abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14396365
nieuwe audi a3 is minder origineel of tijdloos (?) als voorganger... zeker niet lelijk, maar meer "middle of the road". Is natuurlijk maar een mening

[Dit bericht is gewijzigd door ID-Max op 05-11-2003 10:43]

pi_14396464
quote:
Op zondag 14 september 2003 17:49 schreef jogie het volgende:

[..]

Ik vind een Mercedes-Benz SLK een vrouwenauto, of een BMW Z3...maar een TT...niet echt hoor. Maar goed dat smaken verschillen toch?

O ja en de A3...ik vind hem er echt mega op vooruit gegaan, alhoewel ik moest wennen aan de achterkant. Interieur (waar je toch het meeste naar kijkt) is echt WREED! Ronde vormen en net zon steun bij je knie als de tt das echt beter hoor! Verder is de reminstallatie echt een juweel...sjonge wat kan je hard in de hohouwers als het moet! en weggedrag...suppeeerrrrrrrrr (in een woord). Dus kijk ook niet alleen naar het uiterlijk maar ook naar andere eigenschappen

haha, ik rij zelf al een paar jaar zo'n "vrouwenauto" (SLK), bijkomend voordeel: krijg idd. nog steeds positieve reactie van vrouwen.
Maar... waar ik wel nieuwschierig naar ben, waar rij je zelf in?

grtz.
pi_14398361
Zowel de oude als de nieuwe zijn machtig mooie Audi's. Goed werk Audi .

Nu nog iets moois maken van de A6 en het kan niet meer stuk voor Audi de komende jaren, vooral met de successen die worden behaald met de nieuwe A3/A4/A8.

ps. A2 mag er wel weer uit . In plaats daarvan mag de SteppenWolf zijn intrede doen.

woensdag 5 november 2003 @ 13:06:45 #29
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14400597
Persoonlijk vond ik de oude a3 nog wel gaan, zeker als je er wat aan deed qua velgies en spoilers. de nieuwe is echt helemaal niets imho. idd een vrouwenautootje. Het interieur is mooier dan dat van de oude, maar het model, ow helemaal niets.

Daarnaast valt het me op dat om dit soort beweringen te weerleggen in dit topic dan direct weer de s3 en een hoop pk's genoemd worden, en dat het dan weer geen vrouwenauto is.

Ik snap persoonlijk nog steeds niet wat het aantal pk's nu met uiterlijk te maken heeft, en waarom dezelfde modellen met heel verschillende motoren vrouwelijk zijn danwel ineens mannelijk.

Ze hadden de A3 beter kunnen faceliften. hij was en verkocht goed zoals het was.

pi_14404572
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:06 schreef Tjabbo het volgende:
Daarnaast valt het me op dat om dit soort beweringen te weerleggen in dit topic dan direct weer de s3 en een hoop pk's genoemd worden, en dat het dan weer geen vrouwenauto is.

Ik snap persoonlijk nog steeds niet wat het aantal pk's nu met uiterlijk te maken heeft, en waarom dezelfde modellen met heel verschillende motoren vrouwelijk zijn danwel ineens mannelijk.

of een auto een vrouwenauto wordt genoemd heeft natuurlijk niet alleen met het uiterlijk te maken. een s3 met een standaard a3 vergelijken is eenzelfde vergelijking als appels met peren. De rijeigenschappen en de power van de s3 zijn niet te vergelijken met die van de a3.

Om die eigenschappen kun je de s3 gewoon geen vrouwenauto noemen, geen vrouw die haar bestemming zonder kleerscheuren bereikt (uitzonderingen daar gelaten).

donderdag 6 november 2003 @ 08:41:05 #31
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_14422757
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

of een auto een vrouwenauto wordt genoemd heeft natuurlijk niet alleen met het uiterlijk te maken. een s3 met een standaard a3 vergelijken is eenzelfde vergelijking als appels met peren. De rijeigenschappen en de power van de s3 zijn niet te vergelijken met die van de a3.

Om die eigenschappen kun je de s3 gewoon geen vrouwenauto noemen, geen vrouw die haar bestemming zonder kleerscheuren bereikt (uitzonderingen daar gelaten).

Lees maar eens terug, de vergelijking tussen a3 en s3 wordt niet door mij gemaakt. er wordt beweert dat een standaard a3 + dikke motor + s3 spoilers het ineens een 'mannelijke' auto zou maken.
Aangezien ik op het uiterlijk af ga als ik een auto "vrouwelijk" vind (wat niet direct verkeerd hoeft te zijn ) zie ik niet aan wat 5 spoilers en een andere motor daar wat aan veranderen. de lijn van de auto veranderd immers niet.

Maar misschien hebben wij een verschillende definitie van vrouwenauto.
Ik vind gewoon een vrouwenbak met 800pk nog gewoon een vrouwenbak.

pi_14426294
quote:
IMHO, VEEEEEEEEL beter dan de nieuwe Golf V, ik snap ook niet waarom er zo weinig aandacht aan de nieuwe A3 word besteed.
Inderdaad... wat een mooie kar zeg... alleen dan zou ik toch voor 't oude model gaan. Prestaties zijn ook niet mis trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')