Ik weet dat wanneer hij zoet spul eet (ananassap e.d.) dat het minder bitter wordt. Maar nu wil hij dat niet drinken. Toch wil ik hem graag dat plezier doen. Wat is de ervaring van de dames hier (en ook heren) bij welk snoep of iets dergelijks je het zelfde effect creeert?
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 09-09-2003 19:29]
quote:Yep, voor wat, hoort wat!!!
Op dinsdag 9 september 2003 17:00 schreef Tiezzz het volgende:
zeg gewoon dat als hij niet drinkt, jij niet slikt..
quote:Inderdation. Voor wat hoort wat! Als hij graag in jouw mond wil klaarkomen en jij de smaak van zijn sperma wilt verdoezelen met zoete drankjes vind ik dat hij daar wel gehoor aan mag geven.
Op dinsdag 9 september 2003 17:00 schreef Tiezzz het volgende:
zeg gewoon dat als hij niet drinkt, jij niet slikt..
en dat lijkt me niet erg fijn enzo.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:03 schreef hallo_mensen het volgende:
ik moet spontaan ergens aan denken hint
quote:Eens, niet doen omdat hij het wil! doen omdat jij het wilt.
Op dinsdag 9 september 2003 17:03 schreef Tiezzz het volgende:
want nu lijkt het idd meer of je het met gedeelde tegenzin doet..en dat lijkt me niet erg fijn enzo.
P.s. Ik drink heel veel ananassap hoor
quote:50/50 >> snowball ??
Op dinsdag 9 september 2003 17:01 schreef Conflict het volgende:
Gewoon uitspuugen joh, laat die gast zijn eigen sperma maar eens proeven
Hij doet het dus alleen maar om zichzelf te plezieren en wat jij ervan vindt boeit hem niks, als ie maar gepijpt wordt
Misschien maakt het hem dan ook niet eens uit door wie (dus of door jou of door een andere meid). Pas op met zulke 'lieve' jongens
quote:Ik doe het niet met tegenzin, maar vindt het prettiger als die smaak iets minder bitter is. Het is ook weer niet zo dat ik er compleet van over mijn nek ga ofzo. Ik wil gewoon dat het net dat beetje meer aantrekkelijk wordt voor mij .
Op dinsdag 9 september 2003 17:03 schreef Tiezzz het volgende:
want nu lijkt het idd meer of je het met gedeelde tegenzin doet..en dat lijkt me niet erg fijn enzo.
Helpt het bijvoorbeeld als hij een zak wijngums naar binnen werkt?
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:05 schreef WebVoice het volgende:
Hij doet het dus alleen maar om zichzelf te plezieren en wat jij ervan vindt boeit hem niks, als ie maar gepijpt wordtMisschien maakt het hem dan ook niet eens uit door wie (dus of door jou of door een andere meid). Pas op met zulke 'lieve' jongens
quote:Dan moet je gewoon niet doorslikken als hij niet een beetje je tegemoet wilt komen.
Op dinsdag 9 september 2003 17:06 schreef Lady_in_red het volgende:
Ik doe het niet met tegenzin, maar vindt het prettiger als die smaak iets minder bitter is. Het is ook weer niet zo dat ik er compleet van over mijn nek ga ofzo. Ik wil gewoon dat het net dat beetje meer aantrekkelijk wordt voor mij .
maar ff serieus ik zou het je niet durven zeggen zal me vriendin es vragen of die wat weet :-)
quote:Dat eet ik ook heel veel!!!!!!
Op dinsdag 9 september 2003 17:07 schreef freaky-me het volgende:
komkommer is het heilige woord... tis wel geen snoep maar ja...
quote:Al eens gedacht aan Eristof of WKD? Is erg zoet en bevat ook nog eens alcohol; lekker zoet en misschien raak je ook nog wel aangeschoten van zijn zaad.
Op dinsdag 9 september 2003 17:06 schreef Lady_in_red het volgende:[..]
(...)
Helpt het bijvoorbeeld als hij een zak wijngums naar binnen werkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |