quote:Mijn buik was, vanaf onder mijn navel tot ongeveer mijn borstbeen, flink bollend... een beetje een zwangere buik maar dan zeg maar meer uitgestrekt naar boven... Het is heel geleidelijk gegaan maar op het laatst begon het echt op te vallen...
Op dinsdag 9 september 2003 20:31 schreef Manono het volgende:[..]
He?? Hoe kan dat? Kun je dat uitleggen? Zat er dan ineens een enorme bult op je onderbuik ofzo?
Manono weet niet echt veel van cystes
quote:Nope, helemaal niets!! Als ik pijn had gehad was ik wel eerder naar de huisarts gegaan...
Op dinsdag 9 september 2003 20:37 schreef Manono het volgende:
Tjeee... Maar je had helemaal geen pijn of raar gevoel oid?
Naast mij in het ziekenhuis lag een meisje met een cyste van 5 centimeter doorsnee en die verging van de buikpijn. Raar he?
quote:Tis maar naar hoe hij volgens mij tegen bepaalde organen zit te drukken
Op dinsdag 9 september 2003 20:39 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Nope, helemaal niets!! Als ik pijn had gehad was ik wel eerder naar de huisarts gegaan...
Naast mij in het ziekenhuis lag een meisje met een cyste van 5 centimeter doorsnee en die verging van de buikpijn. Raar he?
quote:Ja is waar, maar op de echo was te zien dat ie bv. mijn nieren helemaal naar de zijkant had geduwd. ik vind het dus nog steeds raar dat ik geen pijn had...
Op dinsdag 9 september 2003 20:40 schreef TiepJoop het volgende:[..]
Tis maar naar hoe hij volgens mij tegen bepaalde organen zit te drukken
Ik heb ooit een cyste gehad in mijn kaak maar dat is natuurlijk heel wat anders (en kleiner) dan hetgeen jou overkomen is! ![]()
Heel veel beterschap en maar even rustig aandoen hé?
succes met je herstel dan maar, tjonge 9 liter! jeetje vreemd dat je daar geen last van had, maarja..
quote:kan er niks over vinden op internet. Iemand wel? anders lijkt het me een broodje aap verhaal.
Op dinsdag 9 september 2003 20:13 schreef Grayburn het volgende:
Ik zag laatst iets over een cyste van over de 100kg. En omdat in een cyste random cellen groeien zat er zelfs haar en tanden in. Weet niet meer waar precies.
quote:Aaaa jo maaket uit
Op woensdag 10 september 2003 00:31 schreef athlonkmf het volgende:
kan er niks over vinden op internet. Iemand wel?
ik heb er eens een in mijn lip gehad, 1 microliter ofzo
quote:Een bollend buikje is liev
Op dinsdag 9 september 2003 20:35 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Mijn buik was, vanaf onder mijn navel tot ongeveer mijn borstbeen, flink bollend... een beetje een zwangere buik maar dan zeg maar meer uitgestrekt naar boven... Het is heel geleidelijk gegaan maar op het laatst begon het echt op te vallen...
Ik dacht trouwens altijd dat een cyste vast vanbinnen was, itt een abses. De ontdekking dat ie vol met prut kan zitten werd me net tijdens het eten van m'n boterham iets te veel.......die heb ik maar even weggelegd
quote:Haha sorry!!
Op woensdag 10 september 2003 09:16 schreef Strong_Bad het volgende:[..]
Een bollend buikje is liev
Ik dacht trouwens altijd dat een cyste vast vanbinnen was, itt een abses. De ontdekking dat ie vol met prut kan zitten werd me net tijdens het eten van m'n boterham iets te veel.......die heb ik maar even weggelegd
quote:idd, hoe komen die daar?
Op woensdag 10 september 2003 11:31 schreef Moonah het volgende:
Oh, en trouwens, tanden en botten![]()
Beterschap!
quote:In een cyste kan elke cel meerdere dingen aannemen, dus ook een haarzakje oid kan daarin groeien! 100kg is volgens mij nieteens de grootste ooit, op tv zag ik laatst een reportage van een vrouw die had er ook 1 en die was al meerdere jaren het huis niet meer uit gekomen omdat ze niet meer kon lopen door het gewicht van de cyste!
Op woensdag 10 september 2003 20:49 schreef Aernoud het volgende:[..]
idd, hoe komen die daar?
Beterschap!
Bij mij zat er alleen maar pus in..
en ik hield hem redelijk klein door het bij de huisarts door te snijden.. zodat de prut eruit kon..
Maar moest wel door de chirurg weg gehaald worden...
Ontstaat een cyste net als kanker tumoren? verkeerde celdeling ?
Jemig.. echt vreemd dat je een gezwel kan hebben zo groot...
quote:Same toughts!
Op zaterdag 13 september 2003 19:40 schreef DuchessX het volgende:
OMG!
*ril*
Veel Beterschap!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |