abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16425230
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 09:47 schreef HalfCrazy het volgende:

[..]

als je goed oplet zeg je tog echt dat er moet worden ingegrepen op de "zwarte" muziek op tv...en je wou zeggen dat dat geen rascistische opmerking is?? voor my wel hoor maar zo te lezen is de rest hier ook PRO BLANK en zwart?wie is er zwart?Noem je alicia keys zwart?noem je 2pac zwart? weet je wat pas zwart is?ZWART..snappie..vast niet..en ik noem de mensen niet bij hun kleur en deel de muziek niet in naar kleur

Het gaat er dus om dat 3/4 van de muziek die je op de radio hoort/op tv ziet RnB/hiphop/rap/whatever is, en dat is een beetje erg veel. En daarbij komt dan dat je Sean Paul veel te vaak ziet (met z'n irritante stem (mijn mening)).
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:36:06 #77
81022 HalfCrazy
GEWOON IK HOOR!
pi_16426040
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:12 schreef CasB het volgende:

[..]

Het gaat er dus om dat 3/4 van de muziek die je op de radio hoort/op tv ziet RnB/hiphop/rap/whatever is, en dat is een beetje erg veel. En daarbij komt dan dat je Sean Paul veel te vaak ziet (met z'n irritante stem (mijn mening)).

tuurlijk en ik respecteer je mening ook dat je er niet van houd maar je opmerking dat er moet ingegrepen worden aan de naar jouw mening teveel "zwarte" muziek klinkt voor mij gewoon rascistisch.
YoUR BuLLsh!t's iNsiGniFicaNt aNd iT dOnt heLp 2 Pay mY reNt, iTs PuRe NeGaTiviTy tHat yOu iMpOse On Me..
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:36:36 #78
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_16426053
Sean de Paul

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  woensdag 21 januari 2004 @ 03:11:22 #79
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_16448346
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 09:47 schreef HalfCrazy het volgende:

[..]

als je goed oplet zeg je tog echt dat er moet worden ingegrepen op de "zwarte" muziek op tv...en je wou zeggen dat dat geen rascistische opmerking is?? voor my wel hoor maar zo te lezen is de rest hier ook PRO BLANK en zwart?wie is er zwart?Noem je alicia keys zwart?noem je 2pac zwart? weet je wat pas zwart is?ZWART..snappie..vast niet..en ik noem de mensen niet bij hun kleur en deel de muziek niet in naar kleur

zucht....

JUIST die regel waar je nu over zit te flippen moest je met een korrel zout nemen

en als je het graag wil weten, tupac noem ik zwart, en alicia keys ook.....kan er ook bruin van maken als jij dat wil maar wat maakt het ook uit.......dat jij dat als negatief opvat ligt aan jou

maargoed.....laten we hierover ophouden oke

Nobody fucks with The Jesus
  woensdag 21 januari 2004 @ 09:42:26 #80
81022 HalfCrazy
GEWOON IK HOOR!
pi_16450405
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 03:11 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

zucht....

JUIST die regel waar je nu over zit te flippen moest je met een korrel zout nemen

en als je het graag wil weten, tupac noem ik zwart, en alicia keys ook.....kan er ook bruin van maken als jij dat wil maar wat maakt het ook uit.......dat jij dat als negatief opvat ligt aan jou

maargoed.....laten we hierover ophouden oke

YoUR BuLLsh!t's iNsiGniFicaNt aNd iT dOnt heLp 2 Pay mY reNt, iTs PuRe NeGaTiviTy tHat yOu iMpOse On Me..
  donderdag 5 februari 2004 @ 20:10:56 #81
52063 hooiberg
okeej, fotos binnekort op site
pi_16922591
Ik vind het wel relax wat hij maakt hoor
en nee, ben geen breezar nicht enzo.. das bullshit tegenwoordig die mensen zijn " "

Maar affijn, je kan niet horen wat hij zegt, nou-en, net of je klassieke muziek wel kunt horen wat ze allemaal zingen.. Ik vind het mooi klinken, klaar

Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
pi_16922662
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:36 schreef Kwark het volgende:
Sean de Paul

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_16922679
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:24 schreef urge2kill het volgende:
Ik wordt niet goed van die Jean Paul.... Die gozer brabbelt volgens mij maar wat en is er iemand die het verstaat??? Volgens mij niet! Triest dat die muziek dan zo populair is terwijl er toch veel betere muziekanten en zangers zijn die echt zingen en muziek maken in plaats van die slappe oegoeboegoe inhoudsloze rotzooi van Jean Paul...
ik haat die gast!
pi_16922888
shan de pallll

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')