quote:*zucht*
Op dinsdag 9 september 2003 16:19 schreef SCH het volgende:[..]
Ik zie de actualiteit niet. Er staat niets over gesluierde vrouwen die zich op universiteiten aanmelden.
quote:Ja - wat kan er al niet gebeuren he.
Op dinsdag 9 september 2003 16:20 schreef nikk het volgende:[..]
Omdat het ook op uni's zou kunnen gebeuren...
Volgens mij is dat wel 20 keer door anderen aangehaald.
quote:Korte termijn geheugen. Dacht ik al wel.
Op dinsdag 9 september 2003 16:19 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, geen idee.
Leg eens uit?
quote:Vanalles.. En daarom is het goed dat er preventieve maatregelen worden genomen...
Op dinsdag 9 september 2003 16:21 schreef SCH het volgende:[..]
Ja - wat kan er al niet gebeuren he.
quote:Ja nou je zou misschien na je dood gestraft kunnen worden voor het niet dragen van een hoofddoek.
Wat kan er niet al gebeuren he?
[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 09-09-2003 16:23]
quote:Zekers, Japie. Vooral als het elders al eens eerder is gebeurd he?
Op dinsdag 9 september 2003 16:21 schreef SCH het volgende:Ja - wat kan er al niet gebeuren he.
quote:Geef anders gewoon even antwoord op de vraag of zo....Ben je nog niet duizelig?
Op dinsdag 9 september 2003 16:22 schreef SCH het volgende:[..]
Korte termijn geheugen. Dacht ik al wel.
quote:Laat je niet alles wijs maken door je vriendin, joh.
Op dinsdag 9 september 2003 16:22 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Ja nou je misschien na je dood gestraft kunnen worden voor het niet dragen van een hoofddoek.
Wat kan er niet al gebeuren he?
quote:Leg eens uit, Japie?
Op dinsdag 9 september 2003 16:22 schreef SCH het volgende:Korte termijn geheugen. Dacht ik al wel.
quote:Inderdaad, wat al niet kan gebeuren.
Los daarvan, het is niet meer dan logisch dat je zaken die je als niet wenselijk beschouwd in de regelgeving opneemt. Zo ook het dragen van een sluier.
quote:Oh het is al op een universiteit gebeurd. Bron?
Op dinsdag 9 september 2003 16:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zekers, Japie. Vooral als het elders al eens eerder is gebeurd he?
Met veel juridisch gezeik..
quote:Zie openingspost, Japie.
Op dinsdag 9 september 2003 16:24 schreef SCH het volgende:Oh het is al op een universiteit ROC gebeurd. Bron?
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Leg eens uit, Japie?
Waarom ben ik een wolf, volgens jou?
quote:Een ROC is geen Universiteit, Jan-Pietertje.
Op dinsdag 9 september 2003 16:25 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Zie openingspost, Japie.
quote:PREVENTIE!!!!!!!!!!!!! Ken je dat woord? Dat wil zeggen dat het nog niet is gebeurd, maar dat voorkomen beter is dan genezen.
Op dinsdag 9 september 2003 16:24 schreef SCH het volgende:[..]
Oh het is al op een universiteit gebeurd. Bron?
[Dit bericht is gewijzigd door ReSpawn op 09-09-2003 16:26]
quote:Op ROCs al wel dus neemt men preventieve maatregelen. En terecht.
Op dinsdag 9 september 2003 16:24 schreef SCH het volgende:[..]
Oh het is al op een universiteit gebeurd. Bron?
Of nee wacht, op ze SCHs: Ik weet gewoon dat dat zo is ik zit nu niet in het archief maar als je het wil weten zoek het dan zelf op ik heb daar geen tijd voor
doe niet zo arrogant joh
flame niet zo
jij beweert dat het niet zo is dus zoek daar maar een bron van
quote:Ze hadden gedonder op het ROC en willen dat niet hebben op de universiteit, daarom is het, heeft met elkaar te maken. Punt uit. Klaar.
Op dinsdag 9 september 2003 16:25 schreef SCH het volgende:[..]
Een ROC is geen Universiteit, Jan-Pietertje.
quote:Maar waarom is het niet wenselijk? dat punt van de communicatie hebben we al gehad, maar dan is de maatregel niet goed genoeg geformuleerd.
Op dinsdag 9 september 2003 16:24 schreef nikk het volgende:Inderdaad, wat al niet kan gebeuren.
Los daarvan, het is niet meer dan logisch dat je zaken die je als niet wenselijk beschouwd in de regelgeving opneemt. Zo ook het dragen van een sluier.
Is het niet wenselijk omdat ze een andere religie beleiden dan hier tot een 40 jaar geleden de norm was? Is het omdat je er bang voor bent of heb je een andere goede reden?
quote:Nee Femke.... dat is het zeker niet...
quote:Oh, ik dacht dat ik 'Wolfje' was, je bent wel een draaikont, Japie.
Op dinsdag 9 september 2003 16:25 schreef SCH het volgende:Een ROC is geen Universiteit, Jan-Pietertje.
En dat een ROC geen Universiteit is, is bekend. Dus?
quote:HET BELEMMERT DE COMMUNICATIE TE ERG!!!!!!!!!!!!! LEEST ALVORENS GIJ POST!!!!
Op dinsdag 9 september 2003 16:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Maar waarom is het niet wenselijk? dat punt van de communicatie hebben we al gehad, maar dan is de maatregel niet goed genoeg geformuleerd.
Is het niet wenselijk omdat ze een andere religie beleiden dan hier tot een 40 jaar geleden de norm was? Is het omdat je er bang voor bent of heb je een andere goede reden?
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:28 schreef ReSpawn het volgende:[..]
HET BELEMMERT DE COMMUNICATIE TE ERG!!!!!!!!!!!!!
quote:En het ene dorp is het andere niet. Maar als in het ene dorp een moord word gepleegd betekent het niet dat eerst in alle andere dorpen ook een moord moet worden gepleegd voordat het in de wet- en regelgeving mag komen te staan.
quote:Hoe had je de maatregel liever geformuleerd gezien?
Op dinsdag 9 september 2003 16:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:Maar waarom is het niet wenselijk? dat punt van de communicatie hebben we al gehad, maar dan is de maatregel niet goed genoeg geformuleerd.
quote:Universiteiten zijn niet anti-islam.
quote:Je kunt niet alle maatregelen kopieren. De situatie is anders. Maar dat geldt blijkbaar niet als de islam in het spel is. Dan gelden andere regels in oh zo tolerante landje.
Op dinsdag 9 september 2003 16:27 schreef DennisMoore het volgende:En dat een ROC geen Universiteit is, is bekend. Dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |