quote:Nee, dat is hem niet. Deze bedoel ik: http://www.u60311.net/docs/information/clubportrait.html
Op dinsdag 9 september 2003 23:39 schreef k_man het volgende:[..]
Neuh, geloof ik niet. OMEN heette die club van hem toen.
quote:Zat die niet vlakbij het vliegveld?
Op dinsdag 9 september 2003 23:49 schreef k_man het volgende:
Aha. Enfin, OMEN was dus toen z'n club en die is al lang dicht.
quote:Ik kan het me niet herinneren.
Op dinsdag 9 september 2003 23:50 schreef static het volgende:[..]
Zat die niet vlakbij het vliegveld?
quote:Inderdaad, heb als 'trance-n00b' (luister vooral hardstyle/hardcore) ook genoten van zijn dancevalley set of ie nou wel of niet 'goed' was.
Op dinsdag 9 september 2003 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ben het hier duidelijk niet mee eens dus. Ik vind zijn sets echt brilliant. En het interesseert me echt geen HOL of hij ze in studeert of niet. Als ik maar uit mijn dak kan gaan!
Oer Nico Dijkshoorn, ik heb enkele van zijn Expeditie Robinson columns ook gelezen/gehoord en neem hem niet echt serieus. Volgens mij vindt ie het alleen leuk om ergens (flink) tegen aan te schoppen.
quote:Misschien dat ik me hierin nog een beetje kan vinden, maar amusement is vermaak. En daar gaat toch om in de showbizz. Zolang het publiek maar een fijne avond beleeft.
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Kan me best voorstellen dat puristen of fans na het eerste uur het niet leuk vinden als iemand commercieler gaat, maar ik denk dat je daar als artiest/band/dj ook in meegetrokken wordt. Wie vindt het nou niet leuk om in een grotere club/voor meer publiek te 'performen'?
[Dit bericht is gewijzigd door Sassie op 10-09-2003 12:20]
quote:
Op woensdag 10 september 2003 00:05 schreef Sassie het volgende:
Oer Nico Dijkshoorn, ik heb enkele van zijn Expeditie Robinson columns ook gelezen/gehoord en neem hem niet echt serieus. Volgens mij vindt ie het alleen leuk om ergens (flink) tegen aan te schoppen.
Nee, hè hè... het is ook niet de bedoeling dat je hem serieus neemt!
*zucht* Waar halen mensen nu toch het idee vandaan dat Nico een tv- of muziekcriticus is?
De man is een columnist. Hij schrijft humoristische stukjes (for some people) gewoon om ergens tegenaan te schoppen inderdaad. Geen kennis van zaken, geen persoonlijke vendetta, gewoon een beetje lachen.
En wie zal het zeggen, misschien gaat-ie wel helemaal uit zijn dak op Tiësto, BB heeft-ie tenslotte ook 4 seizoenen uitgezeten...
quote:Amen, o, en waar is Nico begonnen?
Op woensdag 10 september 2003 08:34 schreef Hik het volgende:[..]
![]()
*zucht* Waar halen mensen nu toch het idee vandaan dat Nico een tv- of muziekcriticus is?![]()
De man is een columnist. Hij schrijft humoristische stukjes (for some people) gewoon om ergens tegenaan te schoppen inderdaad. Geen kennis van zaken, geen persoonlijke vendetta, gewoon een beetje lachen.
En wie zal het zeggen, misschien gaat-ie wel helemaal uit zijn dak op Tiësto, BB heeft-ie tenslotte ook 4 seizoenen uitgezeten...
Juist, hier op FOK!
quote:Daar had ie moeten blijven, dwz 1 seizoen lang. Die columns van hem zijn echt zo slecht voor woorden. Ze zijn niet grappig en raken kant nog wal. En wat helemaal jammer is dat ie op papier wel een grote bek heeft, maar zodra ie op tv is met dat geflopte tv-programma op Yorin laat ie zich ondersneeuwen door Renee Mioch.
Op woensdag 10 september 2003 09:14 schreef yvonne het volgende:Juist, hier op FOK!
Het enige wat ik wel in hem waardeer dat ie zijn geld er mee weet te verdienen. Maar die bagger is niet aan mij besteed.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef gelly het volgende:
Dijkshoorn heeft wel gelijk.
quote:Ik heb ooit eens en innige mailwisseling met Theo van Gogh gehad, hij kon toen nergens zn stukjes meer kwijt, alleen op zn eigen site, maar toen hij hoorde dat Dijkshoorn hier ooit gezeten heeft was het, o, doei
Op woensdag 10 september 2003 09:17 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar had ie moeten blijven, dwz 1 seizoen lang. Die columns van hem zijn echt zo slecht voor woorden. Ze zijn niet grappig en raken kant nog wal. En wat helemaal jammer is dat ie op papier wel een grote bek heeft, maar zodra ie op tv is met dat geflopte tv-programma op Yorin laat ie zich ondersneeuwen door Renee Mioch.
Het enige wat ik wel in hem waardeer dat ie zijn geld er mee weet te verdienen. Maar die bagger is niet aan mij besteed.
quote:En je punt is?
Op woensdag 10 september 2003 09:20 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik heb ooit eens en innige mailwisseling met Theo van Gogh gehad, hij kon toen nergens zn stukjes meer kwijt, alleen op zn eigen site, maar toen hij hoorde dat Dijkshoorn hier ooit gezeten heeft was het, o, doei
quote:Niks, dat zn stukjes taalkundig bagger zijn, maar wel leuk om te lezen, soit.
Op woensdag 10 september 2003 09:21 schreef SunChaser het volgende:[..]
En je punt is?
quote:Kwestie van smaak. Ik vind zijn stukjes qua inhoud bagger. Ik heb er regelmatig een gelezen en het is gewoon niet grappig, vooral niet omdat je je er niet in kunt verplaatsen.
Op woensdag 10 september 2003 09:25 schreef yvonne het volgende:[..]
Niks, dat zn stukjes taalkundig bagger zijn, maar wel leuk om te lezen, soit.
Maar goed dat is mijn mening.
Oja, en kom aub niet aan met de dooddoener: schrijf ze zelf dan als je het zo goed weet. Want je mag ook Jamai kut vinden, ook al kun je niet zelf zingen of een hekel hebben aan Georgina Verbaan, ook al sta je niet zelf voor de camera's.
quote:Neuh, zou ik nooit doen, ik ben ervan overtuigd nl dat het een hels karwei is columns schrijven, meest onderschatte deel van het schrijven.
Op woensdag 10 september 2003 09:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Oja, en kom aub niet aan met de dooddoener: schrijf ze zelf dan als je het zo goed weet. Want je mag ook Jamai kut vinden, ook al kun je niet zelf zingen of een hekel hebben aan Georgina Verbaan, ook al sta je niet zelf voor de camera's.
Ik vind het alleen leuk te zien hoe mensen altijd over de zeik kunnen gaan van een column,
quote:Een over het paard getilde stukjesschrijver tijdens BB1 die nog steeds bagger produceert over televisie en media en er voor betaald wordt.
Op woensdag 10 september 2003 09:43 schreef BobRooney het volgende:
Wie de fuck is Nico Dijkshoorn??
quote:
![]()
*zucht* Waar halen mensen nu toch het idee vandaan dat Nico een tv- of muziekcriticus is?![]()
Tja, hij mag dan wel een columnist zijn, maar niet iedere columnist schrijft zulke stukjes. Aangezien ik al meer van hem gelezen/gehoord had, weet ik gewoon dat je zijn columns niet (letterlijk) serieus moet nemen.
Als je Tiesto-fan bent en Nico Dijkshoorn niet kent en nu dit stukje onder ogen kijgt kan ik me wel voorstellen dat je er enigzins van over de zeik raakt.
quote:Heb je die weer hoor, waneer en waar heeft hij dat gezegd. Ook al zou het waar zijn, dan zijn die hardcore producers van jou ook arrogant met hun fuck trance, fuck happy, fuck dit, fuck dat plaatjes, alsof dat niet volwassen is
Op dinsdag 9 september 2003 23:15 schreef Vision het volgende:[..]
ik vind 't behoorlijk arrogant als je beweert dat een stijl toevallig de stijl die hij voor zijn trance avontuur draaide onvolwassen en voor kleuters is.
quote:Mijns inziens ben je dan zo treurig dat iemand die het goed kan dan ook een flink schopstukje over jou zou moeten schrijven...
Op woensdag 10 september 2003 12:21 schreef Sassie het volgende:Als je Tiesto-fan bent en Nico Dijkshoorn niet kent en nu dit stukje onder ogen kijgt kan ik me wel voorstellen dat je er enigzins van over de zeik raakt.
Mijn god mensen, we zijn toch geen 16 jaar meer (toch?! o-oh?!
). Beetje gaan zitten janken omdat iemand onaardig schrijft over je favoriete plaatjesdraaier?! Tjonge jonge....
quote:mensen zeiken teveel
Op dinsdag 9 september 2003 23:34 schreef Burner2000 het volgende:
Ik weet niet waarom sommigen zich druk maken om Tiësto.(lekkere onderbouwingen hiero) Hij heeft goede, mindere en slechte nummers. Tja welke dj heeft dat niet? Orginele nummers of niet, als ze goed klinken vind ik het best.
het lijkt nu wel een hype te worden om tiesto te bashen
en hij is momenteel een van de populairste en succecvolle dj. Mensen willen je dan graag pakken.
Ik ben zeer benieuwd naar de muzikale voorkeur van deze man. Iemand enig idee?
quote:Goh grappig. Twordt tijd dat we Youp es een stukkie over hem laten schrijven
![]()
Want blijkbaar vind ie zichzelf wel een muziek critisie.
quote:Hij had zich wat genuanceerder uit moeten laten. Nu jaagt ie iedereen tegen zich in. Maar ik ben het wel met hem eens. Ik vind het ook troep. Tiësto is gewoon een hype waardoor tienduizenden massaal achter hem aan huppelen.
Op dinsdag 9 september 2003 22:39 schreef gelly het volgende:
Dijkshoorn heeft wel gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |