maar nou heb ik een vraagje, ik wil graag zien wat mensen op mijn computer doen. is daar een programma van en zo ja, waar vind ik dat?
quote:Je hebt een sniffer waarmee je inkomend en uitgaand verker mee kunt aflezen. Zo hou je zelf een beetje in de gaten wat er op je pc gebeurt op afstand. Om op je netwerk ook nog andere pc's in de gaten te houden heb je DameWare. www.dameware.com en download daar DameWare NT Utilities. Hiermee kun je o.a. ook de pc's op afstand besturen.
Op dinsdag 9 september 2003 11:39 schreef Thedrummer het volgende:
ik heb een netwerkje aangelegd met een stuk of 8 computers. we sharen onze hardeschijf enzo.maar nou heb ik een vraagje, ik wil graag zien wat mensen op mijn computer doen. is daar een programma van en zo ja, waar vind ik dat?
quote:oke dan! kga t proberen!
Op dinsdag 9 september 2003 11:43 schreef adrivantilburg het volgende:[..]
Je hebt een sniffer waarmee je inkomend en uitgaand verker mee kunt aflezen. Zo hou je zelf een beetje in de gaten wat er op je pc gebeurt op afstand. Om op je netwerk ook nog andere pc's in de gaten te houden heb je DameWare. www.dameware.com en download daar DameWare NT Utilities. Hiermee kun je o.a. ook de pc's op afstand besturen.
quote:dáár gaat de privacy
Op dinsdag 9 september 2003 11:39 schreef Thedrummer het volgende:
ik heb een netwerkje aangelegd met een stuk of 8 computers. we sharen onze hardeschijf enzo.maar nou heb ik een vraagje, ik wil graag zien wat mensen op mijn computer doen. is daar een programma van en zo ja, waar vind ik dat?
quote:VNC is iets minder uitgebreider dan DameWare. DameWare kan net iets meer dan VNC!
Op dinsdag 9 september 2003 18:33 schreef mistermaniac het volgende:
VNC?
Onder '98 en ME zit er ook ergens zoiets.
Maar dat weet ik niet meer juist hoe dat zat.
Moest je volgens mij iets installeren van de Windows cd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |