quote:Jus gimme the light and pass the jo pass another bottle of moe.
Op dinsdag 9 september 2003 14:30 schreef G-Eye-S het volgende:[..]
Nee hoor..bekijk de songtekst maar eens!
Niks mis mee, zit wat slang tussenzitten maargoed.
Hij komt uit Jamaica dus hij zingt patois. Dat jij die taal niet kent betekent niet dat het voor iedereen onverstaanbaar is. Niet dat zn teksten ergens over gaan of zo, dus in wezen maakt het niet zoveel uit dat je het niet verstaat...
Aaaaaaanywayz het is gewoon een vorm van muziek, dat hele dancehall gebeuren, ik vind het wel geinig dat het opeens zo commercieel wordt.. accepteer het nou maar.
quote:Yeah right
Op dinsdag 9 september 2003 14:34 schreef jurn het volgende:[..]
dat denkt je zusje vast ook als jij weer k3 begint te draaien
quote:Zoals ik al zei: kortzichtig
Op dinsdag 9 september 2003 14:37 schreef urge2kill het volgende:
Ohh Het is dus Jamaicaans.... nog echt een taal ook. Sta ik ff van te kijken...........
En dat gezeik over breezers is nou ook wel weer beetje leuk geweest hoor... lekker uitgekakt.
quote:kneus
Op dinsdag 9 september 2003 14:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja idd, maarja de breezah generatie vind gewoon alles stoer he :/
quote:Goh en jij wilt dancehall veroordelen tot breezah(of whatever)generatie terwijl je niet eens weet dat ze in jamaica ook een taal spreken
Op dinsdag 9 september 2003 14:37 schreef urge2kill het volgende:
Ohh Het is dus Jamaicaans.... nog echt een taal ook. Sta ik ff van te kijken...........
en zeker ook nooit gehoord van smaakverschil?
Rat
quote:geef mij het licht?
Op dinsdag 9 september 2003 14:27 schreef G-Eye-S het volgende:
Helemaal mee eens!!! "Just give me the light and pass the dro! Buss anotha bokkle a moe" Wat betekent het..?
quote:* hooiberg is het daar mee eens
Op dinsdag 9 september 2003 14:31 schreef H3nk0wZ het volgende:
Sean Paulmaakt vind ik best koele muziek, gewoon relax
Wat betekent in godsnaam: "Atta atta jah" ? Het meeste van die tekstje kan nog wel iets maken. maar dat
owjah...Atta atta jah>>> Hotter hotter yeah. We steppin' up hotter this year
[Dit bericht is gewijzigd door Rossi_chicky46 op 31-12-2003 15:55]
Ongetalenteerde zanger + geen boodschap + geile wijven in videoclip = Wereldsucces
quote:Ik denk niet dat als je van die wijven dr in klapt dat zn muziek dan om te luiisteren ook gelijk beter is
Op woensdag 31 december 2003 16:09 schreef Fixers het volgende:
Mijn verklaring voor het succes van iedere populaire hip-hop fopneger:Ongetalenteerde zanger + geen boodschap + geile wijven in videoclip = Wereldsucces
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:54 schreef Psych het volgende:
Hij sucks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |