PS geen moraalridders svp, dit is een serieuze vraag.
[Dit bericht is gewijzigd door Schrikkie op 09-09-2003 14:02]
quote:En de tweede zou dan zijn, de volgende keer met een vrouw erbij schatje?
Op dinsdag 9 september 2003 14:01 schreef jack_daniel het volgende:
Wil je het zelf ook met een man er bij is de eerste vraag dan.
[ontopic]
Als jij het niet erg vind zou ik zeggen: doen!
[Dit bericht is gewijzigd door vosss op 09-09-2003 14:03]
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:02 schreef kingmob het volgende:
Als jij dat ook wel wat vind, wat is dan precies het probleem?
of snap ik je vraag verkeerd?
quote:le-zen
Op dinsdag 9 september 2003 14:01 schreef devlinmr het volgende:
Zijn er hier medefokkers met ervaring?
on topic:
kijk samen wie een geschikt persoon lijkt en vraag het hem
quote:Uiteraard
Op dinsdag 9 september 2003 14:03 schreef vosss het volgende:[..]
En de tweede zou dan zijn, de volgende keer met een vrouw erbij schatje?
[ontopic]
Als jij het niet erg vind zou ik zeggen: doen!
Voor wat hoort wat!
maarree als je dan toch wil doen bedenk je dan wel dat als zij er een 2e man bij wil, wat moet je dan denken? is er niks bijzonders meer aan de eigen relatie? want wat is de motivatie? is de sex met jou alleen niet genoeg?
p.s. stop er anders eerst een "speeltje" bij
[Dit bericht is gewijzigd door madmatt op 09-09-2003 14:06]
Kzou er nog ff over nadenken..
Dan heb je meer zekerheid dat er geen achteraf gezeik komt.
quote:motivatie is het uitleven van een fantasie. heeft niks te maken met ons 1:1 sexleven.
Op dinsdag 9 september 2003 14:05 schreef madmatt het volgende:
persoonlijk zou ik het nix vinden......maarree als je dan toch wil doen bedenk je dan wel dat als zij er een 2e man bij wil, wat moet je dan denken? is er niks bijzonders meer aan de eigen relatie? want wat is de motivatie? is de sex met jou alleen niet genoeg?
Maar als je het allebei wil, vooral doen!!
Tip: zoek een tegenpool van jezelf uit. Dan is jaloezie sowieso beter te vermijden
quote:dus volgens haar zou het dan eenmalig zijn? en wat nou als het haar zo bevalt dat ze het vaker wil dan "eens"? wat moet jij er dan van denken?
Op dinsdag 9 september 2003 14:07 schreef devlinmr het volgende:[..]
motivatie is het uitleven van een fantasie. heeft niks te maken met ons 1:1 sexleven.
quote:een foto kun je wel vinden op fok. haar usernaam is assia
Op dinsdag 9 september 2003 14:06 schreef lurf_doctor het volgende:
Wellicht foto van je vriendin posten, in de grote fok-gemeenschap is er vast wel iemand te vinden (howel de moraalridders steeds meer de overhand dreigen te krijgen)
edit beviel de parenclub niet??
konden jullie je daar geen geschikte vinden?
[Dit bericht is gewijzigd door harrie1 op 09-09-2003 14:15]
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 14:03 schreef K3 het volgende:[..]
[..]le-zen
quote:Daar had hij ervaring voor nodig. Maar ik wist dus niet wat hij precies met zoiets bedoeld, jij wel? als de vraag, "zijn er fokkers met ervaring" was geweest was het nogal een saai topic vol met ja's en nee's geweest.
Op zich lijkt mij dit ook wel wat, maar hoe pak je zoiets aan.
[Dit bericht is gewijzigd door kingmob op 09-09-2003 14:17]
Ik zelf heb eenmaal meegedaan aan een trio met een andere man en een vrouw. De betreffende vrouw was inderdaad mijn vriendin niet, ik kan dus niets zeggen over hoe de ervaring is als het je eigen vriendin is.
Ikzelf vond het een erg spannende ervaring, zeker voor herhaling vatbaar :p
Of ik het ook met m`n eigen vriendin zou doen? Moeilijk te zeggen, zeker omdat ik nu single ben..Zoals ik net al zei; je bent zeker van je relatie en wil gewoon eens wat anders, waarom niet?
maarjah is eigenlijk ook niet belangerijk, ik denk alleen wel dat als je je relatie hoog inschat en belangerijk vind je er goed over na moet denken en ook de consequenties moet inrekenen. het is niet zomaar iets, en weet wel, dat als die "persoon" waarmee je het dan gaat doen ook wel eens een affectie kan opbouwen jegens jouw vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |