quote:suawoude. Gaijl!
Op zondag 14 september 2003 02:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hallo, allemaal. Ik ben vanavond in het/de suawoudense cafe/disoctheek geweest, en daar hebben ze Drs P gedraaid, dus mijn avond kan niet meer stuk.
Ik heb mijn avond gespendeerd bij mensen, waarbij ik mijn enthousiasme in het geheel niet kwijt kon.
Een groep wiens interesses en filosofieen (voor zover die aanwezig waren) zo ver van de mijne afstonden, dat zelfs een poging tot geestelijke toenadering bij voorbaat al zinloos bleek.
Zonde, want die uren krijg ik nooit meer terug.
En als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens het idee dat dit zeer ontnuchterend gewerkt heeft.
Ik zit nu thuis aan mijn tigste biertje, en het zou zo de eerste weer kunnen zijn.
Het wordt hoog tijd dat ik de wildgroei in de tuin die mijn kennissenkring heet, weer eens wegknip..
Heb je de groeten gelezen? en wie wil JIJ de groeten doen?
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 14-09-2003 02:46]
quote:Arme jongen. Zelfs It Pypke was minder erg. En geloof me, dat is ook geen vetpot.
Op zondag 14 september 2003 02:34 schreef Lamon het volgende:
'n avond..Ik heb mijn avond gespendeerd bij mensen, waarbij ik mijn enthousiasme in het geheel niet kwijt kon.
Een groep wiens interesses en filosofieen (voor zover die aanwezig waren) zo ver van de mijne afstonden, dat zelfs een poging tot geestelijke toenadering bij voorbaat al zinloos bleek.
Zonde, want die uren krijg ik nooit meer terug.En als klap op de vuurpijl heb ik ook nog eens het idee dat dit zeer ontnuchterend gewerkt heeft.
Ik zit nu thuis aan mijn tigste biertje, en het zou zo de eerste weer kunnen zijn.Het wordt hoog tijd dat ik de wildgroei in de tuin die mijn kennissenkring heet, weer eens wegknip..
quote:Ik word te oud voor die afkortingen.
Op zondag 14 september 2003 02:42 schreef Kielef het volgende:
Baboontje een pino is het tegenovergestelde van een pono.
Ja, nu al.
quote:Ik probeer de oppervlakkigheid en kortzichtigheid nu uit mijn hersens te spoelen met goede muziek en alcohol. Maar het heeft zijn stempel gezet.
Op zondag 14 september 2003 02:38 schreef Kielef het volgende:
Zie het als wachttijd bij de tandarts. Het hoort bij het leven. maar het is inderdaad jammer van je avond.
Voel je na zoiets als vanavond ook de leegte?
quote:Nu wel.
Heb je de groeten gelezen? en wie wil JIJ de groeten doen?
Waarom zijn groeten eigenlijk altijd in meerfout geschreven?
quote:Je doet ze per twee.
Op zondag 14 september 2003 02:45 schreef Lamon het volgende:[..]
quote:Misschien omdat het dan optisch meer lijkt. Wat natuurlijk kolder is. Het gaat niet om de kwantiteit maar etc.
Op zondag 14 september 2003 02:45 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik had de spreuk van, -Man bijt Hond, babbelbox- heet dat geloof ik, overgenomen.
quote:Twee groeten per persoon van mij dan..
Op zondag 14 september 2003 02:49 schreef Tijn het volgende:
Je doet ze per twee.
De hoeveelheid wordt gewoonlijk nooit gespecificeerd om de een of andere reden.
quote:Tsja. Tis net als met logaritmen. Als je niets toevoegt, gaat men er doorgaans vanuit dat je er gelijk 10 neemt.
Op zondag 14 september 2003 02:54 schreef Lamon het volgende:[..]
De hoeveelheid wordt gewoonlijk nooit gespecificeerd om de een of andere reden.
Je bent nog véél erger dan dat ik ben.
quote:Meervoud.
Op zondag 14 september 2003 02:52 schreef Lamon het volgende:
En waarom denk ik dat 'meerfout' verkeerd gespeld is, maar kan ik op google niet de juiste spelling vinden?
En dat na de hoeveelheid bier die ik op heb.
Schaam je!
quote:Logaritmen en groeten lijken op het eerste gezicht niet zo makkelijk te koppelen, maar zie daar; de revelatie.
Op zondag 14 september 2003 02:55 schreef Tijn het volgende:
Tsja. Tis net als met logaritmen. Als je niets toevoegt, gaat men er doorgaans vanuit dat je er gelijk 10 neemt.
Nu moeten we die wijsheid nog in een mooie volzin verpakt, op een wc tegel zien te krijgen.
quote:Wow, je bent paranormaal begaafd!
Op zondag 14 september 2003 03:03 schreef Stranger het volgende:
Tijn, je komt >>NU<< op irc.
quote:Ik wist in ieder geval dat er iets niet klopte. Dat tekent toch weer voor me.
Op zondag 14 september 2003 03:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
Meervoud.En dat na de hoeveelheid bier die ik op heb.
Schaam je!
quote:Okee, 20 haal ik niet.
Op zondag 14 september 2003 03:06 schreef Lamon het volgende:[..]
Ik wist in ieder geval dat er iets niet klopte. Dat tekent toch weer voor me.
Ik zit inmiddels ook al aan het twintigste biertje (alhoewel dat niet helemaal telt, omdat ik thuis een herstart moest maken).
Maar goed, jij bent dan toch ervarener.
En knap dat je dan nog foutloos typt. Als ik bier op heb ben ik meestal te lui om de fouten nog te verbeteren. Behalve in Semi-Bikkeltijd dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |