quote:Moeten we even bij de concurent langs gaan en ze een aanbod doen dat ze niet kunnen weigeren?
Op maandag 8 september 2003 19:39 schreef methodmich het volgende:
Pff, vandaag weer begonnen met werken en wat dacht je? Omdat het financieel niet goed gaat (zware concurrentie van Infostrada), moeten we Internet beperken tot zakelijke contacten... Dat wordt dus niet veel kans op Fok! overdag... Het zal 's avonds moeten, thuis dus, maar dat kan natuurlijk niet heel de avond... Maar goed, ik zal nog regelmatig posten hoor!!Rondje op kosten van Babangida vandaag.
quote:Jah dat was me ook al opgevallen
Op maandag 8 september 2003 18:24 schreef Da_Sandman het volgende:En volgens mij stond in Gerard de Nooijer zijn column dat Van Bommel de toekomstige nieuwe leider is toch? Of haal ik nu twee dingen door elkaar
Die gast die dat stukje geschreven heeft, laat meestal z'n persoonlijke voorkeur iets te veel blijken, daarom komt hij ook nooit verder dan verslaggever van de PZC
quote:Ach, nog even en dan zijn alle kleinschalige bedrijfjes weggeconcurreerd door Infostrada... Ik ben al op zoek naar een baan ergens anders en ga waarschijnlijk het onderwijs in, waar ik in eerste instantie een diploma voor heb behaald. Daarna is die bal raar gerold en ben ik hier terecht gekomen, maar goed, het houdt momenteel niet echt over... Hobbyisme omzetten in een baan is leuk, maar zekerheid ook. Dus de kans dat ik per december ergens op een basisschool werk is absoluut aanwezig.
Op maandag 8 september 2003 20:03 schreef Doc het volgende:[..]
Moeten we even bij de concurent langs gaan en ze een aanbod doen dat ze niet kunnen weigeren?
quote:Geen zin om een baan bij de concurent te nemen?
Op maandag 8 september 2003 20:11 schreef methodmich het volgende:[..]
Ach, nog even en dan zijn alle kleinschalige bedrijfjes weggeconcurreerd door Infostrada... Ik ben al op zoek naar een baan ergens anders en ga waarschijnlijk het onderwijs in, waar ik in eerste instantie een diploma voor heb behaald. Daarna is die bal raar gerold en ben ik hier terecht gekomen, maar goed, het houdt momenteel niet echt over... Hobbyisme omzetten in een baan is leuk, maar zekerheid ook. Dus de kans dat ik per december ergens op een basisschool werk is absoluut aanwezig.
Bovendien maakt het voor de info die ik krijg niet zo veel uit, want de meeste info komt binnen via 2 kennissen bij VI, die ik ook zo wel spreek.
Stats bijhouden zal ik dan op amateurbasis gaan doen, wel minder uitgebreid, maar toch.
Heb het straks 1 1/2 jaar gedaan en dat is toch wel een redelijke tijd, zeker omdat het op de lange duur best wel geestdodend kan zijn.
Maar goed, wie weet is het niet nodig, maar dat ik verder kijk momenteel is wel duidelijk.
quote:En leraar zijn is een mooi vak.
Op maandag 8 september 2003 20:18 schreef methodmich het volgende:
Nee, dat is me te massaal. Bovendien zit die in Nieuwegein en dat vind ik iets te ver. Dan zoek ik liever wat dichterbij en wat meer zekerheid en hetgeen waar ik eigenlijk voor geleerd heb.Bovendien maakt het voor de info die ik krijg niet zo veel uit, want de meeste info komt binnen via 2 kennissen bij VI, die ik ook zo wel spreek.
Stats bijhouden zal ik dan op amateurbasis gaan doen, wel minder uitgebreid, maar toch.
Heb het straks 1 1/2 jaar gedaan en dat is toch wel een redelijke tijd, zeker omdat het op de lange duur best wel geestdodend kan zijn.
Maar goed, wie weet is het niet nodig, maar dat ik verder kijk momenteel is wel duidelijk.
Ik ga het café verlaten en even kijken hoe mevrouw methodmich de dag beleefd heeft en dan even naar ome Johan kijken op RTL 5!
Goedenavond allen!
quote:
Op maandag 8 september 2003 22:28 schreef popolon het volgende:
Krijg ik net op NLD 2 toch nog net even een paar briljante sextips mee zeg.
quote:Idd. Moet je is kijken op V8, 'uit je tent'.
Op maandag 8 september 2003 22:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat zijn die boeren erg zeg...
Het donkere gedeelte komt waarschijnlijk van GHaven (of was het Vlens?)
Het spraakgebrek waarschijnlijk van Cruoninga ![]()
Een Dockummer Kofje graag.
J.
quote:sorry... ik ben niet van de brommers
Op maandag 8 september 2003 23:13 schreef popolon het volgende:
Iemand zin an brommers kiek'n ?
welterusten hools.. morgen weer een dag!
quote:Neuken op z'n tukkers.
Op maandag 8 september 2003 23:13 schreef popolon het volgende:
Iemand zin an brommers kiek'n ?
Pas.
J.
Abramovic haalt Kenyon Martin van Man U. over om voor Chelsea te gaan werken meldt NOS TT
quote:Doe mij ook maar een bakkie k
Op dinsdag 9 september 2003 07:12 schreef just me het volgende:
kffie alsjeblieft
quote:Ik weet het
Op dinsdag 9 september 2003 09:11 schreef just me het volgende:
ziek zijn is niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |