abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13023714
Daarnet op de FP dit artikel over dieren-activisten die 6000 nertsen 'hadden bevrijd'. "Ok", dacht ik nog, "een beetje vreemde aanpak maar heel ergens zit r wel iets goeds in." Daarna klikte ik op deze link, die gaat over oa hun actie (het is de site van die dieren-activisten).

Toen schrok ik me echt de tering. Wat die mensen niet allemaal doen om hun wil op te dringen:

...werd gisteravond zijn deur ingetrapt door woedende dierenrechten activisten....

... Hij had allerlei porseleinen dieren inde tuin staan die door de activisten bevrijd werden...

....Vijftig splinternieuwe kooien werden vernield en ook camera’s, het huis en de wagens van de fokkernertsen-fokker he moesten eraan geloven....

Allemaal van dit soort dingen dus. Dat is toch ZIEK!!!

Ik vind echt dat politie oid tegen hun op moet gaan treden want dat ze dit soort dingen ongestoord kunnen doen....

owja, trouwens:
Dat bericht op de FP ging over een nertsen-fokkerij in Putten. Kijk eens wat er ook nog op die site staat:

quote:
NERTSENBEVRIJDING PUTTEN
1 november 2002

In de nacht van 26 oktober heeft het Dieren Bevrijdings Front 13.000 nertsen
bevrijd uit de fokkerij van Minkcon Bv aan de Koekamperweg 3 in Putten.
Dieren bevrijding is geen misdaad! Dieren bevrijding is een goede daad!
Waarom? Omdat je in één nacht duizenden levens van een wisse dood kunt
redden. We gaan door totdat alle dieren vrij zijn! Communiqué DBF.

Dat was 2002. Dit is dus al de 2e keer

Ik werkelijk van dit soort mensen. Misschien is het niet helemaal fijn enzo wat er met die dieren gebeurt maar op deze manier 'te werk gaan', gadverdamme

| Foto's |
pi_13023755
Allemaal van die Volkert-figuurtjes. Allemaal ophangen die gekken.
  maandag 8 september 2003 @ 15:36:32 #3
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_13023793
Kennelijk mag je als het om dieren gaat ook mensen pijn doen.

Nertsen fokken is bij de wet toegestaan. Dus de activisten menen boven de wet te staan.

Ik denk dat ze hiermee hun eigen glazen ingooien. De publieke opinie keert zich tegen ze. Persoonlijk heb ik diverse donateurschappen al beeindigd omdat ik daar niks mee te maken wil hebben.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_13023803
Deze lui zijn al jaaaren zo gek als een deur. Ik beschouw ze als een soort moslimfundementalisten, want ik weet dat op een dag zij ook de stap gaan nemen om bomaanslagen te plegen. In die kringen is een mensenleven minder waard dan het leven van een dier. Ik verbaas me er nog steeds over dat ze nog niemand vermoord hebben. Die lui zitten zo in hun eigen bekrompen wereldje.

[edit]Ah shit vergeten, ze hebben al wel iemand vermoord: Pim Fortuin.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door oheng op 08-09-2003 15:37]

pi_13023825
Als ze nou eens een adres zouden geven zouden we ff wat auto's in de fik kunnen steken, wat sloten dicht kunnen lijmen en wat huisdieren bevrijden. "Die dieren hebben toch ook geen leven daar".

Owja, ik ben nog deur intrappen, graffiti en nog een hoop meer vergeten

| Foto's |
  maandag 8 september 2003 @ 15:39:29 #6
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_13023866
Het "goede" werk van deze dierenbevrijders zit hem in het feit dat deze diertjes in het wild volslagen kansloos zijn. Ze sterven nu alleen wat eerder en gewelddadiger dan wanneer ze humaan naar de gastank gaan.

En dan wil ik het nog niet eens hebben over de intimidaties van privé personen, moedwillige vernieling van andermans eigendom en een waslijst aan andere strafbare zaken die deze club op haar naam heeft.

[sarcasm]
Goed gedaan jongens en meisjes! Toppie!
[/sarcasm]
Gaat bomen knuffelen op Vlieland of zo....

[Dit bericht is gewijzigd door RonaldV op 08-09-2003 15:40]

- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_13023879
die mensen zijn echt gestoord. Op die site staat een banner van ''degids.tk''. Daar kun je dus gewoon adressen van slachthuizen etcetc opzoeken.

Idd, ze leven echt in een eigen bekrompen wereldje

[edit]

Echt jammer dat ze de guts niet hebben om ergens op die site een (e-mail)adres te zetten

[Dit bericht is gewijzigd door MeAndMyself op 08-09-2003 15:41]

| Foto's |
  maandag 8 september 2003 @ 15:41:07 #8
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_13023906
Bij 95% zit een steekje los.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_13023979
De kots-smiley is het enige wat dit soort mensen toekomt.

Het is echt werkelijk verschrikkelijk. Het is gewoon normale bedrijfsuitoefening notabene! Het mág bij wet!

pi_13023985
Zulke mensen zijn geen haar beter dan een gemiddelde terrorist. Zo moeten dierenproeven op dit soort mensen doen.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_13024033
Dit zijn citaten van Groenfront:

Citaat uit "Groene Vrede":
Een woordvoerder van Groenfront gaf toe aan de plaatselijke media: "Volkert van der Graaf is inderdaad onze held. Hij komt op voor dier en millieu en schrikt er niet van terug om een persoon het leven te ontnemen die in staat is om het gehele ecologische beleid te ontwrichten. Bovendien was Fortuyn een racist. Die kun je alleen stoppen door de dood. Volkert is een held die onmiddelijk moet worden vrijgesproken".

Citaat Groenfront-lid uit "Kern-weg" :
"Ik dacht zo'n beetje dat ik niet meer bijkwam toen ik hoorde dat Fortuyn was neergeschoten. Jammer dat hij nog leefde. Fortuyn was als een kankergezwel in het multi-culturele lichaam gekropen van Nederland. Bovendien was hij voor afschaffing voor subsidies van natuurbeschermers en linkse groeperingen. Zulke mensen moet je hard aanpakken. Liever een mens doodknuppelen dan een zeehond zeg ik dan altijd maar. Hahaha!!"

Frits (milieubeschermer):
"De link tussen ons en Groen Links is geen geheime link. Deze politieke tak is de uitvalsbasis voor vele groeperingen die zich inzetten voor mens en milieu. De reden van de bezetting van het Entenwoud is meer dan alleen een protest tegen het kapitalisme. Het is ook een signaal dat de oppositie ons niet mag onderschatten. Wij deinzen niet terug voor geweld en terreur tegen hen die anders denken dan wij."

Marleen J.v.Z. (redactie EcoFront):
"Je moet soms boven de wet staan om je idealen te verdedigen. Geweld is niet per definitie taboe. Moord kan in uitzonderlijke gevallen rechtvaardig zijn om dieren en planten te beschermen. Ik hoop dat de LPF nu geleerd heeft om met respect met ons om te gaan."

antigroenfront

Dit zijn wel zulke gevaarlijke lui. Maar helaas zijn ze links dus worden ze getolereerd...

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13024106
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:35 schreef smash789 het volgende:
Allemaal van die Volkert-figuurtjes. Allemaal ophangen die gekken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 8 september 2003 @ 15:51:39 #13
21673 Hitman
Probleemoplosser
pi_13024128
Ook ik heb op die site gekeken, en mijn mond viel open van verbazing. Echt onbegrijpelijk dat dit soort "aanvallen" op personen en bedrijven op deze schaal en zo regelmatig kunnen plaatsvinden!
Als ik dit zo lees, dan krijg ik het idee dat deze militante linkse rakkers vaker en aggresiever acties uitvoeren dan hun rechtse soortgenoten.
Success is nothing more than taking advantage of an opportunity...
pi_13024175
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:47 schreef Tikorev het volgende:
[KNIP]

Moord kan in uitzonderlijke gevallen rechtvaardig zijn om dieren en planten te beschermen. Ik hoop dat de LPF nu geleerd heeft om met respect met ons om te gaan."

Die mensen zijn gewoon ENG!

"..geleerd heeft om met respect met ons om te gaan.." Ze denken echt dat ze gewoon overal de dienst uitmaken he

| Foto's |
pi_13024489
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:02 schreef MeAndMyself het volgende:
Het gastenboek van het 'Anti groenfront' >:)
Ook even getekend
pi_13024528
quote:
Op maandag 8 september 2003 15:47 schreef Tikorev het volgende:

Citaat uit "Groene Vrede":
Een woordvoerder van Groenfront gaf toe aan de plaatselijke media: "Volkert van der Graaf is inderdaad onze held. Hij komt op voor dier en millieu en schrikt er niet van terug om een persoon het leven te ontnemen die in staat is om het gehele ecologische beleid te ontwrichten. Bovendien was Fortuyn een racist. Die kun je alleen stoppen door de dood. Volkert is een held die onmiddelijk moet worden vrijgesproken".

Citaat Groenfront-lid uit "Kern-weg" :
"Ik dacht zo'n beetje dat ik niet meer bijkwam toen ik hoorde dat Fortuyn was neergeschoten. Jammer dat hij nog leefde. Fortuyn was als een kankergezwel in het multi-culturele lichaam gekropen van Nederland. Bovendien was hij voor afschaffing voor subsidies van natuurbeschermers en linkse groeperingen. Zulke mensen moet je hard aanpakken. Liever een mens doodknuppelen dan een zeehond zeg ik dan altijd maar. Hahaha!!"

Frits (milieubeschermer):
"De link tussen ons en Groen Links is geen geheime link. Deze politieke tak is de uitvalsbasis voor vele groeperingen die zich inzetten voor mens en milieu. De reden van de bezetting van het Entenwoud is meer dan alleen een protest tegen het kapitalisme. Het is ook een signaal dat de oppositie ons niet mag onderschatten. Wij deinzen niet terug voor geweld en terreur tegen hen die anders denken dan wij."

Marleen J.v.Z. (redactie EcoFront):
"Je moet soms boven de wet staan om je idealen te verdedigen. Geweld is niet per definitie taboe. Moord kan in uitzonderlijke gevallen rechtvaardig zijn om dieren en planten te beschermen. Ik hoop dat de LPF nu geleerd heeft om met respect met ons om te gaan."

antigroenfront

Dit zijn wel zulke gevaarlijke lui. Maar helaas zijn ze links dus worden ze getolereerd...

Hmmm in mijn ogen is dit gewoon een georganiseerde misdaadbende, die dus ook op deze manier aangepakt dient te worden.
Als dit soort uitspraken geuit worden,
Hij komt op voor dier en millieu en schrikt er niet van terug om een persoon het leven te ontnemen
Liever een mens doodknuppelen dan een zeehond zeg ik dan altijd maar.
Wij deinzen niet terug voor geweld en terreur tegen hen die anders denken dan wij
dit hele stuk Je moet soms boven de wet staan om je idealen te verdedigen. Geweld is niet per definitie taboe. Moord kan in uitzonderlijke gevallen rechtvaardig zijn om dieren en planten te beschermen. Ik hoop dat de LPF nu geleerd heeft om met respect met ons om te gaan.

mag er van mij gerechterlijk onderzoek en directe actie ondernomen worden, wie bij deze organisatie zitten om ze op te pakken.

Zoals al eerder werd gezegd:

quote:
Zulke mensen zijn geen haar beter dan een gemiddelde terrorist.
en mogen mijns inziens keihard aangepakt worden.

Dat ze voor het milieu op willen komen, ok, geef ik ze 100% gelijk in, maar op deze manier, nee. Dat is niet goed te keuren.

Nu weet ik ook gelijk weer dat ik NOOIT op Groenlinks zal stemmen en dat ik NOOIT meer zo'n straatverkoper van Greenpeace ofzo zal laten uitpraten, laat staan dat ik er lid van word.

[Dit bericht is gewijzigd door LKP op 08-09-2003 16:12]

pi_13024530
Terecht, dat apen onderzoek is nu ook echt wel achterhaald, ze moeten gewoon kappen met die zooi (beide trouwens)
pi_13024631
en TOCH gebruiken dat soort mensen deo, shampoo etcetc. Hoe willen ze dat verklaren

2.

quote:
vijf hoofdstukken tellende boekwerk van ALF wordt de actievoerders in opleiding geleerd te schieten, in te breken, brandbommen te fabriceren en dieren te bevrijden. Ook worden allerhande tips gegeven om uit handen te blijven van de politie. "Hoe groter de actie, hoe groter de kans dat je gepakt wordt. Zorg dus dat je zeker weet dat als je een aanval doet, je ook hard aanvalt."
Dat is toch ziek :} ?!
| Foto's |
pi_13024721
Getekend.

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_13024732
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:12 schreef MeAndMyself het volgende:
en TOCH gebruiken dat soort mensen deo
Bron?
pi_13024747
Moet je dit zien

http://groups.msn.com/antigroenfront/general.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=3&LastModified=4675428743241074865

Daar staat gewoon een link naar hoe je een mail-bom kunt versturen

Die mensen gaan echt heel, heel, heeeel erg ver.

| Foto's |
pi_13024822
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:17 schreef MeAndMyself het volgende:
Moet je dit zien

http://groups.msn.com/antigroenfront/general.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=3&LastModified=4675428743241074865

Daar staat gewoon een link naar hoe je een mail-bom kunt versturen

Die mensen gaan echt heel, heel, heeeel erg ver.

The bastards!
pi_13024848
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:12 schreef MeAndMyself het volgende:
Dat is toch ziek :} ?!
Inderdaad, maar dat soort links-extremisme wordt gewoon geaccepteerd. Tweede Kamerlid Duyvendak van GroenLinks is redacteur geweest van een blad waar werd uitgelegd hoe brandbommen konden worden gemaakt, hoe bijbehorende tijdmechanismen werkten, hoe ingebroken kon worden en hoe gas- en elektriciteitsmeters konden worden gesaboteerd. Moet je eens kijken wat er was gebeurd als een LPF'er een terroristisch verleden had gehad

Link

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_13024951
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:21 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat soort links-extremisme wordt gewoon geaccepteerd. Tweede Kamerlid Duyvendak van GroenLinks is redacteur geweest van een blad waar werd uitgelegd hoe brandbommen konden worden gemaakt, hoe bijbehorende tijdmechanismen werkten, hoe ingebroken kon worden en hoe gas- en elektriciteitsmeters konden worden gesaboteerd. Moet je eens kijken wat er was gebeurd als een LPF'er een terroristisch verleden had gehad

Link

Duyvendak hoort in de bak
Dat is toch die vieze MilieuDefensie wereldverbeteraar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')