woensdag 10 september 2003 13:46 schreef Sjummie het volgende:[..]
Dit is echt het domste dat ik ooit gehoord heb.
Ik hoop dat je beseft wat je zegt, en ik hoop dat jij nooit in dezelfde situatie trecht komt als de betrokken zwerver.En ja, ook jou en mij kan dat overkomen.
quote:Dan kans dat ik heroine ga gebruiken en daardoor verslaafd raak is inderdaad vrij groot!
Op woensdag 10 september 2003 13:46 schreef Sjummie het volgende:En ja, ook jou en mij kan dat overkomen.
Het kan de beste overkomen!
quote:[
Op woensdag 10 september 2003 13:56 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dan kans dat ik heroine ga gebruiken en daardoor verslaafd raak is inderdaad vrij groot!
Het kan de beste overkomen!
Ik wil alleen maar zeggen dat er genoeg mensen wel aan verslaafd raken, om wat voor reden ook. Vaak nadat ze dakloos zijn geworden, om wat voor reden ook.
Ik vind het behoorlijk kortzichtig om te zeggen dat die mensen maar dood moeten. Maar goed, je mag dat vinden.
quote:Je moet het ook niet te letterlijk nemen dat ik zeg dat ze wat mij betrefd een kogel kunnen krijgen.
Op woensdag 10 september 2003 14:09 schreef Sjummie het volgende:Ik vind het behoorlijk kortzichtig om te zeggen dat die mensen maar dood moeten. Maar goed, je mag dat vinden.
Maar ik zie het nut gewoon niet in van deze mensen in de maatschappij, en dan druk me altijd iets extremer uit dan normaal! :p
Over het algemeen heb ik ook meer last dan lol van die gasten (auto 3x opengebroken in een jaar, waarvan 1x voor een rol drop)
Misschien is het nut wel dat als wij hen zien, dat we zelf blij zijn niet in hun schoenen te staan ??
quote:Inderdaad, door hun beseffen wij hoe goed we het eigenlijk hebben!
Op woensdag 10 september 2003 14:23 schreef Sjummie het volgende:Misschien is het nut wel dat als wij hen zien, dat we zelf blij zijn niet in hun schoenen te staan ??
Gaat over dat lijpe plaatsje, u weet wel, daarbij America.
Meteen alle Zeeuwen weer in diskrediet brengen enzo!
quote:In jouw geval zou dat terrecht zijn, junk!
Op woensdag 10 september 2003 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:Meteen alle Zeeuwen weer in diskrediet brengen enzo!
quote:
Op woensdag 10 september 2003 15:50 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
In jouw geval zou dat terrecht zijn, junk!
Enorme drugsvangst in Vlissingen.
quote:Nicolientje niet toch? Die schijnt ergens dood gelegen te hebben
Ik ging laatst boodschappen doen en toen kwam er een junk naar me toe......
quote:
Op woensdag 10 september 2003 19:08 schreef Ultrakikkervis het volgende:[..]
Nicolientje niet toch? Die schijnt ergens dood gelegen te hebben
nicolientje dood...?
zeg me dat DAT niet waar is
nicolientje is tof!
quote:NICOLIENTJE DOOD???????
dat mag niet! hij is cool!!
al hoor ik geruime tijd al geen fluitje meer
ontopic: junks hebben ze niet alleen in zeeland.
quote:Vond 'm maar eng als 15 jarig jongetje, z'n vader keek trouwens ook niet erg vrolijk de laatste tijd
Op woensdag 10 september 2003 19:32 schreef MOD het volgende:[..]
dat mag niet! hij is cool!!
quote:Nicolientje is niet dood joh! Die woont vier straten achter mij. En hij is geen junk! Hij is hartstikke lief:)
veel Vlissingers, ineens
quote:Junks he? Die klitten veel samen!
Op donderdag 11 september 2003 15:57 schreef Da_Sandman het volgende:veel Vlissingers, ineens
quote:lief?
Op donderdag 11 september 2003 13:30 schreef Gabriele het volgende:[..]
Nicolientje is niet dood joh! Die woont vier straten achter mij. En hij is geen junk! Hij is hartstikke lief:)
-eidt- typo
[Dit bericht is gewijzigd door MOD op 11-09-2003 16:10]
quote:Wat is dat dan ook voor idiote vraag zeg...
Op donderdag 11 september 2003 16:08 schreef MOD het volgende:[..]
lief?
Liep een keer met een 'maat' door het nollebos war hij alleen () op een bankje zat...
toen vroeg die maat van mij of ie zn pik wou zien...
Nicolientje wou het maar al te graag
quote:*mee eens is*
Op donderdag 11 september 2003 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Wat is dat dan ook voor idiote vraag zeg...
quote:Hmmmz... Actie Reactie, domme vraag, dom antwoord en meer van die dingen...
Op donderdag 11 september 2003 16:12 schreef MOD het volgende:[..]
*mee eens is*
maar zijn antwoord vond ik toch wel ... apart
Nico is niet "lief", dat weet ik ook wel...
Beetje jammer dat dat soort types hier "lokale beroemdheden" worden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |