abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2003 @ 11:49:43 #1
67216 Gabriele
Pluk de dag, tik een eitje!!!
pi_13067058
Ik ging laatst boodschappen doen en toen kwam er een junk naar me toe. Hij is nogal bekend hiero.
Hij liep zo dreigend op me af en vroeg. Weet je hoelaat het is.....
Ik dacht maar aan één ding: straks jat ie mijn portemonnee uit mijn handen (daar staat die persoon bekend om en die had ik vast voor parkeergeld) dus ik zei geschrokken, neen....werd ie zo boos op mij dat ik een kutwijf, tereringwijf ben en moest maar vallen van de trappen en mijn nek breken etc.

Ja, wat moet je hier nou op zeggen?

Er tegenin gaan? Dat maakt het alleen maar erger, maar eerlijk gezegt mocht hij van mij terplekke doodvallen;-)

Gr.

pi_13067102
Gewoon terug schelden.
Hello! I am a signature virus. Please copy me into your own signature to help me spread.
  woensdag 10 september 2003 @ 11:55:19 #3
67216 Gabriele
pi_13067146
Nou, liever niet want hij steekt ook graag met messen en tegenwoordig als vrouw ben je ook niet veilig voor dit soort acties.

Gr.

pi_13067150
Alweer die Baukel smiley?
yankee charlie dinges
  woensdag 10 september 2003 @ 11:56:05 #5
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_13067160
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:49 schreef Gabriele het volgende:
Ik ging laatst boodschappen doen en toen kwam er een junk naar me toe. Hij is nogal bekend hiero.
Ik dacht maar aan één ding: straks jat ie mijn portemonnee uit mijn handen (daar staat die persoon bekend om en die had ik vast voor parkeergeld) dus ik zei geschrokken, neen....werd ie zo boos op mij dat ik een kutwijf, tereringwijf ben en moest maar vallen van de trappen en mijn nek breken etc.

Er tegenin gaan? Dat maakt het alleen maar erger, maar eerlijk gezegt mocht hij van mij terplekke doodvallen;-)

Gr.

Dat soort mensne mogen ze van mij best preventief afschieten, de meest nutteloze individuen voor onze maatschappij!

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_13067166
Gewoon straal negeren dat soort types. hij geen last van jou, jij niet van hem.

En de volgende x politie bellen ivm bedreiging ofzow??

[Dit bericht is gewijzigd door moonflower343 op 10-09-2003 11:57]

When was the last time you did something for the first time?
pi_13067167
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:55 schreef hyperfuzz het volgende:
Alweer die Baukel smiley?
It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
pi_13067168
geef hem een euro cent...is ie ook weer blij...

wat je niet moet doen is vechten met zo een vieze zwerver, straks bijt hij je, en heb je een ziekte ofzo...

beste is negeren denk ik...

woensdag 10 september 2003 @ 11:56:38 #9
67216 Gabriele
pi_13067174
Baukel?? Wat bedoel je?

Gr.

Redactie Frontpage woensdag 10 september 2003 @ 11:57:13 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13067182
Junks in Zeeland is nog niet zo erg als een zingende Pascal
  woensdag 10 september 2003 @ 11:57:51 #11
47571 ForeverEternalFreak
Per sempre vita eterna
pi_13067194
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:56 schreef Gabriele het volgende:
Baukel?? Wat bedoel je?

Gr.

Die afschuwelijke ";-)"

[Dit bericht is gewijzigd door ForeverEternalFreak op 10-09-2003 11:58]

It's a silly time to learn to swim when you start to drown
It's a silly time to learn to swim on the way down
  woensdag 10 september 2003 @ 11:57:57 #12
67216 Gabriele
pi_13067196
Ik heb toch liever Pascal hoor!!!!!

Gr.

pi_13067197
portemonee demonstratief terugsteken in je zak en hem vervolgens rustig zeggen hoe laat het is.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_13067198
Gelijk je Colt .45 trekken en hem minstens 6 neusgaten bijgeven!

Onder het mom van zinloos geweld

Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_13067211
Terug schelden en vragen of die een portie klappen wil.
kut zwervers
pi_13067281
Als je zeker weet dat je niet de baas kan zijn in zo'n situatie, probeer hem dan niet boos te maken. Arrogante/bazige houding helpt niets. Probeer z.s.m. van hem vandaan te komen.

Als je wel de baas over hem kan zijn, laat dan duidelijk merken dat het geen verstandig idee is om tegen jou zo te praten. Schelden helpt soms, als je een grote bek terug geeft dan kijken ze van ( shit ik krijg tegengas ) . In de rotterdamse metro was er een junkie die openlijk over zijn fantasieen praatte "Hey blondje ik ga je verkrachten, lekker met mijn pik in je natte poesje" en meer van dat soort taal. Heel veel andere medereizigers waren verstandig en zeiden niets, zij gingen gewoon door met praten of krantje lezen. Hij had wel op iedereen wat te zeggen. Maar op een gegeven moment hing hij mij de strot uit, ik was nog de enige die bij hem in de buurt stond en was klaar om hem paar ketsen te geven. Totdat hij erachter kwam dat ik een beetje agressief naar hem keek, hij besefte toen dat ie wat rustiger moest doen. Uiteraard deed ie nog bijdehand maar hij zei "wow, bruce lee is een beetje boos" ( ik ben aziatisch ). Maar "the message" had hij wel ontvangen, Tot op de dag van vandaag heb ik nog spijt dat ik die kerel geen hoekjes heb laten zien.

OOhja, als je een keer moet meppen, zorg ervoor dat de eerste mep goed hard is en dat hij niet bij zijn aldi-tasjes kan komen, er zit altijd wel een wapen in, vaak een mes.

waar geen wil is ben ik weg...
  woensdag 10 september 2003 @ 12:05:37 #17
67216 Gabriele
pi_13067333
Ik heb een tijd gehad dat ik er tegenin ging maar ik ben me ervan bewust dat mensen je gewoon neersteken en daar pas ik voor. Je zal maar de verkeerde treffen....oeps!!!

Gr

woensdag 10 september 2003 @ 12:05:48 #18
67093 FemX
A flower specially 4 U
pi_13067334
je moet tegewoordig egt uitkijke met wat je zegt
want als jij gaat trug schelden hep je kans dat je zo n mes tussen je ribben hebt ozfwo
die lui zijn egt niet moeders liefste hoor
en uit je stekker gaan als iemans de tijd niet weet
komop hoe zielig ben je dan
dan blijf je tog gewoon beleeft
je hep volk dat het ook nooit leert

.:][:. Hail To All Of Us .:][:.
pi_13067372
Ik snap ook niet waarom de politie dat tuig niet preventief van de straat plukt, vuile kut junks.
pi_13067392
Dat soort lui zijn moesten ze oppakken en gevangen zetten, kunnen we er voortaan nieuwe medicijnen op testen ofzo
pi_13067419
gewoon zeggen dat ie zijn kop moet houden en dat je 'm een schop onder zijn klote geeft als ie niet opflikkert.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_13067497
quote:
Op woensdag 10 september 2003 12:10 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Dat soort lui zijn moesten ze oppakken en gevangen zetten, kunnen we er voortaan nieuwe medicijnen op testen ofzo
  woensdag 10 september 2003 @ 12:24:17 #23
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_13067642
quote:
Op woensdag 10 september 2003 11:49 schreef Gabriele het volgende:

Gr.

je hebt helemaal gelijk... waarom moet ie weten hoe laat het is? had ie een solicitatie? of was het tijd voor gratis amfitamine?
had hem een kerkklok gewezen!
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_13067706
Het beste is om sowieso niet te reageren als ze je aanspreken. Schiet je niks mee op want de kans is klein dat ie om de weg vraagt. Beter is om door te lopen en de eerste winkel binnen te gaan. Dan zorgt de eigenaar wel vor de rest....
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  woensdag 10 september 2003 @ 12:56:48 #25
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_13068285
Niet alle junks zijn moordenaars ofzo hoor .

In Zeeland is een junk waarschijnlijk heel bijzonder, en als ie bekend staat als messentrekker dan zou ik idd wat voorzichtiger worden.

Ik reis elke dag tussen Utrecht en Rotterdam, dus kom genoeg zwervers tegen die vragen of je geld heeft, maar 95% blijft gewoon normaal reageren als je 'nee' zegt.

Misschien wil boldybuilder worden overigens wel helpen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')