Ben je in potentie het grootste voetballand ter wereld.
Kun je coaches hebben zoals Rijkaard, van Hanegem, Gullit, van Basten, Cruijff, Rep, Suurbier, Israel, Rensenbrink, Keizer, Moelijn, Swart, Haan, Poortvliet, Neeskens, Mühren,
Arnold zoals Gerrie, Kieft, Krol, vanderKuylen, Nanninga, de Jong, van 't Schip, Bosman, Koeman en nogmaals Koeman,
van der Kerkhof, Willie en René, Wim Jansen, zelfs Berry van Aerle.
Waar komen wij mee ?
Met een Muppet.
quote:Laten we beginnen met de opstelling.
Op dinsdag 9 september 2003 01:21 schreef ekiLskooL het volgende:
Wat hebtie nou weer verkeerd gezegd?
Buiten dat hoort een bondscoach haren te hebben.
Minstens 2.
quote:het bekende 15 miljoen bondscoaches verhaal.... Gaap
Op dinsdag 9 september 2003 01:17 schreef tong80 het volgende:
Mijn god.Ben je in potentie het grootste voetballand ter wereld.
Kun je coaches hebben zoals Rijkaard, van Hanegem, Gullit, van Basten, Cruijff, Rep, Suurbier, Israel, Rensenbrink, Keizer, Moelijn, Swart, Haan, Poortvliet, Neeskens, Mühren,
Arnold zoals Gerrie, Kieft, Krol, vanderKuylen, Nanninga, de Jong, van 't Schip, Bosman, Koeman en nogmaals Koeman,
van der Kerkhof, Willie en René, Wim Jansen, zelfs Berry van Aerle.
Waar komen wij mee ?
Met een Muppet.
Louis van Gaal...de gevierde trainer van Ajax bakte er ook niks van..
en in potentie het grootste voetballand in de wereld?? in welke tijd leef jij man
quote:Alstie nou eens leerd van de wedstrijd tegen Oostenrijk en v. Nistelrooij eruit gooit!!
Op dinsdag 9 september 2003 01:24 schreef tong80 het volgende:[..]
Laten we beginnen met de opstelling.
Buiten dat hoort een bondscoach haren te hebben.
Minstens 2.
quote:Volgens hem kwam het omdat hij geen goede buitenspelers had... Ja daag, neem dan een andere opstelling, zak!
Op dinsdag 9 september 2003 01:26 schreef Parafernalia het volgende:[..]
Louis van Gaal...de gevierde trainer van Ajax bakte er ook niks van..
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 01:28 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Volgens hem kwam het omdat hij geen goede buitenspelers had... Ja daag, neem dan een andere opstelling, zak!
quote:Jim Henson draait zich om in z'n graf bij deze gedachte.
Op dinsdag 9 september 2003 01:17 schreef tong80 het volgende:Met een Muppet.
't is gewoon een Gnoom.
quote:Ja ik snap ook niet hoe het NL eltal toendertijd met m kon samenwerken.. Als ik zn kop zie dan schiet ik spontaan in de lach, tis net een marsmannetje.
Op dinsdag 9 september 2003 01:30 schreef Parafernalia het volgende:[..]
van gaal..![]()
Als je in België aankomt met Rensenbrink als coach sta je al met 1-0 voor.
Als je in Tsjechië aankomt met Cruijff moeten ze zelfs tijdens de wedstrijd naar de WC.
Als je met Advocaat aankomt vragen ze of je nog een toefje slagroom op de nederlaag wilt.
quote:Wat wil je nou bereiken met deze ondoordachte onzin?
Op dinsdag 9 september 2003 01:35 schreef tong80 het volgende:
Het ging mij erom dat nederland wereld voetballers heeft voortgebracht.Als je in België aankomt met Rensenbrink als coach sta je al met 1-0 voor.
Als je in Tsjechië aankomt met Cruijff moeten ze zelfs tijdens de wedstrijd naar de WC.
Als je met Advocaat aankomt vragen ze of je nog een toefje slagroom op de nederlaag wilt.
Er zitten een hele hoop nitwits in jouw lijstje hoor, qua trainerscapaciteiten en bondscoachschap. Cruyff lult lekker maar durft niet. Neemt niet weg dat Advocaat niet geweldig is nee.
[Dit bericht is gewijzigd door klumsie24 op 09-09-2003 01:40]
quote:Mag ik jou vragen waarom je nooit in het voetbaltopic post.
Op dinsdag 9 september 2003 01:36 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Wat wil je nou bereiken met deze ondoordachte onzin?
Behalve nu.
quote:grote bullshit
Op dinsdag 9 september 2003 01:35 schreef tong80 het volgende:
Het ging mij erom dat nederland wereld voetballers heeft voortgebracht.Als je in België aankomt met Rensenbrink als coach sta je al met 1-0 voor.
quote:Omdat dit gewoon onzin is
Op dinsdag 9 september 2003 01:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Mag ik jou vragen waarom je nooit in het voetbaltopic post.
Behalve nu.
Ik weet niks van voetbal, bovenstaande lulde ik maar uit me nek, wel hoorde ik dat van gaal zei dat hij geen buitenspelers had
quote:en toch heb je meer gelijk dan Tong80
Op dinsdag 9 september 2003 01:39 schreef ekiLskooL het volgende:[..]
Omdat dit gewoon onzin is
Ik weet niks van voetbal, bovenstaande lulde ik maar uit me nek, wel hoorde ik dat van gaal zei dat hij geen buitenspelers had
quote:maakt dat wat uit
Op dinsdag 9 september 2003 01:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Mag ik jou vragen waarom je nooit in het voetbaltopic post.
Behalve nu.
quote:van Hanegem zei ooit het enige dat ik heb opgestoken van die cursus is een sigaret.
Op dinsdag 9 september 2003 01:38 schreef klumsie24 het volgende:
Rep haalt de cursus CBV nog niet eens. Van het schip en Bosman : leuke clubtrainers, meer niet. Gebroeder van der Kuylen of van Aerle als egotemmers van onze jongens? Laat me niet lachen.Er zitten een hele hoop niytwits in jouw lijstje hoor, qua trainerscapaciteiten en bondscoachschap. Cruyff lult lekker maar durft niet. Neemt niet weg dat Advocaat niet geweldig is nee.
Rinus Israël is ooit gezakt vanwegen gebrekkige eigen capaciteiten.
En ik wist niet dat de topscorer allertijden van het Nederlandse voetbal nog een broer had.
Je hebt wel gelijk. Ik moet er niet aan denken dat Andy van der Meyden moet leren vansjaak Swart hoe je een bal moet voorzetten.
Laat dat maar aan Dicky Dick over.
Maar buiten R. Koeman, Cruyff, Gullit, van Basten, De Kromme, van Gaal en Rijkaard, zie ik niet zo heel veel goeie bondscoaches in jouw lijst. Een goeie voetballer en ex-international maakt nog geen goeie bondscoach. Komt meer bij kijken.
quote:Nee niks idd.
Op dinsdag 9 september 2003 01:43 schreef Parafernalia het volgende:[..]
maakt dat wat uit
Ik liet me meeslepen.
Mijn god bescherm me.
quote:huillie
Op dinsdag 9 september 2003 01:46 schreef tong80 het volgende:[..]
Nee niks idd.
Ik liet me meeslepen.
Mijn god bescherm me.
quote:Van Hanegem had anders communicatief nog een hoop kunnen opsteken, dan was ie niet bij Feyenoord weggepest en hadden alelrlei problemen niet bestaan destijds. En bij Sparta deed ie het ook niet geweldig.
Op dinsdag 9 september 2003 01:44 schreef tong80 het volgende:[..]
van Hanegem zei ooit het enige dat ik heb opgestoken van die cursus is een sigaret.
quote:Israel blinkt niet uit in voetbal anlyses hoor. Het was een bikkel, geen voetbalgenie.
Rinus Israël is ooit gezakt vanwegen gebrekkige eigen capaciteiten.
quote:Correctie voor jouw reply was al aanwezig.
En ik wist niet dat de topscorer allertijden van het Nederlandse voetbal nog een broer had.
quote:Ho, maar dit is wat anders he. Daarin heb je helemaal gelijk. Het echte aanleren van techniek en wedstrijd details is ideaal voor deze mensen. Maar Bondscoach zijn is ook omgaan met pers, omgaan met een slectie aan ego's, har dmoeten kunnen zijn, heel NL die over je schoude rmeekijkt en kritiek kunnen hebben, kolkende stadions betreden als het meezit en dan met de wereld die naar je kijkt de juiste analyses maken op je bankje. Etc.
Je hebt wel gelijk. Ik moet er niet aan denken dat Andy van der Meyden moet leren vansjaak Swart hoe je een bal moet voorzetten.
quote:Dicky doet het samen met Willempie. Er is heus nog wel hoop, nu er wat los is gekomen qua gesprekken en wisselingen, hou vol...
Laat dat maar aan Dicky Dick over.
Oke, subsitueer "doet" voor "deed"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |