quote:Het is misschien een utopie, maar wat is er mis mee dat een aantal mensen Utopia zo dicht mogelijk willen benaderen?
Op woensdag 10 september 2003 14:13 schreef freud het volgende:
Ja, hallo, zo kan je nog wel duizenden zaken opnoemen waarbij economische belang boven die van mens of dier gaan. Dat noemen ze 'menselijke natuur'. Je kan het niet iedereen naar de zin maken, dat is een utopie.
Zo lang ze zich aan de wet houden is er omho niks mis mee, dat jij een andere visie hebt is oke, maar dan hoef je dat soort mensen niet te bekritiseren
quote:Een hokje van 4 bij 4 met tweeduizend andere CDJA-ers en dan de kachel op 40 graden. Oeps, net leefden ze nog.
Op woensdag 10 september 2003 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
Waar naartoe moet ik oprotten?
quote:Onzin
Mensen in het Westen gaan op véél correcter wijze om met dieren dan mensen elders ter wereld. (Uitzonderingen daargelaten.)
quote:Flikker toch op. Mijn principes zijn anders dan die van jou, maar dat ik Uwer Heiligen Principes niet onderschrijf betekent niet dat ik ze niet heb.
Op woensdag 10 september 2003 14:16 schreef SCH het volgende:[..]
Dat jij geen principes hebt, was al wel duidelijk hoor.
Dat bedoel ik nou met die zelfingenomen en arrogante kuthouding van je.
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Flikker toch op. Mijn principes zijn anders dan die van jou, maar dat ik Uwer Heiligen Principes niet onderschrijf betekent niet dat ik ze niet heb.
Dat bedoel ik nou met die zelfingenomen en arrogante kuthouding van je.
quote:Volgens de poll hoef jij nergens heen.
Op woensdag 10 september 2003 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
Waar naartoe moet ik oprotten?
quote:
Op woensdag 10 september 2003 14:19 schreef SCH het volgende:[..]
Een hokje van 4 bij 4 met tweeduizend andere CDJA-ers en dan de kachel op 40 graden. Oeps, net leefden ze nog.
[..]
quote:Je hebt dus niets meer te zeggen. Dat dacht ik al.
Op woensdag 10 september 2003 14:20 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |