abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13044144
Hier weer verder. .

Vervolg van Het grote dreumes,peuter en kleutertopic deel 8

Dreumesjes:

14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
28 mei 2002: Kyllian, zoon van babyfeet
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logician
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy & black crow
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
4 september 2002: Rosa, dochter van AnnaLeah
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje

Peutertjes & Kleutertjes & Kindertjes:
14 april 1996: Chaves, zoon van Logician
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
9 maart 1998: Isabel, dochter van Rosie
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
19 maart 1999: Brian, zoon van Mirage
28 september 1998: Justine, dochter van Summertime
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
30 december 1999: Sabine, dochter van Summertime
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
22 augustus 2000: Rutger, zoon van Rosie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
* 29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
25 oktober 2001: Kasper, zoon van gerbril

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 31-10-2003 14:45]

pi_13045538
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 12:32 schreef berney het volgende:
Ik dacht direct aan Knorretje vanmorgen , kan me precies voorstellen hoe je, je voelt als ze over Alicia haar gewicht beginnen dat ze te licht is.

*zucht*, de een is nu eenmaal licht en de ander wat zwaarder.

precies. Ach en als je de moeite neemt omieder kind goed te bestuderen en hun eigen curve maakt, komen lengte en gewicht vaak wel overeen. Als je bv alicia pakt en je zou een vergelijking maken naar leeftijd heeft ze het gewicht van een kind van 48 weken oud en de lengte van 50 weken oud. Lijkt me toch aardig overeen te komen. Moet er niet aan denken dat ze het juiste gewicht zou hebben bij de lengte die ze heeft. (wil niet zeggen trouwens dat het correct is dat we die vergelijking maken en we gaan dus alsnog wel ffies contact zoeken, hoe of wat. Je weet immers nooit of er een achterliggende oorzaak is (stofwisseling, spijsvertering of erger turner etc)

Al met al vermaakt ze zich zelf uitstekent in d'r lichaampie. en blijft het dus nog lekker ons kleine urretje (die zich vandaag eindelijk weer enorm goed voelt)

en ja E.T. ze past hem nog steeds

pi_13045564
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 12:59 schreef berney het volgende:
Het moet deel negen zijn. .
done
pi_13050471
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Knorretje het volgende:

[..]

[afbeelding]

en ja E.T. ze past hem nog steeds

Wat een lekker poppie is het toch ook. .

Inmiddels is mijn woede/verdriet wel weer wat gezakt. Manlief heeft het verhaal ook aangehoord en vindt het ook belachelijk dat ze wel over gewicht doorzeurt maar niet over haar lengte 1.06 cm en normaal is de maximum lengte 1.00 voor haar leeftijd.

Gek he, dat ze dan ook zwaarder is, .

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 september 2003 @ 17:09:40 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_13050634
Hier zeggen ze bij het CB juist: hij is groot en zwaar, maar lengte en gewicht gaan gelijk op. Hij zit altijd boven(aan) de curve met allebei, en zolang hij in verhouding groeit, maken ze er geen probleem van.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 9 september 2003 @ 17:24:09 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_13051095
Dus misschien is de groei bij Anouk dan niet naar verhouding?

Maar als je er toch zo weinig van aantrekt van wat ze zeggen en vind dat ze ongelijk hebben, waarom maak je je er dan zo druk om?

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 september 2003 @ 17:49:34 #7
13151 crew  Rewimo
pi_13051704
Volgens het boekje hoort bij een lengte van 1.06 meter ongeveer een gewicht van 19 kilo. Hoe zwaar is Anouk, Berney?

Ik denk dat Christan ook ongeveer zo groot en zwaar is. Wij moeten volgende maand weer naar het CB. Hij toont echter beslist niet dik, heeft wel lekker stevige pootjes Hij heeft maat 104 voor bovenkleding (brede schouders) en voor broeken 98-104.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_13051933
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
Dus misschien is de groei bij Anouk dan niet naar verhouding?

[quote]
Ze heeft een 'normale' bouw hoor.

[quote]

Maar als je er toch zo weinig van aantrekt van wat ze zeggen en vind dat ze ongelijk hebben, waarom maak je je er dan zo druk om?

Omdat ik bij de overdracht naar dit cb aangegeven heb dergerlijke discussies niet met de cb artsen te willen voeren. Dat staat ook vermeld in het dosier van Anouk en dan toch gaan lopen zeuren(dit was de laatste keer en een vreemde cb arts(vr) ).
pi_13051975
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Volgens het boekje hoort bij een lengte van 1.06 meter ongeveer een gewicht van 19 kilo. Hoe zwaar is Anouk, Berney?
24,5 kilo.Maar ze is 6 cm langer dan de gemiddelde lengte en dus ook 6 kilo zwaarder.

Ach, jee wat een gedoe ook.

Anouk toont trouwens ook niet superdik o.i.d ook van die lekkere stevige beentjes. .

Komt ook nog bij dat ze laat liep en d'r beentje gebroken heeft een paar jaar terug dus tsja...dat zet aan he.

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 09-09-2003 18:05]

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 9 september 2003 @ 18:04:59 #10
13151 crew  Rewimo
pi_13052007
Maak je niet druk joh. 't Is alleen slecht voor jouw rug als je haar moet tillen
pi_13052031
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Maak je niet druk joh. 't Is alleen slecht voor jouw rug als je haar moet tillen
Ja, dat zeker. .
pi_13053302
wat moeten wij dan wel niet met Merijn... vandaag gemeten door de huisarts : 115 cm , over een maand pas 4 en hij is 22 kg.....

het cb heeft altijd gezeurd, altijd te groot, te zwaar of te lang e nte licht.

ik maak me er maar niet meer druk om

stout

pi_13053622
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 19:02 schreef Stout het volgende:
wat moeten wij dan wel niet met Merijn... vandaag gemeten door de huisarts : 115 cm , over een maand pas 4 en hij is 22 kg.....

het cb heeft altijd gezeurd, altijd te groot, te zwaar of te lang e nte licht.

ik maak me er maar niet meer druk om

stout

Dat zou ik ook niet moeten doen maar goed het schoot mij verkeerd natuurlijk. .
pi_13055802
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 19:15 schreef berney het volgende:

[..]

Dat zou ik ook niet moeten doen maar goed het schoot mij verkeerd natuurlijk. .

tuurlijk

ik heb na ruim 3 jaar ervaring met het consternatieburau al lang geleden bedacht dat ik wel weet wat goed is en ze kunnen wat mij betreft in de ruimte lullen *pardon my language*

stout vraagt zich af waarom iedereen kinderen toch in die hokjes wil hebben : klein gemiddeld en groot..........................

pi_13056158
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 20:33 schreef Stout het volgende:

[..]

tuurlijk

ik heb na ruim 3 jaar ervaring met het consternatieburau al lang geleden bedacht dat ik wel weet wat goed is en ze kunnen wat mij betreft in de ruimte lullen *pardon my language*

stout vraagt zich af waarom iedereen kinderen toch in die hokjes wil hebben : klein gemiddeld en groot..........................

Het is zó ouderwets eigenlijk.
  dinsdag 9 september 2003 @ 23:15:18 #16
30488 coolbabe
My little pwny
pi_13061250
Wat moet ik met een driejarige die graag straf wil??
Voordat hij gaat douchen ruimt hij altijd zelf zijn speelgoed op zonder morren behalve sinds Tom is geboren. Hij is zo raar dwars ineens en ook erg moe na het eten. Het is wel eens gebeurt dat hij te moe was om op te ruimen en wij hem daarbij hielpen. Als we nu vragen of hij op gaat ruimen zegt hij dat hij naar bed moet of op de gang moet staan. Ergste is nog dat hij me vanavond vroeg of ik boos wilde worden en wilde slaan (ik geef hem echt zelden een tik alleen als hij ergens aanzit wat niet mag of echt hysterisch is) Hij begon te gillen toen ik hem vertelde dat hij gewoon op moest ruimen en toen heb ik hem (geinspireerd op het topic van Mirage) ff met zijn hoofd onder de kraan gehouden en daarna ging hij zonder morren opuimen. Wat moet ik morgen nou weer doen als hij zelf vraagt of ik hem onder de kraan doe want dan maakt het natuurlijk geen indruk op hem
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_13061310
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Knorretje het volgende:

Prachtige foto.
  woensdag 10 september 2003 @ 22:14:45 #18
30488 coolbabe
My little pwny
pi_13082226
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 23:15 schreef coolbabe het volgende:
heel verhaal
*kuch*
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_13086487
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:49 schreef Rewimo het volgende:

Ik denk dat Christan ook ongeveer zo groot en zwaar is. Wij moeten volgende maand weer naar het CB. Hij toont echter beslist niet dik, heeft wel lekker stevige pootjes Hij heeft maat 104 voor bovenkleding (brede schouders) en voor broeken 98-104.

Sven is bijna een half jaar jonger dan Christan en inmiddels ook al een flinke knaap(niet dik).
maat 98-104 broeken en 110 truien i-shirts.
16 a 17 kilo inmiddels.
Zal wat worden als ik weer naar CB moet maar ben er al een jaar niet meer geweest.(zo druk dat ze niet eens afspraken maken, niet dat het mij wat uitmaakt )

Alicia is ook echt zo'n boefje, altijd lachen

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_13086615
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:09 schreef beertje_ het volgende:
Alicia is ook echt zo'n boefje, OP FOTO'S altijd lachen
voor de rest is ze net als ieder kind hoor, gillen, boos zijn, huilen, nog harder gillen, driftig (af en toe nog erger dan d'r vader) etc.

wat wel handig is. als ze boos is of huilt en ik pak de camera dan gaat ze gelijk lachen ideaal in een driftige bui enzo

pi_13086648
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:18 schreef Knorretje het volgende:

[..]

voor de rest is ze net als ieder kind hoor, gillen, boos zijn, huilen, nog harder gillen, driftig (af en toe nog erger dan d'r vader) etc.

Sven is ook zo'n "lieverdje"
Op dit moment is Sven in zo'n uitprobeerfase
Drammen, drammen en als het toch niet lukt heeel erg onschuldig lief zijn. En als het dan ook niet lukt ontzettend kwaad worden en een grote mond opzetten(nu al).
Meneer is zich al aardig bewust van de nederlandse taal en weet ook hoe het te gebruiken, gaat heel erg hard met praten.

pi_13086666
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:22 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Sven is ook zo'n "lieverdje"
Op dit moment is Sven in zo'n uitprobeerfase
Drammen, drammen en als het toch niet lukt heeel erg onschuldig lief zijn. En als het dan ook niet lukt ontzettend kwaad worden en een grote mond opzetten(nu al).
Meneer is zich al aardig bewust van de nederlandse taal en weet ook hoe het te gebruiken, gaat heel erg hard met praten.

groot voordeel hier. alicia praat nog niet
pi_13086738
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:23 schreef Knorretje het volgende:

[..]

groot voordeel hier. alicia praat nog niet

duurt vast niet lang meer

Het is echt leuk hoor, ze kunnen zich echt duidelijk maken en zeggen wat ze willen. Niet dat dat altijd doorgaat
Ik vind het zo leuk als Sven de hele dag een beetje zit te keuvelen, tegen van alles en nog wat.
Zoals vanmiddag tegen Ernie:
Hallow Ernie, handje?? Tot ziensss
Schitterend
Over auto's nog maar niet te spreken, herkent er al tig en noemt ze allemaal op als hij ze ziet.(bijna nooit fout)
En de dagelijkse perikelen:
op bed gaan: welterusten mama, tot morgen mama, mama ook slapen? en geeft zelf antwoord dan van: nee, mama straks.

tegen de middag: mama? broodjes smeren? Sven op aanrecht zitten?(mag tegenwoordig)
enz enz

pi_13086789
ff off-topic hoor.
ik vind Sven een hele mooie naam, net als Niels b.t.w.
echt van die stoere mannen namen!!

sorry voor het off-topic gaan!

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_13086791
quote:
Op donderdag 11 september 2003 01:30 schreef beertje_ het volgende:

[..]

duurt vast niet lang meer

Het is echt leuk hoor, ze kunnen zich echt duidelijk maken en zeggen wat ze willen. Niet dat dat altijd doorgaat
Ik vind het zo leuk als Sven de hele dag een beetje zit te keuvelen, tegen van alles en nog wat.
Zoals vanmiddag tegen Ernie:
Hallow Ernie, handje?? Tot ziensss
Schitterend
Over auto's nog maar niet te spreken, herkent er al tig en noemt ze allemaal op als hij ze ziet.(bijna nooit fout)
En de dagelijkse perikelen:
op bed gaan: welterusten mama, tot morgen mama, mama ook slapen? en geeft zelf antwoord dan van: nee, mama straks.

tegen de middag: mama? broodjes smeren? Sven op aanrecht zitten?(mag tegenwoordig)
enz enz

we kijken er ook met smart naar uit, maar ze schijnt het niet echt interessant te vinden als je dat al zou kunnen zeggen. Want hoe weten wij nou wat ze denkt over spraak etc

ach ze weet zich op haar manier ontzettend veel duidelijk te maken, heel af en toe denken we een woordje te herkennen maar dat gebruikt ze niet standaard voor een bepaald iets dus ook weer niet zoals kinderwoordjes/gebrabbel bedoeld is. Ach ze zegt "die" en "laa" en die is errug duidelijk (not) en "laa" houden we nu maar op klaar en de rest komt vanzelf en zo niet, lekker rustig

mijn broertje sprak zelden, en heel errug laat pas. Maar toen hij ging spreken sprak hij ook gelijk goed, echte zinnetjes enzo en gaf dus ook duidelijk aan dat hij de tijd ervoor "hoorde" (waarmee hij dus bedoelde "ik luisterde alleen, geen zin om te babbelen", hoezo bijdehand )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')