quote:Blijf dan lekker weg uit dit topic.
Op dinsdag 2 december 2003 19:08 schreef ClioSporT het volgende:
ik gok nog steeds helemaal niet
quote:en nog steeds niet
Op dinsdag 2 december 2003 19:23 schreef static het volgende:[..]
Blijf dan lekker weg uit dit topic.
quote:Vooral zo doorgaan.
Op dinsdag 2 december 2003 21:57 schreef ClioSporT het volgende:[..]
en nog steeds niet
quote:Ach joh, niets van aantrekken.
Op dinsdag 2 december 2003 22:04 schreef static het volgende:[..]
Vooral zo doorgaan.
18 januari trouwens. En het wordt een jongen en een meisje.
quote:ohh jeetje, sorry hoor meneer de moddervreter, geef mij alsjeblieft geen ban.. damn
Op dinsdag 2 december 2003 22:04 schreef static het volgende:[..]
Vooral zo doorgaan.
quote:Maxima staat toch onder behandeling in het Bronovo in Den Haag? Ik neem niet aan dat een eventuele keizersnede dan in Leiden zal plaatsvinden ... of het moet een afleidingsmanoevre zijn.
Op dinsdag 2 december 2003 21:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
Oeh. Ik hoor net dat er aanstaande woensdag voor de hele dag een OK gyn gepland staat in het LUMC met die ernaast afgesloten. Zou dat het dan zijn?
Na vanavond RTL Boulevard te hebben gezien denk ik dat Sint vrijdag een ooievaartje brengt voor Max en Wax.
quote:Kuch, morgen is het zoverrrrrrr.
Op vrijdag 21 november 2003 18:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Aangezien ze ook op een mooie datum zijn getrouwd, gok ik dat de kleine op 03-12-03 wordt gehaald. Waarschijnlijk zijn het er meteen twee; jongetje Claus nogwat en meisje Emma Juliana
quote:
Op woensdag 3 december 2003 00:28 schreef wizarddragon het volgende:
Nou zo moeilijk is het ook weer niet. Ik gok haar eerste kind van een tweeling op 7 december 2003 en haar tweede op 1 januari 2004.
Dit is gewoon zeker let op mijn woorden!!!!!!
quote:Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het inderdaad een tweeling wordt maar dat het wordt geboren (lees wordt gehaald middels een keizersnede) in het weekend na de Sint.
Op donderdag 4 december 2003 22:59 schreef ook_gek het volgende:
Het kind zal dit weekend geboren worden en zal een tweeling worden.
Het zal op de wereld komen door middel van een keizersnee.Dit is gewoon zeker let op mijn woorden!!!!!!
En dat zou mijns inziens wel beter zijn, het is toch niet leuk voor een kind om een dag na Sinterklaas jarig te zijn? En nu ze het toch in de hand hebben ...
quote:Zeg ik toch. Dit weekend
Op donderdag 4 december 2003 23:07 schreef nijntje-pluis het volgende:[..]
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat het inderdaad een tweeling wordt maar dat het wordt geboren (lees wordt gehaald middels een keizersnede) in het weekend na de Sint.
En dat zou mijns inziens wel beter zijn, het is toch niet leuk voor een kind om een dag na Sinterklaas jarig te zijn? En nu ze het toch in de hand hebben ...
Dus let maar op. Dit weekend word een tweeling geboren ![]()
Dat is de reden dat maxima ook zo snel dikker werd. Door de tweeling
Veder geen idee wanneer t kind zou kounnen komen, maar een keizersnede bij t koningshuis plannen ze volgens mij ookal van te voren. Mn gevoel zegt pas na dit weekend.
quote:Wacht maar af
Op donderdag 4 december 2003 23:40 schreef Golfen het volgende:
Ik heb in augustus gezien dat ze een één-persoons kinderwagen heeft gekocht... dus ze krijg geen tweeling.
Veder geen idee wanneer t kind zou kounnen komen, maar een keizersnede bij t koningshuis plannen ze volgens mij ookal van te voren. Mn gevoel zegt pas na dit weekend.
Oh en zijn we eigelijk een dag vrij als ze bevallen is
Of zal ik het gedroomd hebben
het wordt een jongen
quote:Ohwjee.
DEN HAAG Prinses Máxima is opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag, zo meldt het NOS-Journaal. De verwachting is dat zij vandaag nog zal bevallen. Of het een natuurlijke bevalling wordt of een keizersnede, is nog onduidelijk.Máxima kwam op 09.10 uur per auto aan bij het ziekenhuis. Ook kroonprins Willem-Alexander is in het ziekenhuis aanwezig. Als het kind geboren is, komt de Rijksvoorlichtingsdienst met een communiqué. Later zal een digitale foto van het kind worden gepubliceerd.
De geboorte wordt aangekondigd met 101 saluutschoten in de steden Den Haag, Den Helder, Willemstad en Oranjestad.
quote:
Naar verwachting zal zij vandaag nog bevallen.
quote:
Update 12.08
In tegenstelling tot wat eerder werd verwacht, zal de baby van Máxima en Willem-Alexander waarschijnlijk op natuurlijke wijze worden geboren.Het feit dat Máxima in het Bronovo-ziekenhuis is opgenomen, is geruststellend. Als er complicaties bij de zwangerschap zouden zijn, was ze waarschijnlijk in het academisch ziekenhuis in Leiden opgenomen.
quote:Nee.
Op zondag 7 december 2003 14:35 schreef UniversalNation het volgende:
als ze vandag bevalt, krijgen we dan moirgen vrij?
quote:sjips....
Op vrijdag 31 oktober 2003 17:32 schreef Ole het volgende:
6 december. jongen..
quote:Heel goed! Heb je nog ergens een tijd gezegd?
Op zondag 7 december 2003 15:34 schreef Ole het volgende:[..]
sjips....
quote:
Op vrijdag 5 december 2003 10:59 schreef Ole het volgende:
Volgens mij heb ik op de radio gehoord dat ze zondag gaat bevallen..Of zal ik het gedroomd hebben
![]()
quote:
Op zondag 7 december 2003 15:35 schreef Ole het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
*twilight-zone muziekje opzet*
quote:
Op zondag 7 december 2003 16:57 schreef -CRASH- het volgende:
[afbeelding]
|
|