abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13018959
Tering kuthoeren pleuris belgen, geen goed woord meer over,.

Een tijd geleden een post gedaan dat m'n auto gepikt was....leuk, kut, echt gewoon klote, nieuwe auto gekocht.

Afijn heb dus een tijdje terug een bericht ontvangen dattie in Belgie ,Brussel staat.

Nu eindelijk alles uitgezocht....dit geoolf je gewoon niet.

Een auto van 500 €, eerste auto
300 € reparatie, nieuwe koppeling platen, uitlaat.

Moet ik nu godveredomme €1000 gaan betalen om dat ******ding uit belgie weg te halen!
Stallingskosten €400
overige meuk € 600

bel met m'n verzekering, heeft gebeld, en er is niet onderuit te komen ik MOET betalen, want het is de Belgische wetgeving...

hoop een aanslag van de AEL ofzo, op******** met die lijers daar kan gewoon niet eens meer helder nadenken ofzo, DAMN pissed

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-09-2003 16:56]

pi_13019039
Worden deze kosten niet gedekt door de verzekering?

Maar dat is inderdaad kut voor je. En je mening over Belgen helemaal mee eens

gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_13019050
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:51 schreef Nyles het volgende:
Tering kuthoeren pleuris belgen, geen goed woord meer over,.

Een tijd geleden een post gedaan dat m'n auto gepikt was....leuk, kut, echt gewoon klote, nieuwe auto gekocht.

Afijn heb dus een tijdje terug een bericht ontvangen dattie in Belgie ,Brussel staat.

Nu eindelijk alles uitgezocht....dit geoolf je gewoon niet.

Een auto van 500 €, eerste auto
300 € reparatie, nieuwe koppeling platen, uitlaat.

Moet ik nu godveredomme €1000 gaan betalen om dat ******ding uit belgie weg te halen!
Stallingskosten €400
overige meuk € 600

bel met m'n verzekering, heeft gebeld, en er is niet onderuit te komen ik MOET betalen, want het is de Belgische wetgeving...

hoop een aanslag van de AEL ofzo, op******** met die lijers daar kan gewoon niet eens meer helder nadenken ofzo, DAMN pissed

Ben je all risk verzekerd?

Zo ja moet volgens mij gewoon je verzekeringsmaatschappij betalen. Kijk het ff goed na in je polis

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-09-2003 16:56]

maandag 8 september 2003 @ 11:57:13 #4
11875 beany
Qui ni fucis est, penis est
pi_13019066
quote:
Op maandag 8 september 2003 11:56 schreef erikh het volgende:

[..]

Ben je all risk verzekerd?

Zo ja moet volgens mij gewoon je verzekeringsmaatschappij betalen. Kijk het ff goed na in je polis

Een auto van 500 euro all risk verzekeren
Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_13019101
Kun je geen afstand doen van je wagen dan ofzo ?

Of je papieren kwijtraken, dan kun je niet aantonen dat het jouw wagen is, normaal bij controle heb je dan geen recht op het voertuig, maar goed dat zal dan in deze situatie weer vast niet uitmaken

Of in belgie naar de sloop laten brengen ?

Trouwens wel heel scheef vind ik, ik bedoel 400 euri stallingkosten, die je MOET betalen. Wie vroeg jouw of ze die auto wilde stallen, ongevraagd dus. Kijk als je niet hoefde te betalen alla, maar dat is net als iemand in de stad je jas aangeeft en dan zegt da's dan 20 euri. Ja

M'n signature, wat doe je :{
pi_13019104
Goddamn, wat een bagger Kun je niet iemand "inhuren" die de wagen de gracht in helpt?
pi_13019113
hij was dus gewoon WA verzekerd, niet tegen diefstal...

No ofence voor de belgen en beledigden hier, maar neem toch aan dat mijn woedde hierover begrijpelijk is...

maandag 8 september 2003 @ 12:04:35 #8
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_13019192
oh wat ben ik toch blij dat ik n belg ben
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_13019219
Laat je die auto toch staan!

Laten ze dat ding maar in hun * douwen!!

Duizend euro laat dan maar zitten leg ik wel neer bij een nieuw autootje

k*t Belgen

Shift to tha Max
pi_13019300
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:06 schreef Shifty het volgende:
Laat je die auto toch staan!

Laten ze dat ding maar in hun * douwen!!

Duizend euro laat dan maar zitten leg ik wel neer bij een nieuw autootje

k*t Belgen

zo dacht ik dus ook, maar officieel ben ik de eigenaaar en als ik afstand wil doen krijg je met invoerrechten te maken enzo, wordt nog duurder...gaat dus niet.

en als ik em laat staan wordt de rekening alleen maar hoger en krijg later justitie achter me aan.

pi_13019301
Belgjes zijn lief!

... mijn vriendinnetje in ieder geval wel...

Omdat jij het niet eens bent met een deel van de Belgische regelgeving, betekent dit niet dat je alle Belgen allerlei enge ziektes hoeft toe te wensen.

Maar goed, zoals gebruikelijk bij dit soort posts zegt dit meer over jou dan over die Belgen...

Hoewel ik het heus wel sneu vind voor je hoor.. Maar je kunt meer sympathie verwachten met een wat andere woordkeuze..

"Don't drive faster than your angel can fly..."
pi_13019312
Wat een stel naainekken zeg, verdomme word je auto gejat ben je blij dat ze het weer vinden, en dan kan je nog zo'n ongeloofelijke hoge prijs voor het stallen betalen ook, wat een ************

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 08-09-2003 17:00]

pi_13019331
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:00 schreef beany het volgende:

[..]

Ik spreek je nog wel als jij kanker hebt of een naaste van je kanker heeft en iemand gebruikt het woord kanker alleen maar om te schelden...

oprotten aub....

Heb ik ook meegemaakt, maar ik ben niet zo zielig om alles in zo'n beperkt referentiekader te zien...
Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_13019339
toch zo ik willen dat sommige mensen in mijn schoenen zouden staan op dit moment, stelletje schijnheilige rukkers.
pi_13019374
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:07 schreef ne0n het volgende:

[..]

vieze ajax jood

Kon je niks beters verzinnen?
Shift to tha Max
  maandag 8 september 2003 @ 12:14:38 #16
11875 beany
pi_13019377
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:12 schreef Nyles het volgende:
toch zo ik willen dat sommige mensen in mijn schoenen zouden staan op dit moment, stelletje schijnheilige rukkers.
Hey, it sucks ok! Het gaat inderdaad nergens over dat je je auto zo duur moet 'nabetalen'. Ben het ook met je eens dat je er over klaagd...

Alleen de manier waarop

Wees niet kritisch, praat met de menigte mee en val vooral niet op, alleen dan ben je welkom...
pi_13019379
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:07 schreef ne0n het volgende:

[..]

vieze ajax jood

heb je ook wat gehoord :S maar moet je wel gelijk geven in dit geval
en ook anderen die zeggen dat belgen het domste volk zijn ervaringen genoeg met jullie belgen...
succes met rellen hier verder
  maandag 8 september 2003 @ 12:15:34 #18
11875 beany
pi_13019395
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:12 schreef eetomit het volgende:

[..]

Heb ik ook meegemaakt, maar ik ben niet zo zielig om alles in zo'n beperkt referentiekader te zien...

Hey kijk, nog iemand die geen enkele vorm van respect heeft!
pi_13019405
Dit topic verzandt in onzin, slotje
pi_13019423
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:15 schreef beany het volgende:

[..]

een respect moet je verdienen . en de nederlandse maatschappij is al respectloos dus wat wil je nu eigenlijk hiermee bereiken ?
kan je beter je energie ergens anders instoppen.
sommigen zijn al kansloos dus verspilde energie
  maandag 8 september 2003 @ 12:17:43 #21
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13019439
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:01 schreef beany het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat je kwaad bent, alleen zou je alsnog het woord kanker weg kunnen halen? Ik vind het erg respectloos namelijk....

"zucht" JIJ stoort je er aan.

jij bent ook maar een simpele user hoor.

alsof iedereen rekening met iedereen moet houden. dan moet je geen forums opzoeken. of zo'n kids ding met allemaal mietjes en watjes die aan hun mammie vragen of ze naar de WC mogen op hun 22e.

pi_13019455
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:11 schreef Yosie het volgende:
<knip>
KANKERLIJERS
Kom op he niet zo schelden!! Dit slaat weer helemaal nergens op er zijn genoeg mensen die dagelijks hard vechten tegen deze afschuwelijke ziekte!!
Shift to tha Max
pi_13019457
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:15 schreef beany het volgende:

[..]

Res..p... Wat?
Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_13019461
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:16 schreef QOnline het volgende:
Dit topic verzandt in onzin, slotje
rot toch eens op met je slotje, op jou moet een slotje,
zodra het ergens anders over gaat word er al geroepen slotje
kruip die mods lekker in der kont
  maandag 8 september 2003 @ 12:19:34 #25
11875 beany
pi_13019481
quote:
Op maandag 8 september 2003 12:17 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

"zucht" JIJ stoort je er aan.

jij bent ook maar een simpele user hoor.

alsof iedereen rekening met iedereen moet houden. dan moet je geen forums opzoeken. of zo'n kids ding met allemaal mietjes en watjes die aan hun mammie vragen of ze naar de WC mogen op hun 22e.

So? Dus mag ik niet zeggen dat ik iets respectloos vind? Omdat ik maar een simpele user ben? Sluit dit forum dan maar als je als individu niet je mening mag verkondigen!

En we mopperen allemaal maar over de verloedering van de maatschappij.... maar ondertussen staan jullie het wel toe!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')