quote:dat doet een pet ook...
Op dinsdag 9 september 2003 16:28 schreef ReSpawn het volgende:
HET BELEMMERT DE COMMUNICATIE TE ERG!!!!!!!!!!!!!
en dat kan ook zonder caps want zoals je gelezen had kunnen hebben in mijn post
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:Maar waarom is het niet wenselijk? dat punt van de communicatie hebben we al gehad, maar dan is de maatregel niet goed genoeg geformuleerd.
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 09-09-2003 16:31]
quote:Dat is wel het argument. Lees de openingspost anders even voordat je reageert.
Op dinsdag 9 september 2003 16:28 schreef SCH het volgende:
Dat is het argument niet. Lees het topic even voordat je reageert.
quote:Als er in een stad geen rotondes zijn, hoeven er geen regels over rotondes te zijn. Als er rotondes komen, dan komen ook de regels.
Op dinsdag 9 september 2003 16:28 schreef nikk het volgende:[..]
En het ene dorp is het andere niet. Maar als in het ene dorp een moord word gepleegd betekent het niet dat eerst in alle andere dorpen ook een moord moet worden gepleegd voordat het in de wet- en regelgeving mag komen te staan.
quote:Van welk schaap heb jij de achterkant te vaak gezien? Het gaat nog niet eens over moslims. NIEMAND mag een niqaab dragen hoor..
Op dinsdag 9 september 2003 16:29 schreef SCH het volgende:[..]
Je kunt niet alle maatregelen kopieren. De situatie is anders. Maar dat geldt blijkbaar niet als de islam in het spel is. Dan gelden andere regels in oh zo tolerante landje.
quote:Jezus doe niet zo afschuwelijk politiek correct.
Op dinsdag 9 september 2003 16:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:Is het niet wenselijk omdat ze een andere religie beleiden dan hier tot een 40 jaar geleden de norm was? Is het omdat je er bang voor bent of heb je een andere goede reden?
Een burqa is een uiting van middeleeuws fundamentalisme EN het is verboden om je gemaskerd over straat te begeven in NL (APV van alle gemeenten).
Als ik zo op school zou komen, dan mag dat van jou dus?
Of zo met een peniskoker?
Nee natuurlijk niet, dus mag een gezichtssluier ook niet. Buiten dat het belachelijk, beledigend en niet eens religieus verplicht is, is het gewoon verboden. Klaar.
quote:FOUT!
Op dinsdag 9 september 2003 16:30 schreef SCH het volgende:[..]
Als er in een stad geen rotondes zijn, hoeven er geen regels over rotondes te zijn. Als er rotondes komen, dan komen ook de regels.
.
quote:En sommige maatregelen kun je prima kopiėren, omdat de situatie veel overeenkomsten heeft. Zie verder de post van nikk hierover.
Op dinsdag 9 september 2003 16:29 schreef SCH het volgende:Je kunt niet alle maatregelen kopieren. De situatie is anders. Maar dat geldt blijkbaar niet als de islam in het spel is. Dan gelden andere regels in oh zo tolerante landje.
Tja, en dat jij zo'n angst hebt voor alles dat de islam eventueel mogelijkerwijs in de verre toekomst ooit zou kunnen bedreigen, da's jouw probleem. .
quote:Lees het topic even - Tony heeft overtuigend aangetoond dat dat kul is.
Op dinsdag 9 september 2003 16:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat is wel het argument. Lees de openingspost anders even voordat je reageert.
quote:Ja hoor is echt hetzelfde
Op dinsdag 9 september 2003 16:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
dat doet een pet ook...
quote:Regels voor rotondes bestaan, zelfs als je als stad/dorp er geen hebt.
Op dinsdag 9 september 2003 16:30 schreef SCH het volgende:
Als er in een stad geen rotondes zijn, hoeven er geen regels over rotondes te zijn. Als er rotondes komen, dan komen ook de regels.
quote:Je maakt regels om zaken te voorkomen, niet om achteraf te kunnen zeuren. Simpel. Er is herkent dat dit een opkomende trend is op opleidingen, dus nemen ze een proactieve houding aan. Is niets mis mee. Laat de mensen maar blaten dat het discriminatie is, maar ze roepen het onderhand zo vaak dat ik er al weinig waarde meer aan hecht.
Op dinsdag 9 september 2003 16:30 schreef SCH het volgende:
Het is van 'The boy who cried wolf', 'The moslim who cried discimination' geworden...
quote:LULKOEK - de situatie is overal anders, dus staan er overal andere borden.
Op dinsdag 9 september 2003 16:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
FOUT!
De verkeersregels zijn landelijk geldig!
.
quote:Je komt wel erg snel aan plaatjes he?
Op dinsdag 9 september 2003 16:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ja hoor is echt hetzelfde
quote:Je bent eenvoudig te overtuigen!
Op dinsdag 9 september 2003 16:33 schreef SCH het volgende:Lees het topic even - Tony heeft overtuigend aangetoond dat dat kul is.
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:34 schreef SCH het volgende:[..]
LULKOEK - de situatie is overal anders, dus staan er overal andere borden.
Ja hoor Japie.
Verkeersregels voor rotondes zijn algemeen. Er zijn slechts 2 varianten.
Niet per gemeente verschillende regels. Die zijn LANDELIJK opgesteld. DUH!
Dames en heren: In Utrecht is groen doorrijden en rood stoppen. In Heereveen echter is groen stoppen en rood doorrijden.
Want de situatie is immers overal anders, dus gelden er overal andere regels.
quote:De REGELS zijn overal hetzelfde, de SITUATIE is overal verschillend.
Moeilijk hoor, dat onderscheid.
quote:Nee, dat is gewoon mijn mening
Op dinsdag 9 september 2003 16:31 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Jezus doe niet zo afschuwelijk politiek correct.
quote:Zie het verhaaltje over het Calvijn College eerder in deze thread. Dat is van hetzelfde achterlijke niveau. Als iemand nou graag zo'n tent draagt is dat haar probleem, ik kan me er niet over opwinden
Een burqa is een uiting van middeleeuws fundamentalisme EN het is verboden om je gemaskerd over straat te begeven in NL (APV van alle gemeenten).
quote:Als jij graag met een peniskoker rondloopt heb ik daar totaal geen bezwaar tegen. Nogmaals, als iemand zich happy voelt met een tent over haar kop, laat dat mens toch. Ik zie het probleem werkelijk niet.
Als ik zo op school zou komen, dan mag dat van jou dus?Of zo met een peniskoker?
Nee natuurlijk niet, dus mag een gezichtssluier ook niet. Buiten dat het belachelijk, beledigend en niet eens religieus verplicht is, is het gewoon verboden. Klaar.
Religie is fout, maar je kan het helaas niet verbieden, dus moet je ook leven met deze randverschijnselen.
[Dit bericht is gewijzigd door Tony_Montana67 op 09-09-2003 16:37]
quote:Tuurlijk. In Friesland mag je links op de weg rijden, en in Limburg is het toegestaan om 180 te rijden binnen de bebouwde kom, en in Zeeland mag je met je skeelers de snelweg op. En hier in Zuid-Holland moet je juist op rood gas geven en bij groen stoppen.
quote:Dus als er geen rotonde staat moet ik me toch aan de regels houden ofzo?
Op dinsdag 9 september 2003 16:36 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
,
.
Ja hoor Japie.
Verkeersregels voor rotondes zijn algemeen. Er zijn slechts 2 varianten.
Niet per gemeente verschillende regels. Die zijn LANDELIJK opgesteld. DUH!Dames en heren: In Utrecht is groen doorrijden en rood stoppen. In Heereveen echter is groen stoppen en rood doorrijden.
Want de situatie is immers overal anders, dus gelden er overal andere regels.
Als er geen sluiers zijn, zijn er ook geen regels voor nodig. Overbodig dus.
quote:Religieuze uitingen die buiten de wet vallen, zijn makkelijk te verbieden, hoor.
Op dinsdag 9 september 2003 16:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Religie is fout, maar je kan het helaas niet verbieden, dus moet je ook leven met deze randverschijnselen.
quote:Yep en de regels gelden niet als de situatie er niet is. Moeilijk he, de werkelijkheid. Zelfs als je kapitalen nodig hebt
Op dinsdag 9 september 2003 16:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
De REGELS zijn overal hetzelfde, de SITUATIE is overal verschillend.
Moeilijk hoor, dat onderscheid.
quote:Fijn, jij niet. De rest vd Unis wel.
Op dinsdag 9 september 2003 16:36 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Als jij graag met een peniskoker rondloopt heb ik daar totaal geen bezwaar tegen. Nogmaals, als iemand zich happy voelt met een tent over haar kop, laat dat mens toch. Ik zie het probleem werkelijk niet.
En je laat je wel heel erg kennen nu door te stellen dat een peniskoker ook toegestaan zou worden. Dat is gewoon gelul, en dat weet je.
quote:Wat een onzin. Religie is fout, dus moet je ook maar leven met de randverschijnselen. In bepaalde religies is het normaal je dochter te stenigen als ze wat aanrommelt, dus ja, dat kunnen we niet verbieden want je moet immers ook leven met de randverschijnselen.
quote:Dus, wanneer er een meisje komt met een sluier, geldt die regel wel. Mooi zo.
Op dinsdag 9 september 2003 16:38 schreef SCH het volgende:[..]
Yep en de regels gelden niet als de situatie er niet is. Moeilijk he, de werkelijkheid. Zelfs als je kapitalen nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |