abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 12:06:01 #1
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_13043083
Ik ben op zoek naar de Dinsey DVD van Sneeuwwitje, zoals deze twee jaar geleden op de markt is gebracht.

De Special Edition welteverstaan.

Sneeuwwitje was de eerste in de reeks, vorig jaar kwam Belle en het Beest uit en dit jaar zal in oktober de Lion King uitkomen.

Omdat ik graag de collectie op den duur compleet wil hebben en Sneeuwwitje de komende jaren niet meer wordt uitgebracht, hoop ik dat iemand hem [of haar in dit geval] tegen een redelijk prijsje te koop wil aanbieden.

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_13043555
Was die toen ook op DVD verkrijgbaar?
Ik heb hem nl. toen gekocht op video........
pi_13043782
volgens mij is Sneeuwwitje idd niet op DVD uitgekomen al... anders had ik em ook al wel gehad
pi_13043812
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 12:42 schreef SYcom het volgende:
volgens mij is Sneeuwwitje idd niet op DVD uitgekomen al... anders had ik em ook al wel gehad
die ligt al een hele tijd in de winkels hoor.. Er is bij de FRS een S.E. te krijgen (engelse import) in de vorm van een boek. Is een dubbeldisc met nog een boekje erbij. De gewone S.E. zal wel moeilijk te krijgen zijn.
  dinsdag 9 september 2003 @ 13:40:26 #5
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_13045130
'toevallig' (ik werk er) weet ik dat de FRS in Hilversum de SE zoals hier al beschreven (boek versie) nog op voorraad heeft. Ga anders even langs de lokale FRS en vraag of ze even filiaal 12 willen bellen of ze die SE willen opsturen
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')