abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:56:59 #26
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_13060710
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:54 schreef Elevation het volgende:
Ik snap die hele hype rond Tiesto ook niet.
geeft niet, Nico ook niet.
Niet begrijpen is een ding, beetje zitten janken iets anders.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  dinsdag 9 september 2003 @ 22:58:03 #27
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_13060742
Dan toch maar effe het hele verhaaltje?
quote:
Tiësto de leegste huls...

DJs zijn big business. De tijd dat een DJ aankwam, zelf zijn spiegelbol ophing en het stofje van zijn naald haalde, waarna het publiek bij zijn draaitafels in de rij kon gaan staan om hem in zijn oor te schreeuwen dat hij er geen kut van kon, die tijd is voorbij. De DJ als God. Een onbereikbare held met afgeplakte labels op zijn plaat en een uurtarief van een paar duizend euro. Je kan niet meer naar hem toelopen en hem op zijn bek slaan. Een diepe bas er in, nu, begrepen!!! Jammer.

Je verlangt er bijna naar terug, de oldschool-tijd, dat DJs nog door de plaatjes heen lulden. Ja ,mensen een heel lekker plaatje, stationair van zes naar vier, maar jongens, jongens wat een klappertje, ja, beweeg maar lekker, tante Annie, laat je gaan want dit is Jimmmmiieeeee Booohhooorrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnn! Het hevigst verlang ik naar die ouderwetse knulligheid als ik DJ Tiësto de wereld zie veroveren. Tiësto, de leegste huls onder de DJs.
Je ziet het al aan zijn kop. Weerspiegelt het absolute niets. Zijn hele hoofd, één grote holle galmkamer vol trancebeats. Dit soort jongen staan normaal gesproken heel hard te trekken aan een groene struik ergens op de Betuwe, of sleutelen aan een brommertje.

Maakt ook precies de muziek die je van hem verwacht als je hem voor het eerst ziet. Lauwe Kaktrance. Muziek voor het volk. Meneer is een artiest. Daarom begrijpen ze hem ook in de States. Zijn al jarenlang met geen stok aan de westerse dance te krijgen. Snappen ze niet, Amerikanen. Je kunt er niet bij bbq-en. Tiësto begrijpen ze wel, want Tiësto is Circus Renz met een beat er onder. Vermaak! Merchandise. Nu! De Tiësto-Longsleeve, hij is er weer. Blijf op de hoogte met Tiësto-sms-jes. Tiësto is het omgekeerde van underground. Zo bovengronds en banaal dat je er misselijk van wordt.

Dieptepunt tot nu toe was zijn show in het Gelredome. Dertienjarigen werden door hun ouders naar het stadion gebracht voor een avondje fijne dance door de ideale schoonzoon. Tiësto had bedacht dat hij zijn publiek al draaiend meenam op een wereldreis. Tribalplaatje op en dan hopla, zestien woest op een geitenvel beukende negermensen op het podium. Je moet er maar opkomen.

Een stuitende vertoning. Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Geef mij maar die DJ in de kelder. Geef mij maar Dizzee Rascal die net de plaat van de eeuw heeft gemaakt en geef mij maar de beats van Peaches. Zou Tiësto snel eens moeten doen, het advies van Peaches opvolgen: Fuck the pain away. Is goed voor die jongen

www.nicodijkshoorn.com

Sorry voor de -tjes... maar ik vond hem wel grappig!
Ik ben trouwens helemaal niet into trance, dus het zal me een worst wezen wat Nico van Tiësto vindt, maar hij schrijft het wél leuk!

[Dit bericht is gewijzigd door Hik op 09-09-2003 22:59]

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_13060764
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

En dan beweert de goede man verstand te hebben van muziek

heeft hij ook
geen gezeik
pi_13060777
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:56 schreef HighLander het volgende:

[..]

geeft niet, Nico ook niet.
Niet begrijpen is een ding, beetje zitten janken iets anders.

Volgens mij mag je Dijkshoorn gewoon niet, een house type ben je iig niet.
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:00:38 #30
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13060824
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 22:58 schreef Hik het volgende:
Dan toch maar effe het hele verhaaltje?
[..]

www.nicodijkshoorn.com

Sorry voor de -tjes... maar ik vond hem wel grappig!
Ik ben trouwens helemaal niet into trance, dus het zal me een worst wezen wat Nico van Tiësto vindt, maar hij schrijft het wél leuk!

Geeft nix, maar die postte ik 10 minuten geleden ook al

Verder heb je wel gelijk met die smilies, ik vind het alleen van triestheid... De goede man heeft duidelijk geen benul van waar die het over heeft...

Zou hetzelfde zijn als dat ik ineens Metal zou gaan afkraken oid...

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13060883
Geeft wel aan hoe klein het budget is van Veronica dat ze dit soort lui aannemen, mensen die zelfs maar een beetje verstand van muziek hebben zijn al te duur voor hun.
[b]9/11/2001[/b][br][url=http://www.cooperativeresearch.org/timeline/]9/11 Timeline[/url][br][url=http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/]9/11 Memorial[/url]
pi_13060941
Zal ik dan maar ffe het ouwe spreekwoord in de ring gooien!!

Hoge bomen vangen veel wind......

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_13060943
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zou hetzelfde zijn als dat ik ineens Metal zou gaan afkraken oid...

Nee, het zou hetzelfde zijn als je Bon Jovi gaat afkraken als je het over Metal hebt.
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:05:19 #34
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13060977
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:04 schreef gelly het volgende:

[..]

Nee, het zou hetzelfde zijn als je Bon Jovi gaat afkraken als je het over Metal hebt.

Nee, want Tiesto IS trance. Of bedoel je dat niet zo
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_13060992
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:02 schreef Twilight_ het volgende:
Geeft wel aan hoe klein het budget is van Veronica dat ze dit soort lui aannemen, mensen die zelfs maar een beetje verstand van muziek hebben zijn al te duur voor hun.
Nou, leg eens uit dan.. waarom is Tiesto God?
pi_13061020
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, want Tiesto IS trance. Of bedoel je dat niet zo

Tiesto is geen trance, Dijkshoorn verwoordt dat heel goed.
pi_13061033
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:05 schreef Elevation het volgende:

[..]

Waar heb ik dat gezegt?
[b]9/11/2001[/b][br][url=http://www.cooperativeresearch.org/timeline/]9/11 Timeline[/url][br][url=http://www.cnn.com/SPECIALS/2001/memorial/]9/11 Memorial[/url]
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:07:24 #38
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13061035
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:05 schreef Elevation het volgende:

[..]

Hij draait gewoon geweldig, Innercity 99, Innercity 2002, Impulz Outdoor 2002. Zijn cd mixes zijn brilliant (ik noem een In Search of Sunrise en Nyana). En ook zijn eigen producties zijn goed. Flight 643, supersimpel, maar een geheide gangmaker, Close to You, super mooi, Suburban Train, lekker

Genoeg redenen?

pi_13061053
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

Genoeg redenen?

goden zijn niet arrogant
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:09:00 #40
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13061076
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:07 schreef Vision het volgende:

[..]

goden zijn niet arrogant

Wel, maar dat is meer voor WFL...

En Tiesto is niet arrogant... Hij stond bekant te janken op het podium bij TiC. Tis een held

pi_13061100
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:07 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij draait gewoon geweldig, Innercity 99, Innercity 2002, Impulz Outdoor 2002. Zijn cd mixes zijn brilliant (ik noem een In Search of Sunrise en Nyana). En ook zijn eigen producties zijn goed. Flight 643, supersimpel, maar een geheide gangmaker, Close to You, super mooi, Suburban Train, lekker

Genoeg redenen?

Hmja, en iemand die het daar niet mee eens is is een domme lul zonder verstand van muziek? 't zal wel.

Als je verschillende dance fora leest zijn flink wat mensen behoorlijk op hun pik getrapt.

pi_13061120
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wel, maar dat is meer voor WFL...

En Tiesto is niet arrogant... Hij stond bekant te janken op het podium bij TiC. Tis een held

triesto is zeker wel arrogant.

't liefst zie ik 'm morgen nog geschept worden door de intercity den haag - eindhoven.

... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:11:15 #43
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13061134
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:07 schreef Vision het volgende:

[..]

goden zijn niet arrogant

Je kunt veel over hem zeggen, maar Tiesto is niet arrogant.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:11:34 #44
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_13061149
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Geeft nix, maar die postte ik 10 minuten geleden ook al

Oeps

Maar het blijft lekker wél een leuk stukje!

Overigens ook een beetje suf om het te gaan beoordelen of het gaat om een muziekcriticus. Natuurlijk is Dijkshoorn dat niet, hij schrijft gewoon grappige collumns over een veelheod aan onderwerpen, deze keer toevallig Tiësto. En dan kun je hem leuk vinden of niet, of Tiësto geweldig of niet, maar het commentaar "hij heeft geen verstand van muziek" snijdt geen hout... Dat heb ik ook niet, en ik schrijf ook leuk

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_13061154
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hij stond bekant te janken op het podium bij TiC. Tis een held

Ik zou ook staan janken om zoveel debielen die geld betalen voor zo'n enorm knullig optreden. "Tiësto in Concert", da's hetzelfde als "Milli Vanilli Live".
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:11:51 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13061159
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:09 schreef Elevation het volgende:

[..]

Hmja, en iemand die het daar niet mee eens is is een domme lul zonder verstand van muziek? 't zal wel.

Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je moet geen rare dingen roepen als "Disney House" of weet ik wat... Ook is hij duidelijk NIET bij TiC geweest bljkt uit zijn verhaal, en heeft hij het over radio DJ's ... Een DJ die optreedt praat nl niet door zijn set heen
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:13:27 #47
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_13061198
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:11 schreef gelly het volgende:

[..]

"Milli Vanilli Live".

Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:14:46 #48
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13061237
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:11 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik zou ook staan janken om zoveel debielen die geld betalen voor zo'n enorm knullig optreden. "Tiësto in Concert", da's hetzelfde als "Milli Vanilli Live".

Het was geen concert nee, maar wel een legendarische set.

pi_13061243
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:11 schreef static het volgende:

Je kunt veel over hem zeggen, maar Tiesto is niet arrogant.

ik vind 't behoorlijk arrogant als je beweert dat een stijl toevallig de stijl die hij voor zijn trance avontuur draaide onvolwassen en voor kleuters is.

Vooral als je bekijkt dat hij in die stijl een waardeloze dj was en al helemaal als je bekijkt dat hij op TiC voor 13 jarigen draaide....

pi_13061247
Tiësto is een lieverd, Ferry is echter nog liever.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')