abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13051731
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:46 schreef pfaf het volgende:
Maar is het dus wel echt zo, dat je niet gemaskerd over straat mag? ( paar pagina's terug)
Ja. APVs waarin het zgn. Maskerverbod staat verbieden dat.

Logisch ook.

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13051760
Wat is nou roak??
pi_13051769
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 16:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ohja, geef maar een duidelijk bewijs dat het dragen van een peniskoker op een universiteit verboden is, dan neem ik mijn woorden terug, zo niet, dan lul je gewoon uit je nek...
[..]

Ben je nu serieus?

Jij denkt dat een peniskoker dragen toegestaan is op een uni?

[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_13051806
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:38 schreef DennisMoore het volgende:

Wanneer het de communicatie, bijvoorbeeld op school, verhindert.

Als de vrouw goede resultaten haalt met een teent lijkt het me geen belemmering. Er wordt nu op voorhand van zaken uitgegaan die nog helemaal niet bewezen zijn

Als je het argument van communicatie tot in extremis door trekt kun je doven en blinden eigenlijk ook niet meer toelaten op de universiteit omdat de communicatie met zulke mensen lastiger is.

(Heel erg extreem gesteld dus, ik sta zelf niet achter dat idee)

quote:
Wanneer het de kans op een baan verhindert. (Wat mij betreft geen recht op een uitkering dan.)
Als ze haar werk goed doet maakt het niks uit of ze nou een tentje dragen of niet. Dan is er ook sprake van een gebrek aan respect voor z'n werkneemster omdat hij haar kledingkeuze niet respecteert
quote:
Wanneer het als vermomming kan dienen.
Dat is moeilijk aan te tonen lijkt me. Een vrouw vermomt zich ook als ze make-up op doet, wil je dat ook verbieden dan (wederom een extreem voorbeeld)

spoiler:

Ik denk dat je smeekt om die tenten als vrouwen geen make-up meer mogen dragen
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13051842
quote:
Op dinsdag 9 september 2003 17:49 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

Ik voel me lekker naakt met paarse veren in me hol.

Mag ik nu ook zo naar de uni?

Nee grote smurf, dat mag niet.

ALs men een tent dragen leuk vindt, dan mogen ze dat doen. THUIS.

En niet in het openbaar. Dat mag ik immers ook niet met die veren in me hol.

Zolang je er ook andere kleren bij aantrekt mag jij best met een bosje veren in je hol rondlopen. Je mag echter niet zonder kleren op straat rondlopen.
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_13051864
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')