quote:Laat maar, ik snap het al...
Op maandag 8 september 2003 18:13 schreef superhombre het volgende:
Kennen jullie de extreem rechtse kkk zanger johnny horton
leuke en grappige liedjes
.
quote:Sorry, maar wat is de "breezah" generatie?
Op dinsdag 9 september 2003 14:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
ja idd, maarja de breezah generatie vind gewoon alles stoer he :/
quote:Dat je oren een beetje de hort op zijn
Op dinsdag 9 september 2003 14:27 schreef G-Eye-S het volgende:
Helemaal mee eens!!! "Just give me the light and pass the dro! Buss anotha bokkle a moe" Wat betekent het..?
[Dit bericht is gewijzigd door Grayburn op 09-09-2003 14:29]
quote:Keep on dreaming..
Op dinsdag 9 september 2003 14:28 schreef Reco het volgende:
net iets anders dan dat 13 in een dozijn meuk wat je alsmaar op tv, radio hoort.
quote:Nee hoor..bekijk de songtekst maar eens!
Op dinsdag 9 september 2003 14:29 schreef Grayburn het volgende:[..]
Dat je oren een beetje de hort op zijn
.
quote:Jij lijkt me nou ook typisch zo'n ventje die naar deze "artiest" luistert...
[Dit bericht is gewijzigd door H3nk0wZ op 09-09-2003 14:32]
Ik moet wel radio luisteren omdat het gros waar ik werk daar schijnbaar behoefte aan heeft. Ik kan niet in mijn eentje beslissen wat er gedraaid wordt. En als je vriendin die rotzooi nog leuk vind ben je mooi klaar....
quote:ik versta Sigur ros ook niet... maar dat maakt het nog niet slecht...
Op dinsdag 9 september 2003 14:24 schreef urge2kill het volgende:
Die gozer brabbelt volgens mij maar wat en is er iemand die het verstaat??? Volgens mij niet!
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:32 schreef urge2kill het volgende:
"je hoeft geen radio te kijken of tv te luisteren hooor..."Ik moet wel radio luisteren omdat het gros waar ik werk daar schijnbaar behoefte aan heeft. Ik kan niet in mijn eentje beslissen wat er gedraaid wordt. En als je vriendin die rotzooi nog leuk vind ben je mooi klaar....
quote:dat denkt je zusje vast ook als jij weer k3 begint te draaien
Op dinsdag 9 september 2003 14:33 schreef Me_and_my_Girl het volgende:
Helemaal mee eens. Mn zusje draait helemaal haast niks anders... Echt niet om aan te horen... Ze hadden de muren echt wat beter moeten isoleren
quote:
Dutty Yeah
Expensive mi feeling
Dun know di girls dem look so appealing
Sean Paul mi deh yah and mi willin yuh know
Yeah, a so we do
Dutty Cup Crew, stick to di gyal dem like glue
And yuh dun know, all shotta all di gal dem
Dutty Yeah, Yo...Woman yuh look so appealin
What di dealin?
I-an-I got to get yuh dis evening
Woman yuh really wah fi get in di vibe
Wah yuh bring mek mi well want di luvin, me sing..Mi sing, Woman in di world dem a get hot ya mi friend
Di hot stepper trend, yuh can't flop dem
Mek di man dem got hot underneath dem sweater ina dance
So we haffi tell dem
Mi just love how di gyal dem walk pon di street
Mi nuh know how two man fi fi tun backway dweet
Any how, gal wi fi follow yuh nuh see it
Sean Paul a tell dem and again wi repeat
quote:Ruik ik daar breezers?
tiz link soaiigheidt alom kendet jah kweetn ff nie wa ghedan, over e twintightal minutjuz bennek noa lisa vo oez padt te vervolghen richting roeselare
mja kweenie wa daw doa ghan doene moja tiz kermessuh duz ghan we oez doa wel twoazn upsmitn wok zeker
jeja den tijzzz iz nui up reize nji, ghe magh ol ki na zinne site ghan wok moja nie dat ulder intreseert
en vanavondt na et tentje te debbez meme ghan sloapn en lin gha da wok zun eh moja are meme gha nie vele moen sloapn ze hehe tgha ngh bere zun da
euhmz ton morn na geleikuh ghan sloapn en fanny gha da wok zun wok in e tentje jihaaaa
enneuh dundrdagh zal fienemien komn na mij en we ghan tan na hofconcertiez in wevelghem en tjeu en jol ghan da zun duzjah tzal wel stikskuh toffer zun of velede ki hopek
quote:Jus gimme the light and pass the jo pass another bottle of moe.
Op dinsdag 9 september 2003 14:30 schreef G-Eye-S het volgende:[..]
Nee hoor..bekijk de songtekst maar eens!
Niks mis mee, zit wat slang tussenzitten maargoed.
Hij komt uit Jamaica dus hij zingt patois. Dat jij die taal niet kent betekent niet dat het voor iedereen onverstaanbaar is. Niet dat zn teksten ergens over gaan of zo, dus in wezen maakt het niet zoveel uit dat je het niet verstaat...
Aaaaaaanywayz het is gewoon een vorm van muziek, dat hele dancehall gebeuren, ik vind het wel geinig dat het opeens zo commercieel wordt.. accepteer het nou maar.
quote:Yeah right
Op dinsdag 9 september 2003 14:34 schreef jurn het volgende:[..]
dat denkt je zusje vast ook als jij weer k3 begint te draaien
quote:Zoals ik al zei: kortzichtig
Op dinsdag 9 september 2003 14:37 schreef urge2kill het volgende:
Ohh Het is dus Jamaicaans.... nog echt een taal ook. Sta ik ff van te kijken...........
En dat gezeik over breezers is nou ook wel weer beetje leuk geweest hoor... lekker uitgekakt.
quote:kneus
quote:Goh en jij wilt dancehall veroordelen tot breezah(of whatever)generatie terwijl je niet eens weet dat ze in jamaica ook een taal spreken
Op dinsdag 9 september 2003 14:37 schreef urge2kill het volgende:
Ohh Het is dus Jamaicaans.... nog echt een taal ook. Sta ik ff van te kijken...........
en zeker ook nooit gehoord van smaakverschil?
Rat
quote:geef mij het licht?
Op dinsdag 9 september 2003 14:27 schreef G-Eye-S het volgende:
Helemaal mee eens!!! "Just give me the light and pass the dro! Buss anotha bokkle a moe" Wat betekent het..?
quote:* hooiberg is het daar mee eens
Op dinsdag 9 september 2003 14:31 schreef H3nk0wZ het volgende:
Sean Paulmaakt vind ik best koele muziek, gewoon relax
Wat betekent in godsnaam: "Atta atta jah" ? Het meeste van die tekstje kan nog wel iets maken. maar dat
owjah...Atta atta jah>>> Hotter hotter yeah. We steppin' up hotter this year
[Dit bericht is gewijzigd door Rossi_chicky46 op 31-12-2003 15:55]
Ongetalenteerde zanger + geen boodschap + geile wijven in videoclip = Wereldsucces
quote:Ik denk niet dat als je van die wijven dr in klapt dat zn muziek dan om te luiisteren ook gelijk beter is
Op woensdag 31 december 2003 16:09 schreef Fixers het volgende:
Mijn verklaring voor het succes van iedere populaire hip-hop fopneger:Ongetalenteerde zanger + geen boodschap + geile wijven in videoclip = Wereldsucces
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 11:54 schreef Psych het volgende:
Hij sucks
Die l*l noemde zn muziek laatst in een interview Reggea
het lef alleen al....
pop / R&B (of iig, wat ze tegenwoordig R&B noemen, oftewel ook gewoon pop, maar dan gemaakt door iemand met een getint huidje)
enne als je um toch naar de ruimte douwt doe hem dam naar Mars... voor wetenschappelijk onderzoek enzo..
(Dan hebben we er misschien nog iets aan...
quote:IEDERE POPULAIRE HIPHOP FOPNEGER??!!!
Op woensdag 31 december 2003 16:09 schreef Fixers het volgende:
Mijn verklaring voor het succes van iedere populaire hip-hop fopneger:Ongetalenteerde zanger + geen boodschap + geile wijven in videoclip = Wereldsucces
Just Gimme the Light (My ass!!!!!!)
quote:Maar al die fopnegers zingen over 'the hood'
Op maandag 19 januari 2004 15:25 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
IEDERE POPULAIRE HIPHOP FOPNEGER??!!!
als jy iets niet goed vind betekent het niet meteen dat ie ongetalenteerd is
en dat je het niet kan verstaan DUH als je niet de moeite neemt er goed naar te luisteren plus hij is jamicaans dus praat ie met een accent plus jamaicaans etussen door.... pppffff wat ben jy een FRANS BAUER hollandse troep trance en dat soort shit- fan zeker
![]()
![]()
!!!! FOPKAASKOP
quote:Sean paul is geen rapper
Op maandag 19 januari 2004 15:43 schreef CasB het volgende:[..]
Maar al die fopnegers zingen over 'the hood'
terwijl ze met hun luie reet in Beverly hills zitten met een k-groot huis, 5 auto's zwembad, etc. Ja hoor, zing maar over hoe zwaar je het hebt (gehad).
En bleren ze daar niet over, dan is het wel over de volgende vrouw die ze ff flink zullen nuecken onder het motto "sweet love"
En dan met 10 half naakte vrouwen in de clip zodat het ook niet doet suggereren dat het h**ren zijn en ze het sletten aanmoedigen
![]()
quote:presies ze zingen over hoe moeilijkk de vorige generaties het van hun hebben gehad en er blijven veel die het nog steeds fockop hebben en muziek is een manier van uiten dus zingen ze daar over..en bullshit dat ze op hun luie reet zitten want dan zitten ALLE artiesten op hun luie reet man
Op maandag 19 januari 2004 15:43 schreef CasB het volgende:[..]
Maar al die fopnegers zingen over 'the hood'
terwijl ze met hun luie reet in Beverly hills zitten met een k-groot huis, 5 auto's zwembad, etc. Ja hoor, zing maar over hoe zwaar je het hebt (gehad).
En bleren ze daar niet over, dan is het wel over de volgende vrouw die ze ff flink zullen nuecken onder het motto "sweet love"
En dan met 10 half naakte vrouwen in de clip zodat het ook niet doet suggereren dat het h**ren zijn en ze het sletten aanmoedigen
![]()
quote:dit bedoel ik dan he
Op dinsdag 9 september 2003 14:34 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Ik zou zeggen, zoek de verschillen:
[..]
[..]Ruik ik daar breezers?
.
quote:En jij moet eens behoorlijk nederlands leren typen, jy = jij .
Op dinsdag 20 januari 2004 02:15 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
presies ze zingen over hoe moeilijkk de vorige generaties het van hun hebben gehad en er blijven veel die het nog steeds fockop hebben en muziek is een manier van uiten dus zingen ze daar over..en bullshit dat ze op hun luie reet zitten want dan zitten ALLE artiesten op hun luie reet man
en voor wat noem je het FOPNEGERS als ik vragen mag?!?!
PLUS niet alle rappers zingen alleen over vrouwen maar wat weet jy daar nou van jy hoort alleen al het commerciele dus praat niet voordat je weet waarover je het heb man
quote:en JY hoeft niet te praten het is maar een forum JA dus CHATTAAL
Op dinsdag 20 januari 2004 02:29 schreef snakelady het volgende:[..]
En jij moet eens behoorlijk nederlands leren typen, jy = jij .
quote:Dit is een algemeen forum , geen chat
Op dinsdag 20 januari 2004 02:32 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
en JY hoeft niet te praten het is maar een forum JA dus CHATTAAL
quote:zei ik dan dat het een chat was?
Op dinsdag 20 januari 2004 02:43 schreef snakelady het volgende:[..]
Dit is een algemeen forum , geen chat
quote:als hij niet rapt...wat doet hij dan? Zingen kan ik het niet noemen
Op maandag 19 januari 2004 15:48 schreef Steve-O het volgende:[..]
Sean paul is geen rapper
Dus weet niet wat je nu offtopic loopt te blaten
quote:'t is dat je sig in BrEeZaH is geschreven anders had ik er nog serieus op geantwoord ook
Op dinsdag 20 januari 2004 02:15 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
presies ze zingen over hoe moeilijkk de vorige generaties het van hun hebben gehad en er blijven veel die het nog steeds fockop hebben en muziek is een manier van uiten dus zingen ze daar over..en bullshit dat ze op hun luie reet zitten want dan zitten ALLE artiesten op hun luie reet man
en voor wat noem je het FOPNEGERS als ik vragen mag?!?!
PLUS niet alle rappers zingen alleen over vrouwen maar wat weet jy daar nou van jy hoort alleen al het commerciele dus praat niet voordat je weet waarover je het heb man
quote:Nee, je zij dat het chattaal was, dus taal voor op de chat.
Op dinsdag 20 januari 2004 02:45 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
zei ik dan dat het een chat was?
quote:grunten?
Op dinsdag 20 januari 2004 03:24 schreef CasB het volgende:[..]
als hij niet rapt...wat doet hij dan? Zingen kan ik het niet noemen
quote:nee we kunnen ook allemaal onze ogen en oren sluiten en in een hoekje gaan huilen
Op dinsdag 9 september 2003 14:28 schreef BDisOKE het volgende:
je hoeft geen radio te kijken of tv te luisteren hooor...
want ik hoef de tv maar aan te zetten of er is een sean paul of insert any neger op
erg vervelend dat er gewoon niks anders meer te zien is, en als we het maar negeren wordt het alleen maar meer!
we moeten ingrijpen tegen de zwarten muziek op tv!!!1
quote:PARDON????????:(
Op dinsdag 20 januari 2004 08:39 schreef Bolderbast het volgende:[..]
nee we kunnen ook allemaal onze ogen en oren sluiten en in een hoekje gaan huilen
want ik hoef de tv maar aan te zetten of er is een sean paul of insert any neger op
erg vervelend dat er gewoon niks anders meer te zien is, en als we het maar negeren wordt het alleen maar meer!we moeten ingrijpen tegen de zwarten muziek op tv!!!1
quote:BrEeZaH?? wtf is dat?? ANYWAY je heb gewoon nix nuttigs meer te zeggen dus daarom
Op dinsdag 20 januari 2004 03:25 schreef CasB het volgende:[..]
't is dat je sig in BrEeZaH is geschreven anders had ik er nog serieus op geantwoord ook
quote:ten eerste, wie verstaat hem nou niet??? als je met een btje intresse luisterd versta je hem gewoon (de meeste woorden dan)
Ik wordt niet goed van die Jean Paul.... Die gozer brabbelt volgens mij maar wat en is er iemand die het verstaat??? Volgens mij niet! Triest dat die muziek dan zo populair is terwijl er toch veel betere muziekanten en zangers zijn die echt zingen en muziek maken in plaats van die slappe oegoeboegoe inhoudsloze rotzooi van Jean Paul...
en die muziek van hem heeft heerlijke ritme.. en zijn flow is goed....
omdat het niet jou muziek is hoef je et niet meteen zo af te kraken hoor je bent gewoon een "hater"
quote:ojee ik plaatste het woord 'zwart' en dat mag natuurlijk niet want dan zijn we een racist
Op dinsdag 20 januari 2004 09:24 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
PARDON????????:(
ingrijpen tegen de zwarten muziek?????? HOE BEDOEL JE ?????? vieze K*T rascist!!!!!!!!!!
beter grijpen we in op de RASCISTEN in dit land er zijn er hier vast meer!!
....*scheld je nu verrot*..dat je het ff weet want zo'n opmerking durf je natuurlijk alleen te geven veilig achter je pc-tje en onder je vriendjes en vriendinnetjes
!!!!
je mag mij gerust 'witte' noemen hoor
maargoed ik noem die r&b muziek gewoon zwartenmuziek: gemaakt door en voor zwarte mensen (en de rest die ernaar wil luisteren)
snap niet wat ik hiermee verkeerd doe dus GRAAG vertel het mij
misschien mn post met een kleine korrel zout nemen helpt
quote:als je goed oplet zeg je tog echt dat er moet worden ingegrepen op de "zwarte" muziek op tv...en je wou zeggen dat dat geen rascistische opmerking is?? voor my wel hoor maar zo te lezen is de rest hier ook PRO BLANK
Op dinsdag 20 januari 2004 09:35 schreef Bolderbast het volgende:[..]
ojee ik plaatste het woord 'zwart' en dat mag natuurlijk niet want dan zijn we een racist
![]()
je mag mij gerust 'witte' noemen hoor
maargoed ik noem die r&b muziek gewoon zwartenmuziek: gemaakt door en voor zwarte mensen (en de rest die ernaar wil luisteren)
snap niet wat ik hiermee verkeerd doe
dus GRAAG vertel het mij
misschien mn post met een kleine korrel zout nemen helpt
quote:Het gaat er dus om dat 3/4 van de muziek die je op de radio hoort/op tv ziet RnB/hiphop/rap/whatever is, en dat is een beetje erg veel. En daarbij komt dan dat je Sean Paul veel te vaak ziet (met z'n irritante stem (mijn mening)).
Op dinsdag 20 januari 2004 09:47 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
als je goed oplet zeg je tog echt dat er moet worden ingegrepen op de "zwarte" muziek op tv...en je wou zeggen dat dat geen rascistische opmerking is?? voor my wel hoor maar zo te lezen is de rest hier ook PRO BLANK
en zwart?wie is er zwart?Noem je alicia keys zwart?noem je 2pac zwart? weet je wat pas zwart is?ZWART..snappie..vast niet..en ik noem de mensen niet bij hun kleur en deel de muziek niet in naar kleur
quote:tuurlijk en ik respecteer je mening ook dat je er niet van houd maar je opmerking dat er moet ingegrepen worden aan de naar jouw mening teveel "zwarte" muziek klinkt voor mij gewoon rascistisch.
Op dinsdag 20 januari 2004 13:12 schreef CasB het volgende:[..]
Het gaat er dus om dat 3/4 van de muziek die je op de radio hoort/op tv ziet RnB/hiphop/rap/whatever is, en dat is een beetje erg veel. En daarbij komt dan dat je Sean Paul veel te vaak ziet (met z'n irritante stem (mijn mening)).
quote:zucht....
Op dinsdag 20 januari 2004 09:47 schreef HalfCrazy het volgende:[..]
als je goed oplet zeg je tog echt dat er moet worden ingegrepen op de "zwarte" muziek op tv...en je wou zeggen dat dat geen rascistische opmerking is?? voor my wel hoor maar zo te lezen is de rest hier ook PRO BLANK
en zwart?wie is er zwart?Noem je alicia keys zwart?noem je 2pac zwart? weet je wat pas zwart is?ZWART..snappie..vast niet..en ik noem de mensen niet bij hun kleur en deel de muziek niet in naar kleur
JUIST die regel waar je nu over zit te flippen moest je met een korrel zout nemen
en als je het graag wil weten, tupac noem ik zwart, en alicia keys ook.....kan er ook bruin van maken als jij dat wil maar wat maakt het ook uit.......dat jij dat als negatief opvat ligt aan jou
maargoed.....laten we hierover ophouden oke
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 03:11 schreef Bolderbast het volgende:[..]
zucht....
JUIST die regel waar je nu over zit te flippen moest je met een korrel zout nemen
en als je het graag wil weten, tupac noem ik zwart, en alicia keys ook.....kan er ook bruin van maken als jij dat wil maar wat maakt het ook uit.......dat jij dat als negatief opvat ligt aan jou
maargoed.....laten we hierover ophouden oke
Maar affijn, je kan niet horen wat hij zegt, nou-en, net of je klassieke muziek wel kunt horen wat ze allemaal zingen.. Ik vind het mooi klinken, klaar
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:36 schreef Kwark het volgende:
Sean de Paul
quote:
Ik wordt niet goed van die Jean Paul.... Die gozer brabbelt volgens mij maar wat en is er iemand die het verstaat??? Volgens mij niet! Triest dat die muziek dan zo populair is terwijl er toch veel betere muziekanten en zangers zijn die echt zingen en muziek maken in plaats van die slappe oegoeboegoe inhoudsloze rotzooi van Jean Paul...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |