quote:niet dus.....
Jaja, de fameuze top 10 maakt z'n return na 31 weken afwezigheid, met enkele kleine aanpassingen (zie spelregels).
Dit is meteen een test om te kijken of er interesse is.. zo ja, dan volgt er volgende week een nieuwe.
Als iemand voor elke week een lijst met tracks wil opstellen waaruit men kan kiezen kan het wel goed werken denk ik..
quote:Ik denk dat dat inderdaad beter gaat werken. Helaas ben ik niet echt op de hoogte of platen al wel of niet gereleased zijn.
Op maandag 15 september 2003 21:26 schreef Jantjeuh het volgende:
Er komt geen nieuwe.. iig niet in deze opzet. Teveel verschillende tracks.. mensen die de nieuwste noemen en mensen die bij wijze van spreken een half jaar achterlopen.Als iemand voor elke week een lijst met tracks wil opstellen waaruit men kan kiezen kan het wel goed werken denk ik..
quote:dan moet iemand dat wel doen...
Op maandag 15 september 2003 21:26 schreef Jantjeuh het volgende:
Er komt geen nieuwe.. iig niet in deze opzet. Teveel verschillende tracks.. mensen die de nieuwste noemen en mensen die bij wijze van spreken een half jaar achterlopen.Als iemand voor elke week een lijst met tracks wil opstellen waaruit men kan kiezen kan het wel goed werken denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |