abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:45:44 #76
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13062138
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:39 schreef k_man het volgende:

[..]

Neuh, geloof ik niet. OMEN heette die club van hem toen.

Nee, dat is hem niet. Deze bedoel ik: http://www.u60311.net/docs/information/clubportrait.html

http://www.u60311.net/ dus.

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13062222
Aha. Enfin, OMEN was dus toen z'n club en die is al lang dicht.
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:50:04 #78
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13062233
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:49 schreef k_man het volgende:
Aha. Enfin, OMEN was dus toen z'n club en die is al lang dicht.
Zat die niet vlakbij het vliegveld?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_13062324
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:50 schreef static het volgende:

[..]

Zat die niet vlakbij het vliegveld?

Ik kan het me niet herinneren.
pi_13062584
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik ben het hier duidelijk niet mee eens dus. Ik vind zijn sets echt brilliant. En het interesseert me echt geen HOL of hij ze in studeert of niet. Als ik maar uit mijn dak kan gaan!

Inderdaad, heb als 'trance-n00b' (luister vooral hardstyle/hardcore) ook genoten van zijn dancevalley set of ie nou wel of niet 'goed' was.

Oer Nico Dijkshoorn, ik heb enkele van zijn Expeditie Robinson columns ook gelezen/gehoord en neem hem niet echt serieus. Volgens mij vindt ie het alleen leuk om ergens (flink) tegen aan te schoppen.

quote:
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Misschien dat ik me hierin nog een beetje kan vinden, maar amusement is vermaak. En daar gaat toch om in de showbizz. Zolang het publiek maar een fijne avond beleeft.

Kan me best voorstellen dat puristen of fans na het eerste uur het niet leuk vinden als iemand commercieler gaat, maar ik denk dat je daar als artiest/band/dj ook in meegetrokken wordt. Wie vindt het nou niet leuk om in een grotere club/voor meer publiek te 'performen'?

[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 10-09-2003 12:20]

woensdag 10 september 2003 @ 08:34:55 #81
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_13064480
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:05 schreef Sassie het volgende:
Oer Nico Dijkshoorn, ik heb enkele van zijn Expeditie Robinson columns ook gelezen/gehoord en neem hem niet echt serieus. Volgens mij vindt ie het alleen leuk om ergens (flink) tegen aan te schoppen.

Nee, hè hè... het is ook niet de bedoeling dat je hem serieus neemt!
*zucht* Waar halen mensen nu toch het idee vandaan dat Nico een tv- of muziekcriticus is?

De man is een columnist. Hij schrijft humoristische stukjes (for some people) gewoon om ergens tegenaan te schoppen inderdaad. Geen kennis van zaken, geen persoonlijke vendetta, gewoon een beetje lachen.

En wie zal het zeggen, misschien gaat-ie wel helemaal uit zijn dak op Tiësto, BB heeft-ie tenslotte ook 4 seizoenen uitgezeten...

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  Admin woensdag 10 september 2003 @ 09:14:10 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13064840
quote:
Op woensdag 10 september 2003 08:34 schreef Hik het volgende:

[..]

*zucht* Waar halen mensen nu toch het idee vandaan dat Nico een tv- of muziekcriticus is?

De man is een columnist. Hij schrijft humoristische stukjes (for some people) gewoon om ergens tegenaan te schoppen inderdaad. Geen kennis van zaken, geen persoonlijke vendetta, gewoon een beetje lachen.

En wie zal het zeggen, misschien gaat-ie wel helemaal uit zijn dak op Tiësto, BB heeft-ie tenslotte ook 4 seizoenen uitgezeten...

Amen, o, en waar is Nico begonnen?

Juist, hier op FOK!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Redactie Frontpage woensdag 10 september 2003 @ 09:17:28 #83
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13064884
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:14 schreef yvonne het volgende:

Juist, hier op FOK!

Daar had ie moeten blijven, dwz 1 seizoen lang. Die columns van hem zijn echt zo slecht voor woorden. Ze zijn niet grappig en raken kant nog wal. En wat helemaal jammer is dat ie op papier wel een grote bek heeft, maar zodra ie op tv is met dat geflopte tv-programma op Yorin laat ie zich ondersneeuwen door Renee Mioch.

Het enige wat ik wel in hem waardeer dat ie zijn geld er mee weet te verdienen. Maar die bagger is niet aan mij besteed.

pi_13064902
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef gelly het volgende:
Dijkshoorn heeft wel gelijk.
Check mijn website en mijn band: The Pink Floyd Sound.
Volgende optredens:
- 2, 3, 4 - Newcastleupon Tyne (UK)
- 14 januari 2012 - Perron55 (Venlo)
  Admin woensdag 10 september 2003 @ 09:20:20 #85
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13064924
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:17 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Daar had ie moeten blijven, dwz 1 seizoen lang. Die columns van hem zijn echt zo slecht voor woorden. Ze zijn niet grappig en raken kant nog wal. En wat helemaal jammer is dat ie op papier wel een grote bek heeft, maar zodra ie op tv is met dat geflopte tv-programma op Yorin laat ie zich ondersneeuwen door Renee Mioch.

Het enige wat ik wel in hem waardeer dat ie zijn geld er mee weet te verdienen. Maar die bagger is niet aan mij besteed.

Ik heb ooit eens en innige mailwisseling met Theo van Gogh gehad, hij kon toen nergens zn stukjes meer kwijt, alleen op zn eigen site, maar toen hij hoorde dat Dijkshoorn hier ooit gezeten heeft was het, o, doei
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Redactie Frontpage woensdag 10 september 2003 @ 09:21:09 #86
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13064936
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens en innige mailwisseling met Theo van Gogh gehad, hij kon toen nergens zn stukjes meer kwijt, alleen op zn eigen site, maar toen hij hoorde dat Dijkshoorn hier ooit gezeten heeft was het, o, doei

En je punt is?
  Admin woensdag 10 september 2003 @ 09:25:36 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13064997
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:21 schreef SunChaser het volgende:

[..]

En je punt is?

Niks, dat zn stukjes taalkundig bagger zijn, maar wel leuk om te lezen, soit.

Redactie Frontpage woensdag 10 september 2003 @ 09:29:25 #88
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13065041
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:25 schreef yvonne het volgende:

[..]

Niks, dat zn stukjes taalkundig bagger zijn, maar wel leuk om te lezen, soit.

Kwestie van smaak. Ik vind zijn stukjes qua inhoud bagger. Ik heb er regelmatig een gelezen en het is gewoon niet grappig, vooral niet omdat je je er niet in kunt verplaatsen.

Maar goed dat is mijn mening.

Oja, en kom aub niet aan met de dooddoener: schrijf ze zelf dan als je het zo goed weet. Want je mag ook Jamai kut vinden, ook al kun je niet zelf zingen of een hekel hebben aan Georgina Verbaan, ook al sta je niet zelf voor de camera's.

Admin woensdag 10 september 2003 @ 09:31:39 #89
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_13065066
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:29 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Oja, en kom aub niet aan met de dooddoener: schrijf ze zelf dan als je het zo goed weet. Want je mag ook Jamai kut vinden, ook al kun je niet zelf zingen of een hekel hebben aan Georgina Verbaan, ook al sta je niet zelf voor de camera's.

Neuh, zou ik nooit doen, ik ben ervan overtuigd nl dat het een hels karwei is columns schrijven, meest onderschatte deel van het schrijven.

Ik vind het alleen leuk te zien hoe mensen altijd over de zeik kunnen gaan van een column,

pi_13065189
Wie de fuck is Nico Dijkshoorn??
  Redactie Frontpage woensdag 10 september 2003 @ 09:45:04 #91
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13065209
quote:
Op woensdag 10 september 2003 09:43 schreef BobRooney het volgende:
Wie de fuck is Nico Dijkshoorn??
Een over het paard getilde stukjesschrijver tijdens BB1 die nog steeds bagger produceert over televisie en media en er voor betaald wordt.
pi_13067574
quote:

[..]

Tja, hij mag dan wel een columnist zijn, maar niet iedere columnist schrijft zulke stukjes. Aangezien ik al meer van hem gelezen/gehoord had, weet ik gewoon dat je zijn columns niet (letterlijk) serieus moet nemen.
Als je Tiesto-fan bent en Nico Dijkshoorn niet kent en nu dit stukje onder ogen kijgt kan ik me wel voorstellen dat je er enigzins van over de zeik raakt.

woensdag 10 september 2003 @ 17:49:09 #93
66514 UniversalNation
It's a Strange World..
pi_13075193
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:15 schreef Vision het volgende:

[..]

ik vind 't behoorlijk arrogant als je beweert dat een stijl toevallig de stijl die hij voor zijn trance avontuur draaide onvolwassen en voor kleuters is.

Heb je die weer hoor, waneer en waar heeft hij dat gezegd. Ook al zou het waar zijn, dan zijn die hardcore producers van jou ook arrogant met hun fuck trance, fuck happy, fuck dit, fuck dat plaatjes, alsof dat niet volwassen is
have you ever seen fire at zero gravity? Its beautiful. slides all over everything. Its like liquid. comes up in waves. Wave after wave....
  donderdag 11 september 2003 @ 00:31:58 #94
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_13085981
quote:
Op woensdag 10 september 2003 12:21 schreef Sassie het volgende:

Als je Tiesto-fan bent en Nico Dijkshoorn niet kent en nu dit stukje onder ogen kijgt kan ik me wel voorstellen dat je er enigzins van over de zeik raakt.

Mijns inziens ben je dan zo treurig dat iemand die het goed kan dan ook een flink schopstukje over jou zou moeten schrijven...

Mijn god mensen, we zijn toch geen 16 jaar meer (toch?! o-oh?! ). Beetje gaan zitten janken omdat iemand onaardig schrijft over je favoriete plaatjesdraaier?! Tjonge jonge....

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_13086267
Hey zal me eigenlijk een worst zijn wat die dijkshoorn schrijft, hij gebruikt zo'n standaard template met insert onderwerp voeg wat originele scheldwoorden toen en klaar is de column. Voor de rest kan ik meestal wel van een leuke column genieten, zelfs als ze tegen mijn favoriete onderwerpen aanschoppen (nu hou ik toevallig niet zo van trance, maar toch ).
Ik ben het wel met sunchaser eens: het is knap dat die gozer er geld mee weet te verdienen, maar ze zijn echt ongehoord slecht. (tenminste, ten tijde van BB, dat kunstje had je na 4 columns wel gezien, ik neem eigenlijk gewoon aan nadat ik deze las dat er weinig gewijzigd is)
  donderdag 11 september 2003 @ 01:26:02 #96
46511 Linz
held der helden
pi_13086686
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:34 schreef Burner2000 het volgende:
Ik weet niet waarom sommigen zich druk maken om Tiësto.(lekkere onderbouwingen hiero) Hij heeft goede, mindere en slechte nummers. Tja welke dj heeft dat niet? Orginele nummers of niet, als ze goed klinken vind ik het best.
mensen zeiken teveel

het lijkt nu wel een hype te worden om tiesto te bashen

en hij is momenteel een van de populairste en succecvolle dj. Mensen willen je dan graag pakken.

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_13087673
In eerste plaats wie THE F*CK is Nico Dijkshoorn?? En sinds wanneer denkt deze man verstand te hebben van dance muziek.

Ik ben zeer benieuwd naar de muzikale voorkeur van deze man. Iemand enig idee?

pi_13087685
quote:

[..]

Goh grappig. Twordt tijd dat we Youp es een stukkie over hem laten schrijven .

Want blijkbaar vind ie zichzelf wel een muziek critisie.

pi_13087754
Nico Dijkshoorn stinkt
En zo is het ...
pi_13087926
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef gelly het volgende:
Dijkshoorn heeft wel gelijk.
Hij had zich wat genuanceerder uit moeten laten. Nu jaagt ie iedereen tegen zich in. Maar ik ben het wel met hem eens. Ik vind het ook troep. Tiësto is gewoon een hype waardoor tienduizenden massaal achter hem aan huppelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')