abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 september 2003 @ 15:56:33 #76
62944 STFU
Blain (NTCE Chaingunner)
pi_13210699
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:51 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Ga ik ff veranderen dan. Thnx!

En hoe ga je dat doen?
Hank Evans: Well fuck my ozone.
Hank Evans: Hey, Ringworm! Yeah I'm talking to you, you toxic waste of life. You gonna pick up that butt or do I have to glue it to my shoe and stick it up your big pimply a-hole.
  dinsdag 16 september 2003 @ 15:56:34 #77
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_13210700
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 13:45 schreef ray_nl het volgende:
Zouden jullie hier even naar kunnen kijken? Ben benieuwd wat jullie er van vinden: http://www.snookerdevils.tk
Vind de site en het kleurgebruik netjes, alleen vind ik het jammer dat ik niet duidelijk kan krijgen wie jullie zijn, ik begrijp dat jullie snooker spelen, maar er is helemaal geen uitleg of jullie een vereniging zijn of een vriendengroepje. Is erg onduidelijk voor mensen van buitenaf, zo hebben alleen insiders er iets aan...

Maar kijk voor de grap ook eens even naar deze site:

www.gumbo-millennium.nl

Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  dinsdag 16 september 2003 @ 16:09:45 #78
52855 TrailerParkBoy
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_13211107
De afgelopen 2 dagen hebben een vriend en ik hard gewerkt aan de nieuwe layout + database van ForumSpam.tk
Gemaakt door spammers, voor spammers

Handig in gebruik... makkelijk copy/paste doen en posten die pics!

[b][url=http://www.forumspam.tk/]ForumSpam.tk[/url][/b]
pi_13211462
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:09 schreef TrailerParkBoy het volgende:
De afgelopen 2 dagen hebben een vriend en ik hard gewerkt aan de nieuwe layout + database van ForumSpam.tk
Gemaakt door spammers, voor spammers

Handig in gebruik... makkelijk copy/paste doen en posten die pics!

Buiten dat die pics irritant zijn, vind ik het ontwerp nou ook niet echt denderend.
Dat animated menu'tje scrollt vreemd over en door elkaar heen.

Verder zie ik eigenlijk niets wat de moeite waard is eigenlijk.

dinsdag 16 september 2003 @ 16:23:37 #80
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_13211487
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:56 schreef Larry101 het volgende:

[..]

Vind de site en het kleurgebruik netjes, alleen vind ik het jammer dat ik niet duidelijk kan krijgen wie jullie zijn, ik begrijp dat jullie snooker spelen, maar er is helemaal geen uitleg of jullie een vereniging zijn of een vriendengroepje. Is erg onduidelijk voor mensen van buitenaf, zo hebben alleen insiders er iets aan...

Maar kijk voor de grap ook eens even naar deze site:

www.gumbo-millennium.nl

Goed punt, ik zal eens iets van een historie er in zetten ofzo!
  dinsdag 16 september 2003 @ 16:26:11 #81
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_13211566
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 15:56 schreef STFU het volgende:

[..]

En hoe ga je dat doen?

Terughalen, extensie veranderen en weer uploaden.
De lay-out die ik van i-net gehaald heb had extensie .asp maar ik had al zo'n flauw vermoeden dat dat niet nodig was en dat blijkt nu ook zo te zijn .
  dinsdag 16 september 2003 @ 16:26:23 #82
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_13211572
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 16:23 schreef ray_nl het volgende:

[..]

Goed punt, ik zal eens iets van een historie er in zetten ofzo!

Hoera! Ik heb geholpen!
Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
pi_13276348
Ok om even overnieuw te beginnen.

Ik ga binnen een week www.yimages.net releasen want volgens mij zitten er weinig bugs in..

iemand die even zin heeft om het uit te testen? en er vooral veel commentaar op te geven?

The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_13278345
Hallo hieronder 2 plaatjes van mijn forum. Het is niet echt een forum misschien een message board? Je hebt namelijk geen categoriën alleen de topics zelf. Ik maak het voor een kleine doelgroep vandaar deze keuze.

Verder is het mijn bedoeling het zo simpel mogelijk te houden en eigenlijk een beetje in "kinderstijl". Ik zie bijvoorbeeld Windows XP als windows in kinderstijl.

Ik twijfel nog een beetje over die groene balk, hier komt later nog een menu. Maar dat komt pas veel later als ik dit ga integreren met een andere site.

Graag jullie meningen!

pi_13278484
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:50 schreef ErikN het volgende:

Graag jullie meningen!

Vrolijk, leuk, strak, netjes, overzichtelijk. Ziet er erg leuk uit! Ik zou alleen de kleur grijs veranderen in iets zachters, want dat vloekt een beetje met de rest. Die groene balk kan er best in blijven
pi_13278772
quote:
Op donderdag 18 september 2003 23:55 schreef Heliospan het volgende:

[..]

Vrolijk, leuk, strak, netjes, overzichtelijk. Ziet er erg leuk uit! Ik zou alleen de kleur grijs veranderen in iets zachters, want dat vloekt een beetje met de rest. Die groene balk kan er best in blijven

beter (ik verwachtte dat alles zoals gewoonlijk weer werd afgezeken :p)

Maar welk grijze dat middelste of het menu links?

pi_13279164
Zou iemand eens willen checken hoe mijn page het onder andere browsers als IE het doet (javascriptje)? (Mac bv?) Een printscreentje zou'k wel leuk vinden; geen idee hoe het eruit ziet...

http://www.xs4all.nl/~holdhome/

bij voorbaat dank...

pi_13279766
Ik was uit verveling bezig met een eigen site waar ik gewoon wat pics van feesten op mieter, maar tevens ook wat apps en modules om te downloaden en wat info e.d. Ik heb 'm voor 1024x768 gemaakt. Suggesties of verbeteringen over wat betreft de layout zijn welkom.
dynast.tk
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_13282875
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:08 schreef ErikN het volgende:

[..]

beter (ik verwachtte dat alles zoals gewoonlijk weer werd afgezeken :p)

Maar welk grijze dat middelste of het menu links?

Wij doen hier alleen aan opbouwende kritiek hoor
pi_13282916
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 00:31 schreef LennyKravitz het volgende:
Zou iemand eens willen checken hoe mijn page het onder andere browsers als IE het doet (javascriptje)? (Mac bv?) Een printscreentje zou'k wel leuk vinden; geen idee hoe het eruit ziet...

http://www.xs4all.nl/~holdhome/

bij voorbaat dank...

Enige verschil dat ik zo kan ontdekken is dat in Opera het bovenste menutje niet naar beneden meescrollt.
Verders een site zonder al te veel poespas, maar wel met een schat aan informatie.
pi_13283026
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 01:08 schreef dynast het volgende:
dynast.tk
Als je hem voor 1024*768 hebt gemaakt dan zou ik zorgen dat het content gedeelte (waar bijvoorbeeld het news staat) een vaste breedte heeft (net zo breed als de header en de footer.
Ik zou een lettertype als Verdana/Tahoma gebruiken. Times New Roman (of geen lettertype instellen) is echt passé.
Waarom is de Titel van een pagina een SWF bestand? Het doet niets en is gewoon een standaard lettertype, ik zie het nut er niet van in.
Verder zou ik er een steunkleur bijvoegen, 't is nu wel erg grijs.
pi_13289863
http://home.triloxigen.nl/layout
(daar kun je kiezen)

*klik*

OF

*klik*

(Op zich kun je dit dus ook maken met alleen CSS, maar aangezien MSIE het niet volledig ondersteund, doe ik dat maar niet.. helaas)

Welke is mooier/beter, en waarom?

pi_13291393
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 10:47 schreef sop het volgende:
Ik zou een lettertype als Verdana/Tahoma gebruiken. Times New Roman (of geen lettertype instellen) is echt passé.
Waarom is de Titel van een pagina een SWF bestand? Het doet niets en is gewoon een standaard lettertype, ik zie het nut er niet van in.
Verder zou ik er een steunkleur bijvoegen, 't is nu wel erg grijs.
Terechte opmerkingen, daar kan ik wel wat mee, thanks.
Lacking membership in any group but also not actively or even passively ostracized by the general student body, pseudo-rejects socialize among themselves, taking pride in what they perceive to be their unique status.
pi_13291622
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 15:16 schreef Triloxigen het volgende:
(Op zich kun je dit dus ook maken met alleen CSS, maar aangezien MSIE het niet volledig ondersteund, doe ik dat maar niet.. helaas)
Wat een onzin.
Als je alle tabellen nou gewoon vervangt door divjes, kun je er mee schuiven wat je wilt. Heeft IE allemaal geen problemen mee.
It's been done before
pi_13292344
-edit: spam-

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 19-09-2003 16:44]

pi_13292436
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:40 schreef cornee het volgende:
-spam inderdaad- (iets vriendelijker mag wel El Tino )
spam sukkel.

Spam dan een site die de moeite waard is.

Optieven mongool

[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 19-09-2003 16:45]

vrijdag 19 september 2003 @ 16:47:18 #99
14806 CrashOne
100% compliant
pi_13292612
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 11:13 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
OUTLOOKINSDE http://www.outlookinside.nl

Ik ben voor mijn stage bezig met het opzetten van een nieuwe website voor een software pakket genaamd �Outlook Inside�. Dit alles is te verkrijgen via de website. De website moet zodanig ingericht zijn dat de bezoekers direct een gevoel krijgen over het product die zij leveren. Nu wil ik graag een klein marktonderzoek houden. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om op de volgende link te klikken en aan mij door te geven wat jullie van de website vinden en of het een duidelijk beeld creëert over het te kopen softwarepakket:

http://www.outlookinside.nl

Alvast vriendelijk bedankt voor je bijdrage!

icoon dief!
pi_13293462
quote:
Op vrijdag 19 september 2003 16:47 schreef CrashOne het volgende:

[..]

icoon dief!

Anders quote daar het hele bericht voor.
Om even met El Tino te spreken:
"sukkel.
plaats dan een post die de moeite waard is.

Optieven mongool"

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')