abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2003 @ 11:39:18 #1
49361 Thedrummer
playing the drums all the time
pi_13042578
ik heb een netwerkje aangelegd met een stuk of 8 computers. we sharen onze hardeschijf enzo.

maar nou heb ik een vraagje, ik wil graag zien wat mensen op mijn computer doen. is daar een programma van en zo ja, waar vind ik dat?

dinsdag 9 september 2003 @ 11:42:19 #2
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_13042642
probeer eens netwatcher
pi_13042678
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:39 schreef Thedrummer het volgende:
ik heb een netwerkje aangelegd met een stuk of 8 computers. we sharen onze hardeschijf enzo.

maar nou heb ik een vraagje, ik wil graag zien wat mensen op mijn computer doen. is daar een programma van en zo ja, waar vind ik dat?

Je hebt een sniffer waarmee je inkomend en uitgaand verker mee kunt aflezen. Zo hou je zelf een beetje in de gaten wat er op je pc gebeurt op afstand. Om op je netwerk ook nog andere pc's in de gaten te houden heb je DameWare. www.dameware.com en download daar DameWare NT Utilities. Hiermee kun je o.a. ook de pc's op afstand besturen.
pi_13042748
In een dosboxje 'netstat' om te zien wie met jouw PC is verbonden.
  dinsdag 9 september 2003 @ 11:48:43 #5
45649 kobold
Challenge rating: 1/4
pi_13042770
Ik weet nog van mijn vroegere lan-parties dat er (tenminste onder Win98) een programmaatje was (standaard in Windows) waarmee je kon zien wie naar welke share zat te kijken... hoe heette dat ook alweer? (Niet netstat iig)...
This humanoid is about the size of a gnome or halfling. It has a scaly hide, a naked tail like that of a rat, and a doglike head with two small horns.
  dinsdag 9 september 2003 @ 11:49:23 #6
49361 Thedrummer
playing the drums all the time
pi_13042780
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:43 schreef adrivantilburg het volgende:

[..]

Je hebt een sniffer waarmee je inkomend en uitgaand verker mee kunt aflezen. Zo hou je zelf een beetje in de gaten wat er op je pc gebeurt op afstand. Om op je netwerk ook nog andere pc's in de gaten te houden heb je DameWare. www.dameware.com en download daar DameWare NT Utilities. Hiermee kun je o.a. ook de pc's op afstand besturen.

oke dan! kga t proberen!
pi_13048431
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 11:39 schreef Thedrummer het volgende:

dáár gaat de privacy
pi_13052209
Persoonlijke aanrader:

Remote Administrator..

Even zoeken op www.download.com en hoppa

pi_13053630
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 18:33 schreef mistermaniac het volgende:
VNC?
VNC is iets minder uitgebreider dan DameWare. DameWare kan net iets meer dan VNC!
pi_13053732
Ligt eraan welke windows je hebt.
Maar onder 2K en XP kan je in configuratiescherm.
Onder systeembeheer vind je computerbeheer,
gedeelde mappen --> Sessies of --> geopende bestanden.
Zie je prezies wie wat geopend heeft.
(Onder XP moet je mss wat harder zoeken als configuratiescherm gewoon ingesteld is standaard weergave en niet op geavanceerd.)

Onder '98 en ME zit er ook ergens zoiets.
Maar dat weet ik niet meer juist hoe dat zat.
Moest je volgens mij iets installeren van de Windows cd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')